چگونه با کدهای تخفیف سایت موپُن از سوپر مارکت‌های اینترنتی خرید کنیم؟

از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، مردم با محدودیت‌های بسیاری برای خارج شدن از منزل مواجه شدند. به همین خاطر خریدهای اینترنتی به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرد و بسیاری از کسب و کارها کار خود را به صورت آنلاین انجام می‌دادند.

از آن جایی که مردم بسیاری از لوازم موردنیاز خود را از سوپرمارکت‌ها تهیه می‌کنند، سوپر مارکت‌های اینترنتی رواج بسیاری پیدا کردند و به شدت محبوب شدند. تاثیر این رواج هنوز هم در میان مردم باقی مانده و حتی بیشتر شده است.

با گسترش خریدهای اینترنتی در میان مردم، فروشگاه‌های زیادی محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین به فروش می‌رساندند و سوپرمارکت‌های اینترنتی زیادی هم به راه افتادند و پس از آن، تمایل مردم برای خرید با تخفیف افزایش یافته است و به دنبال این تغییرات، سایت‌های‌‌ تخفیفی مانند وب سایت موپُن کد تخفیف‌های مختلفی را برای کاربران منتشر می‌کنند.

سوپر مارکت‌ اینترنتیسوپر مارکت اینترنتی چیست؟

سوپرمارکت اینترنتی وب سایت یا اپلیکیشن تحت وبی است که مشتریان با ورود و عضویت در آن، کالاهای موردنیاز خود را در دسته بندی‌های مشخص انتخاب کرده و خریداری می‌کنند تا در زمان معین به دستشان برسد.

مزایای خرید از سوپر مارکت‌های اینترنتی چیست؟

بی شک استفاده از فروش آنلاین در کنار فروش حضوری برای صاحبان فروشگاه‌ها مزایای فراوانی دارد. یکی از مهم ترین مزیت‌های آن افزایش فروش و در نتیجه افزایش درآمد است.

خرید آنلاین از سوپر مارکت‌های اینترنتی برای مردم هم نکات مثبت زیادی در بر دارد و به همین دلایل است که خرید آنلاین رواج زیادی پیدا کرده. درادامه به تعدادی از مزیت‌های خرید از سوپر مارکت‌‌های اینترنتی می‌پردازیم:

صرفه جویی در زمان:

برای خرید حضوری از سوپر مارکت شما باید از خانه خارج شوید و تا فروشگاه موردنظرتان بروید و خرید خود را انجام دهید اما در خرید اینترنتی تنها با چند کلیک با استفاده از گوشی موبایل خود از هرجاییکه هستید، سفارش خود را ثبت می‌کنید و آن را درب منزل تحویل می‌گیرید.

صرفه جویی در هزینه:

همانطور که خرید آنلاین از سوپر مارکت‌های اینترنتی افزایش یافته، تعداد کد تخفیف‌هایی که برای این فروشگاه‌ها منتشر می‌شود هم زیاد شده است. اگر قصد خرید آنلاین از سوپر مارکت را داشته باشید، بهترین راهکار برای صرفه جویی در هزینه‌هایتان آن است که به سایت موپُن مراجعه کنید و با برداشتن کد تخفیف سوپر مارکت اینترنتی، محصولات موردنظرتان را با صرف هزینه کمتر خریداری کرده و در مقصدی که ثبت کرده اید تحویل بگیرید.

معرفی بهترین سوپر مارکت‌های اینترنتی:

اگر کلمه “سوپر مارکت اینترنتی” را در گوگل جستجو کنید، با تعداد بسیار زیادی سوپر مارکت اینترنتی مواجه می‌شوید. در این میان تعدادی از آن‌ها نسبت به بقیه مشتریان بیشتری دارند و محصولات متنوع تری را ارائه می‌کنند. در ادامه به بررسی دو تا از سوپر مارکت‌های اینترنتی محبوب میان مردم می‌پردازیم:

اسنپ مارکت:

چگونه با کدهای تخفیف سایت موپُن از سوپر مارکت‌های اینترنتی خرید کنیم؟

کمتر کسی هست که در میان استارتاپ‌‌های آنلاین مطرح کشور نامی از اسنپ نیاورد. این فروشگاه آنلاین با همکاری اسنپ و هایپر استار کارش را آغاز کرد. مدت زمان ارسال کالاها و همینطور هزینه ارسال با توجه به اتخاب شما تعیین می‌شود چون شما حق انتخاب دارید که بین سوپرمارکت‌های بزرگ محله‌تان و نزدیک‌ترین شعبه هایپر استار انتخاب کنید.

اسنپ مارکت هم مثل بسیاری از سوپر مارکت‌های اینترنتی دیگر محصولات خود را با تخفیف به فروش می‌رساند اما این تخفیفات همیشگی نیستند. اما خبر خوب این است که شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت موپُن و دریافت کد تخفیف اسنپ مارکت غیر اول خرید خود را انجام دهید و هزینه کمتری بپردازید.

یکی از خدمات خوب اسنپ، سرویس اسنپ اکسپرس است که سامانه ویژه حمل و نقل موتوری اسنپ می‌باشد. پیک‌های اسنپ فود در اسنپ اکسپرس پس از آماده شدن سفارش غذا یا سوپرمارکت اینترنتی، سفارش را تحویل می‌گیرند و دراسرع وقت به شما می‌رساند.

گاهی وقت‌ها به دلیل این که سوپر مارکتی که قصد خرید از آن را دارید از مقصد موردنظرتان دور است، هزینه ارسال سفارش درصد قابل توجهی از مبلغ کل می‌شود. در این طور مواقع پیشنهاد ما این است که به وب سایت موپُن مراجعه کنید و با استفاده از کد تخفیف اسنپ اکسپرس سوپرمارکت، هزینه کمتری را برای ارسال سفارش‌تان بپردازید.

اُکالا:

اَکالا

اکالا یکی از اولین سوپر مارکت‌های اینترنتی در ایران است. این فروشگاه همان طور که از نمادش پیداست، متعلق به فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش است. اُکالا در سال ۹۶ شروع به فروش اینترنتی مواد غذایی کرد. در اصل خریدهایی که مشتریان از این وب سایت یا اپلیکیشن انجام می‌دهند، از نزدیکترین فروشگاه افق کوروش ارسال می‌شود. از آن جایی که اکالا به فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش وابسته است، قیمت‌های محصولات معمولا با تخفیف ارائه می‌شوند ولی علاوه بر آن هر کاربر می‌تواند از کد تخفیف اولین خرید اکالا که در وب سایت موپُن موجود است استفاده کند و خرید خود را با تخفیف انجام دهد.

یکی از دلایل موفقیت فروشگاه اُکالا دسته بندی متنوع و کاربردی آن است که شامل موارد زیر می‌شود:

⦁مواد غذایی

⦁نوشیدنی و دمنوش‌ها

⦁خواربار

⦁ابزار و ملزومات

⦁آرایشی بهداشتی

⦁لوازم التحریر و اداری

⦁مادر و کودک

⦁میوه و سبزیجات

⦁پوشاک

⦁و…..

اگر محصولاتی که از فروشگاه اینترنتی اُکالا خریداری می‌کنید مشکلی مانند خرابی، تمام شدن تاریخ انقضا و غیره داشته باشند، می‌توانید آن‌ها را مرجوع کنید. جالب است بدانید که خریدهای بالای ۱۰۰ هزار تومان بدون هزینه ارسال فرستاده می‌شوند.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • خانه
  • رپورتاژ آگهی
  • چگونه با کدهای تخفیف سایت موپُن از سوپر مارکت‌های اینترنتی خرید کنیم؟