نامه ای از یک فوق متخصص مهاجرت‌کرده به رهبر ایران

نامه ای از یک فوق متخصص مهاجرت‌کرده به رهبر ایران

من در سال ۸۸ بعلت نارضایتی شدید از شرایط اجتماعی-سیاسی، تصمیم گرفتم به جای غر زدن، ناله کردن، “نفرین شده” خطاب کردن ایران، و… تغییری در زندگی خودم ایجاد کنم. من در همون سال از ایران به شرق دنیا و بعد از دو سال به غرب دنیا نقل مکان کردم. حدود سه سال بی وقفه برای خواسته هام جنگیدم، در نوامبر ۲۰۱۱ اقامت دانمارک، ودر ژوئن ۲۰۱۲ از مهاجرت به کانادا با درنظر گرفتن مواردی که برای من و شهرام مهم بود، منصرف و در دانمارک ماندگار شدیم.

Dr.Maryam

مدتی بعد از خروج از ایران، و یادگیری زبانهای دیگه، متوجه شدم یه سری تناقضات واضح در اخبار فارسی و خارجی وجود داره! از اونجایی که خانواده ای در اینجا نداشتیم، و اهل تفریحات معمول در غرب هم نیستم، تصمیم گرفتم در اوقات بیکاریم مطالعه تاریخی- سیاسی داشته باشم! این مطالعات نگرش من رو نسبت به خیلی مسایل عوض کرد.

امروز در آستانه ۲۲ بهمن و سال ۱۴۰۰، دوس دارم برای آرامش وجدان خودم اعتراف کنم که اقای خامنه ای! من اشتباه کردم و شما درست میگفتید! شما ” توهم توطئه” نداشتید، من” نااگاه بودم”! من غرق در دروس پزشکی، کشیک، کار، علائقم مثل مجری گری، بازی تئاتر، شب شعر و …. و بدون سواد کافی سیاسی- اجتماعی در مورد تصمیمات شما نظر دادم!

امروز که تاریخ کشورم رو خوندم و شما رو با حکمرانان پیشین مقایسه میکنم، به جرات میتونم اعتراف کنم که شما ” کم اشتباه ترین و مقتدرترین” رهبر تاریخ این مملکت هستید! شما مثل اشکانیان مرزبان خوبی هستید.

تاریخ خواهد نوشت که شما ایران رو از باتلاق جنگ با طالبان (بعد از فاجعه مزار شریف) در دقایق آخر نجات دادید! و تاریخ خواهد نوشت در زمانی که آریوبرزن ایران/ مالک اشتر(سردار) رو با قانون جنگل ترور کردن، و دنیا به زعم تمام کارشناسان دنیا در آستانه جنگ جهانی سوم بود، مدبرانه این سایه شوم رو از سر ایران و دنیا دور کردید.

پیشنهاد می کنیم مقاله ” کتاب هایی که رهبر انقلاب توصیه به خواندن کردند ” را نیز مطالعه بفرمایید

سیاست خارجی-دفاعی و قدرت بازدارندگی شما، آرزوی ایرانیان باستان برای رسیدن به دریای مدیترانه رو زنده و روح تمام فداییان ایران باستان، مثل عباس میرزا رو به آرامش رسوند.
هرچند من به بسیاری از سیاستهای داخلی شما منتقدم، و سوالات زیادی دارم ولی خوب میدونم که برای امثال من هیچ وقت، مجالی برای طرح این سوالات ایجاد نخواهد شد. با این حال من خوشحالم در دوره ای زندگی میکنم که یک ” ایرانی” كم اشتباه” زمام امور رو بدست داره! آيندگان خواهند نوشت که شما از هر ایرانی، ” ایرانی تر” بودید؟
خداوند شما رو برای ایران حفظ کنه! و به شما توان بده تا ایرانی بسازید برای همه ایرانیان ،باهر فکری ظاهری و‌نگرشی!آمین

نامه ای از یک فوق متخصص مهاجرت‌کرده به رهبر ایرانبرگرفته از پیج اینستاگرامی ایشون
Instagram.com/maryam.h2009

ایشون فوق تخصص گوارش و‌کبد از دانمارک هستن

4.4/5 - (15 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.