معرفی ۵ جایگزین مناسب قرص ضد افسردگی

افسردگی یکی از شایع ترین و کم نشانه ترین بیماری هایی است که امروزه انسان های بسیاری را به خود درگیر کرده است. بسیاری از افرادی که مشکل افسردگی خود را تشخیص میدهند به روانشناس مراجعه کرده و تلاش میکنند با گفتار درمانی و یا انجام کارهای جانبی افسردگی خود را درمان کنند. برخی دیگر از سطح عمیق تری از افسردگی رنج میبرند به ناچار به روانپزشک مراجعه کرده و درمان دارویی را در پیش میگیرند. باتوجه به عواریض بسیار بالای داروهای ضد افسردگی، در این بخش از مجله اینترنتی فارسی ها قصد داریم تا در خصوص ۴ جایگزین مناسب قرص ضد افسردگی اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم تا در صورتی که مایلید درمان غیر دارویی و سالم را در پیش بگیرید بتوانید با استفاده از این درمان ها به راحتی و با کمترین هزینه افسردگی خود را درمان کرده و به زندگی شاد گذشته خود بازگردید، از این رو از شما دعوت می کنیم که تا انتها با ما همراه باشید.

آهنگ شاد گوش دهید!

شاید باورش کمی سخت باشد، اما صداهایی که هر روز آنها را ارادی یا غیر ارادی میشونیم بر روی روان ما تاثیر میگذارند. یکی از جمله کاربردی ترین و کم هزینه ترین روش های درمان غیر دارویی افسردگی بدون شک گوش کردن به آهنگ شاد است. این جایگزین مناسب قرص ضد افسردگی قادر است تا افسردگی شما را در طی بازه یکساله به حد مطلوبی درمان کند. پیشنهاد میکنیم هم اکنون دست به کار شده و از طریق گوگل به سایت های موزیک مراجعه کرده و مجموعه ای از آهنگ های شاد را دانلود کنید و درمان افسردگی خود را آغاز کنید.

معرفی 5 جایگزین مناسب قرص ضد افسردگی

ورزش مورد علاقه خود را دنبال کنید

دومین درمان غیر دارویی افسردگی بدون شک ورزش است. ترکیب ورزشی که به آن علاقه دارید و گوش دادن به موزیک شاد میتواند روند درمان افسردگی شما را با سرعت بالاتری پیش ببرد. اگر در تهران هستید و به دنبال بهترین باشگاه ها در زمینه های مختلف هستید تا در آنها ثبت نام کرده و ورزش خود را از همین امروز آغاز کنید پیشنهاد می کنیم به وب سایت تاپ ۱۰ ایرانی مراجعه کرده و از لیست بهترین باشگاه های ورزشی در زمینه های مختلف که توسط این وب سایت معرفی شده اند باشگاه مورد نظر خود را انتخاب، در آن ثبت نام و روند درمان غیر دارویی افسردگی خود را آغاز کنید.

جایگزین مناسب قرص ضد افسردگی

یادگیری یک مهارت را آغاز کنید

یادگیری یک مهارت همواره لذت بخش بوده است به خصوص حال که بسیاری از دوره های آموزشی به صورت مجازی و آنلاین و یا ویدیویی برگزار می شوند. شما میتوانید به راحتی با تهیه یک دوره آموزشی بدون خارج شدن از منزل خود مهارتی را بیاموزید، بدین صورت هم به درمان افسردگی خود کمک کرده اید و هم به راحتی مهارتی را یاد گرفته اید که میتوانید بعدا از آن درامد هم کسب کنید.

سئو یکی از جمله مهارت هایی است که چند سالی است توجه به آن چند برابر شده است. شما نیز میتوانید به راحتی با تهیه یک دوره آموزش سئو مانند امپراطور سئو این مهارت درامد زا را یاد گرفته، برای خود سایت بزنید و یا از انجام فرایند سئو سایت مشتریان درامد بالایی را کسب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سئو میتوانید به سایت های https://mohammadziar.ir/ ، https://mahdiaraqi.com/ و یا https://seoedu.ir/ مراجعه کنید.

معرفی 5 جایگزین مناسب قرص ضد افسردگی

دکوراسیون منزل خود را نو نوار کنید

محیط زندگی انسان یکی از اصلی ترین مواردی است که میتواند بر روحیه او هم تاثیر مثبت گذارد هم منفی! از این رو یک تغییر دکوراسیون داخلی ساده میتواند حکم جایگزین قرص ضد افسردگی را داشته باشد. زیار دکور از جمله وبسایت های مطرح در حوزه دکوراسیون داخلی بوده که میتواند در این زمینه به شما کمک های بسیاری نماید. شما ما مراجعه به سایت ziardecor.ir میتوانید به راحتی پوستر دیواری، کاغذ دیواری و یا پارکت مد نظر خود را از میان دنیایی از طرح و رنگ های موجود بر روی سایت این مجموعه انتخاب و به صورت آنلاین خریداری نمایید. مطمئنا با تغییر دکوراسیون و شاد کردن محیطی که در آن زندگی میکنید رویه درمان افسردگی شما با سرعت بالاتری طی خواهد شد.

قرص ضد افسردگی

به هر جایی که علاقه دارید سفر کنید

سفر کردن میتواند پنجمین جایگزین مناسب قرص ضد افسردگی باشد. امروزه شما میتوانید به راحتی با مراجعه به سایت هایی مانند الی گشت یا علی بابا بلیط قطار، اتوبوس یا هواپیما به مقصد مورد نظر خود را تنها با چند کلیک و صرف چند دقیقه زمان خریداری نمایید. مطمئنا یک سفر چند روزه میتواند حال و هوای شما را حسابی سر جایش اورده و به درمان افسردگی شما کمک کند. در صورتی که قصد دارید تا در خصوص جاذبه های گردشگری ایران و جهان اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد می کنیم به وبسایتhttps://letsgotrip.ir/  مراجعه نمایید.

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

1 دیدگاه در “معرفی ۵ جایگزین مناسب قرص ضد افسردگی

مطلب به شدت مفیدی بود، به شخصه با آهنگ شاد درمانیش به شدت موافقم و خودم جز افرادی هستم که ازش نتیجه گرفتم و به همه توصیه اش میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.