نکاتی که باید درباره مراحل کاشت مو بدانید

نکاتی که باید درباره مراحل کاشت مو بدانید

کاشت مو

مراحل کاشت مو بعد از تامین قیمت کاشت مو شامل برداشتن پیوندهای پانچی کوچک از پوست سر و برش آن به قطعات کوچکتر برای استفاده به عنوان پیوند است. این پیوندها سپس به یک منطقه طاس یا کم­پشت در سر منتقل می­شوند.

گرافت­های ایجاد­شده به این روش از نظر اندازه و شکل متفاوت هستند. گرافت­های پانچ گرد معمولا شامل حدود ۱۰-۱۵ مو هستند. مینی پیوند شامل حدود ۲-۴ تار مو است و میکرو پیوند، ۱-۲ تار مو. گرافت­های شکافی، هر کدام حاوی حدود ۴-۱۰ تار مو هستند. گرافت­های نواری بلند و نازک هستند و حاوی ۳۰-۴۰ تار مو هستند.

به طور کلی، ممکن است چندین جلسه جراحی برای دستیابی به سیری مطلوب مورد نیاز باشد و معمولا بین هر جلسه یک دوره بهبودی چند ماهه توصیه می­شود. ممکن است دو سال طول بکشد تا نتیجه نهایی را مشاهده کنید.

میزان پوشش مورد نیاز شما تا حدودی به رنگ و بافت موهای شما نیز بستگی دارد. موهای زبر، خاکستری یا رنگ روشن پوشش بهتری نسبت به موهای ظریف و تیره رنگ دارند.

تعداد شاخه­های پیوند شده در جلسه اول برای هر فرد متفاوت است، اما به طور متوسط ​​حدود ۵۰ عدد است. برای مینی پیوند یا میکرو گرافت، این تعداد می­تواند تا ۷۰۰ در هر جلسه هم باشد.

درست قبل از جراحی، ناحیه اهدا کننده، کوتاه می­شود تا دسترسی به پیوندها به­راحتی انجام شود. برای پیوند، پزشک شما ممکن است از ابزاری خاص مانند لوله ساخته­شده از فولاد کربنی تیز استفاده کند که پیوند گرد را از محل اهدا­کننده بیرون می­کشد.

برای انواع دیگر گرافت، پزشک شما از جرم چربی برای برداشتن قسمت­های کوچکی از پوست سر استفاده می­کند که به سوراخ­های کوچک یا شکاف­های داخل پوست پیوند می­شود. وقتی گرافت گرفته می­شود، پزشک می­تواند به طور دوره­ای مقادیر کمی محلول نمکی را به پوست سر تزریق کند تا قدرت پوست به طور مناسب حفظ شود. برای انواع دیگر گرافت هم، یک زخم کوچک و مستقیم ایجاد می­شود که این بخیه­ها معمولا با موهای اطراف، پنهان می­شوند.

برای حفظ گردش خون سالم در پوست سر، پیوندها با فاصله یك هشتم اینچ قرار می­گیرند.

پزشک در برداشتن و قرار دادن گرافت­ها بسیار مراقبت خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که موهای کاشته شده در جهت طبیعی رشد می­کنند و رشد مو در محل اهدا کننده تأثیر منفی ندارد.

پس از اتمام جلسه پیوند، پوست سر تمیز و با گاز پوشانده می­شود. برخی از پزشکان به بیماران خود اجازه می­دهند بدون باند مراحل بهبود را طی نمایند.

اگر از دارو (مانند ماینوکسیدیل یا فیناستراید) استفاده نمی­کنید و یا تحت لیزر درمانی سطح پایینی قرار ندارید، ممکن است در مناطقی که پوست شما تحت درمان نیست، ریزش مو هم داشته باشید.

در کل این بسیار مهم است که درباره نتیجه مورد انتظار با جراح خود صحبت کنید و انتظارات واقع بینانه خود را بیان نمایید.

آشنایی با کلینیک تخصصی زیبایی ساعی

کلینیک ساعی، دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان بوده و ارائه­ دهنده بسیاری از روش­های کاشت مو مدرن و متناسب با شرایط ایران است. پرسنل این کلینیک متشکل از افراد باتجربه و مجرب هستند و با دستگاه­های مدرن و متد روز دنیا آماده ارائه خدمات زیبایی به مشتریان خود هستند.

تمام مراحل کاشت مو زیر نظر پزشک مجرب و متخصص پوست و مو و با بهره­گیری از روش­های درمانی متنوع و استاندارد انجام می­شود. به دلیل تمام این ویژگی­های خوب است که این کلینیک انتخاب اول هنرمندان و ورزشکاران معروف کشورمان است.

کلینیک تخصصی زیبایی ساعی، خدماتی با کیفیتی فوق­العاده را ارائه می­دهند که به قرار زیر است:

  • زاویه سازی صورت یا مادلینگ چهره زیر نظر پزشک متخصص که باعث جوانسازی و زیبایی پوست می­شود.
  • لیزر موهای زائد و رفع کامل موهای ناخواسته با مدرن­ترین ابزارها.
  • کاشت موی سر و رشد مجدد موها با جدیدترین متدها.
  • کاشت ابرو با خواب و زاویه طبیعی و همچنین با ارائه ضمانت نامه کتبی .

این کلینیک همچنین در زمینه لاغری فعالیت دارد و خدمات مزوتراپی بدن و ویزرلیپو را ارائه می­کند.

کلینیک ساعی خدمات بسیار گسترده و با کیفیتی در زمینه زیبایی و جوانسازی صورت نیز دارد، از جمله:

تزریق ژل و چربی، زاویه سازی صورت و فک، لیفت با نخ، تزریق بوتاکس، پلاژن تراپی، رتینول تراپی بدون جراحی، درمان تعریق با بوتاکس، بلفاروپلاستی یا جراحی پلک و عمل چانه و گردن.

کلینیک ساعی به شما اطمینان کامل می­دهد که تمام مراحل کاشت مو را با خیالی آسوده طی خواهید کرد و در پایان کار رضایت شما جلب خواهد شد. همه این موارد به لطف خدا و بواسطه متخصصان متعهد و با تجربه و پرسنل مجرب آن، انتظار می­رود.

در ضمن می­توانید با مراجعه به سایت، از مشاوره با پرسنل مجرب و شرایط تخفیف آن بهره­مند شوید.

سوالات متداول درباره مراحل کاشت مو

  1. آیا عمل و مراحل کاشت مو دردناک است؟

برای این کار از بی­حسی موضعی استفاده شده و معمولا دردی احساس نمی­شود، هرچند که ممکن است تا چند روز شخص احساس بی­حسی در ناحیه سر داشته ­باشد..

  1. آیا کاشت مو در هر سنی ممکن است؟

کاشت مو به عوامل مختلفی بستگی دارد که پزشک متناسب با بیمار به بررسی آن می­پردازد، اما از سن ۲۴ تا ۶۰ سالگی معمول است.

  1. کدام روش کاشت مو در ایران بهتر است؟

پاسخ این سوال تماما به پزشک شما بستگی دارد زیرا او از وضعیت شما، منطقه مورد­نظر برای کاشت مو، امکانات و شرایط موجود در ایران و هزینه­ها آگاه است.

حرف آخر

همه می­دانیم که با کاشت مو می­توان ظاهر و اعتماد­به­نفس خود را تقویت کرد، به همین جهت در این مقاله سعی کردیم شما را با مراحل کاشت مو و نکات پیرامون آن آشنا سازیم و علاوه بر آن کلینیک تخصصی زیبایی ساعی را که یکی از بهترین گزینه­های موجود برای پیوند مو و گذراندن مراحل کاشت مو است، معرفی کردیم.

امید است این مطالب برای شما مفید واقع شده­ باشد، بنابراین خوشحال می­شویم که ما را با نظراتتان از این موضوع، باخبر سازید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.