نمونه های موفق استارت آپ های بانکی خارجی

نمونه های موفق استارت آپ های بانکی خارجی

در ادامه به چند استارت آپ خارجی اشاره می کنیم که شباهت زیادی در نوع فعالیت هایشان با هم دارند اما بر سر سرعت انجام خدمات بانکی با یکدیگر رقابت می کنند.

 

transferwiseترنسفروایز

بر خلاف هزینه های زیادی که برای انتقال پول در بین کشورها انجام می شود ترنسفروایز یک راهبرد خاص را در نظر گرفته تا با حذف هزینه های اضافی عمل انتقال و ارسال پول به خارج از کشور را فراهم کند. ایده این استارت آپ بر اساس دوستی دو نفر به نام های Taavet Hinrikus و Kristo Käärmann مطرح شد که یکی از آن ها قصد داشت برای دیگری در کشوری دیگر پول انتقال دهد و شروع این استارت آپ نه تنها به آن ها بلکه به تعداد زیادی از افرادی کمک کرد که می خواستند هزاران دلار را جابه جا کنند.

peerTransfer

این استارت آپ در صنعت آموزش و پرورش به کار می رود و برای انتقال پول دانشجویان بین المللی کاربرد زیادی دارد. پیش از شروع این استارت آپ انتقال پول از دانشجو به دانشگاه یک فرایند زمان بر و پر هزینه بود که با شروع فعالیت peerTransfer موسسات آموزشی استقبال چشمگیری از آن کردند. این استارت آپ بر خلاف شیوه های سنتی، از کانال های غیر بانکی برای انتقال هزینه های آموزشی استفاده می کند و پول را در عرض ۳۶ تا ۴۸ ساعت در اختیار موسسه های آموزشی قرار می دهد. امروزه بسیاری از سرویس های انتقال پول برای جابه جایی به پلتفرم peerTransfer وابسته هستند.

منبع: خراسان

امیدواریم از مطلب “نمونه های موفق استارت آپ های بانکی خارجی” استفاده کرده باشید. نظر خود را در خصوص این مطلب با ما در میان بگذارید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.