هامرممکن است دو سال آینده با یک خودروی الکتریکی برگردد

                                هامرممکن است دو سال آینده با یک خودروی الکتریکی برگردد

سلام خدمت همراهان مجله فارسی ها,با اخبار خودرو در خدمت شما هستیم.

هامرممکن است دو سال آینده با یک خودروی الکتریکی برگردد

بیش از ۱۰ سال از ورشکستگی کمپانی خودروسازی جنرال موتورز در یک دوره خاص می گذرد و با رخ دادن این اتفاق، کمپانی خودروسازی جنرال موتورز مجبور به تعطیل کردن برخی از برندهای مطرح خود در ایالات متحده آمریکا شد که یکی از آنان می تواند شرکت خودروسازی “هامر” باشد که با تولید تنها چند محصول خاص و کمتر از ۲۰ سال فعالیت، تاریخچه فعالیت آن در سال ۲۰۰۸ میلادی به طور کامل بدست شد، ولی اکنون با گذشت بیش از ۱ دهه و رشد چشمگیر وسایل نقلیه تمام الکتریکی، شایعاتی به گوش می رسد که شاید منجر به احیا و تولد دوباره برند “هامر” در قامت یک تولید کننده وسایل نقلیه تمام الکتریکی شود.
این خبر رسما تایید نشده است و تنها منابعی نزدیک به جنرال موتورز صحبت از مطرح شدن نام “هامر” به عنوان یک تولید کننده وسایل نقلیه تمام الکتریکی می کنند. به گفته منابع خبری، در حال حاضر کمپانی خودروسازی جنرال موتورز در حال برنامه ریزی برای تولید یک کراس اوور تمام الکتریکی کادیلاک و همچنین یک پیکاپ تمام الکتریکی برای برند GMC است. حال این موضوع نیز مطرح شده است که با توسعه وسایل نقلیه تمام الکتریکی شاسی بلند و پیکاپ، شانی مجدد برای برگشت هامر به عنوان یک تولید کننده وسایل نقلیه تمام الکتریکی مطرح شده است و کمپانی خودروسازی جنرال موتورز در حال بررسی و امکان سنجی برای بازگشت مجدد برند هامر به بازار است.
به گفته منابع خبری، قالب های جدیدی در کارخانه مونتاژی هامر ساخته خواهد شد و پیش بینی شده است که از اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی، کمپانی خودروسازی جنرال موتورز با سرمایه گذاری ۳ میلیارد دلاری بتواند بار دیگر نام “هامر” را زنده کرده و محصولات آن را به همراه سیستم های محرک تمام الکتریکی به بازار عرضه کند. اگر چنین چیزی تحقق پیدا کند، این احتمال داده می شود که شرکت خودروسازی هامر در سال ۲۰۲۱ میلادی یک خودروی پیکاپ الکتریکی، یکسال بعد از آن یک خودروی پیکاپ دیگر با عملکردی بالا برای مقابله با فورد F-150 تمام الکتریکی و همچنین در سال ۲۰۲۳ میلادی یک خودروی شاسی بلند تمام الکتریکی وارد بازار کند . هرچند همانطور که گفتیم این اطلاعات در حد احتمال است و در حال حاضر کمپانی خودروسازی جنرال موتورز در حال امکان سنجی برای بازگشت مجدد این برند آمریکایی است و تنها گذر زمان صحت این ماجرا و بیانیه های رسمی جنرال موتورز جزییات این موضوع را آشکار خواهد کرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.