کهف الشهدا کجاست

کهف الشهدا کجاست

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با عنوان کهف الشهدا کجاست در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

حرم مطهر شهدای گمنام کهف الشهدا بعد از مخالفت عده ای با خاکسپاری ۵ شهید گمنام در محل پیش بینی شده و انتقال آنها به غاری در همان نزدیکی پس از هدایت قرآنی در تاریخ ۲۸ خرداد ماه ۱۳۸۶ مصادف با ایام سوگواری فاطمیه دوم سال ۱۴۲۸ ایجاد شد و یک ماه بعد در شب لیله الرغائب مصادف با ۲۹ تیرماه این حرم مزین به قدوم مقام معظم رهبری امام خامنه ای گردید .

در سال ۱۳۹۲ نیز یکی از شهدای آرمیده در کهف الشهدا شهید مجید ابوطالبی از طریق آزمایش DNA شناسایی شد و بعد از سال‌ها فراق و گمنامی غبار از دیدگان ظاهر بین ما خاکیان بر گرفت .

کهف الشهدا کجاست (1)

کهف الشهدا کجاست

فضای معنوی حاکم برای کهف الشهدا این حرم را میزبان تعداد عظیم زائران و دلدادگان به شهدا از نقاط مختلف کشور و حتی کشورهای دیگر کرده است .

تمامی علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت با تخصص و توانایی های متفاوت و گوناگون امکان عضویت در مجموعه خادمین کهف الشهدا را دارند .

از بزرگراه شهید چمران به ابتدای خیابان ایران و از آنجا به سمت شمال بلوار دانشجو طی مسیر کرده و در آخر این بلوار تابلوی کهف الشهدا مشخص است .

پس از ورود به خیابان البرز ، یک مسیر دسترسی در ضلع شرقی خیابان یعنی مسیر تردد وسایل نقلیه و پیاده به خیابان البرز و یک مسیر نیز در ضلع غربی آن یعنی مسیر تردد پیاده واقع شده است .

کهف الشهدا کجاست (2)

نحوه دسترسی با وسایل حمل و نقل عمومی

مینی بوس : در ضلع جنوب میدان تجریش سوار مینی بوس های خط تجریش – ولنجک شده و در ایستگاه ماقبل آخر یعنی روبروی خیابان البرز پیاده شوید .

اتوبوس : در پایانه شهید افشار سوار اتوبوس خط پایانه شهید افشار ( پارک وی ) – ولنجک شده و در ایستگاه ماقبل آخر یعنی روبروی خیابان البرز پیاده شوید .

تاکسی : در پایانه پمپ بنزین ولنجک سوار ماشین‌های خط پمپ بنزین ولنجک – انتهای ولنجک و یا از پایانه تاکسی تجریش سوار ماشین‌های خط میدان تجریش – ولنجک شده و در انتهای مسیر پیاده شوید .

امیدواریم این مطلب از بخش دانستنی ها مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد .

2.5/5 - (4 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.