معرفی و بررسی بروکر روبوفارکس

بروکر روبو فارکس از کارگزاری‌های معتبر جهان است که در سال ۲۰۰۹ تأسیس شد که خدمات ارزنده‌ای را به بازارهای مالی در ۱۶۹ کشور ارائه می‌دهد و  بیش از ۳/۵ میلیون کاربر مشتری آن هستند. این کارگزاری معتمد معامله‌گران ایرانی است که با ارائه ۸۷۰۰ نوع ابزار معاملاتی در هشت دسته دارایی، توانسته است به جایگاه مناسبی نزد کاربران دست یابد.

بروکر روبو فارکس

بروکر آمارکتس به‌عنوان یک شریک قابل‌اعتماد توسط معتبرترین کارشناسان بازار مالی شناخته شده است که زیر نظر (رگولاتوری) سازمان IFSC کشور بلیز قرار دارد. پروسه معاملات این بروکر توسط سازمان VMT رصد می‌شود و برنده جوایز معتبر متعددی شده است.

اعتبار و حسن شهرت روبو فارکس

یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب یک بروکر، نظارت (رگولاتوری) بر آن توسط سازمان‌های معتبر است که بروکر روبو فارکس زیر نظر سازمان‌های نظارتی معتبر IFSC ، Financial Commission  و همچنین VMT قرار دارد؛ بنابراین از نظر نظارتی و امنیت معاملات و حساب کاربران، قابل‌اعتماد است.

مقر اصلی بروکر آمارکتس در کشور قبرس واقع شده است که با شماره مجوز ۰۰۰۱۳۸ ۰۰۰۱۳۸/۲۱۰ ۱۲۸٫۵۷۲  ثبت شده است.

پشتیبانی روبو فارکس

پشتیبانی فارسی بروکر روبو فارکس از جمله ویژگی‌های دیگر این بروکر است که به گفته سرویس پشتیبانی خود بروکر، کاربران می‌توانند روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۱ بامداد با این بروکر تماس بگیرند. سایر پل‌های ارتباطی با این بروکر ارانته عبارتند از: واتساپ، چت سایت، ایمیل بروکر، سیستم تیکتینگ و

انواع حساب روبو فارکس

بروکر روبو فارکس حساب‌های متنوعی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که عبارت‌اند از:

۱) حساب پرایم روبو فارکس که بهترین شرایط معاملاتی این بروکر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شرایط این حساب مانند شرایط تامین‌کنندگان نقدینگی (Liquidity Provider) است و مخصوص کاربران حرفه‌ای می‌باشد.

۲) حساب ای سی ان نیز مخصوص حرفه‌ای‌ها است و بهترین شرایط معاملاتی را با کمترین اسپرد و اگرای سریع معاملات به آن‌ها ارائه می‌دهد.

۳) حساب پروسنت دارای یک ویژگی اصلی است که استفاده از سنت (یک‌صدم) در معاملات است (سنت دلار و سنت یورو). با استفاده از این نوع حساب، مبتدیان و حرفه‌ای‌ها قادر خواهند بود تا استراتژی‌های معاملاتی خود را آزمایش کنند.

۴) حساب پرو نیز پرطرف‌دارترین حساب روبوفارکس است که برای مبتدیان و افراد باتجربه قابل‌استفاده است و تلاش می‌کند تا شرایط بهینه را برای آنان فراهم کند.

۵) حساب آر استاکس تریدر نیز مخصوص حرفه‌ای‌هایی است که تمایل دارند از طریق یک حساب معاملاتی، به‌تمامی بازارهای مالی مهم دسترسی داشته باشند. در این حساب می‌توان چندین دارایی مختلف را به‌صورت سبدهای دارایی معامله کرد.

با این حساب، امکان معامله در بیش از ۱۲۰۰۰ سهام برای کاربران فراهم است. همچنین آن‌ها می‌توانند قراردادهای CFD و Share Dealing را نیز معامله کنند.

۶)حساب اسلامی: این بروکر آمارکتس همچنین حساب‌های معاملاتی اسلامی را نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته است. حساب‌ اسلامی، حسابی است که برای معاملات باز سواپ یا شارژ شبانه نداشته و اصطلاحاً swap-free است. این نوع حساب در روبو فارکس مخصوص معامله‌گرانی است که به دلیل اعتقادات مذهبی، دریافت شارژ شبانه را ربا تلقی کرده و مجاز نمی‌دانند.

میزان کمیسیون در روبو فارکس

میزان کمیسیونی که این بروکر ارانته بابت معاملات دریافت می‌کند، بر حسب نوع حساب معاملاتی کاربران، متفاوت است. به طور مثال از حساب‌های PROCENT و PRO کمیسیونی دریافت نمی‌کند، اما در این بروکر به حساب‌های ECN ، PRIME و R Trader کمیسیون تعلق می‌گیرد.

پلتفرم‌های معاملاتی روبو فارکس

بروکر روبو فارکس پلتفرم‌های متنوعی در اختیار کاربران قرار می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانند معاملات خود را انجام دهند و نمودار بازار را دنبال کنند. در پلتفرمی مانند متاتریدر کاربران می‌توانند استراتژی‌ها یا برنامه‌های کمکی دلخواه را دانلود یا تولید کرده و برای افزایش راندمان کاری خود، به پلتفرم اضافه کنند. پلتفرم‌های ارائه شده توسط روبو فارکس عبارت‌اند از:

متاتریدر ۴ و ۵: برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، اندروید و سیستم‌های اپل

پلتفرم c Trader : مشابه متاتریدر است اما با تفاوت‌های ظاهری و ابزاری. علاوه بر این، در این پلتفرم کاربران مستقیماً به بازار مبادلات پولی وصل می‌شوند، پس دستورات آنان به طور آنی اجرا خواهد شد.

پلتفرم R Trader : مخصوص معامله‌گرانی است که حساب R Trader دارند. در این پلتفرم می‌توان هم‌زمان چندین ابزار مالی یا اصطلاحاً سبدهای دارایی را معامله کرد.

بروکر روبو فارکس

سهم‌ها و جفت ارزهای قابل معامله در روبو فارکس

در این بروکر کاربران می‌توانند ابزارهای مالی متنوعی را معامله کنند:

فارکس: جفت ‌ارزهای اصلی (مانند EUR/USD و (USD/JPY و فرعی

سهام: انواع شرکت‌های اروپایی و آمریکایی

معاملات CFDD : سهام و فارکس

معاملات ETF : نوعی ابزار مالی که اجازه می‌دهد یک صندوق شامل چند دارایی مانند یک دارایی خریدوفروش شود.

شاخص‌هاانواع شاخص‌ها مانند نزدک و داوجونز

کالاهای نرم، کالاهای کشاورزی مانند ذرت و سویا

کالاهای انرژیمانند نفت و گاز

فلزاتمانند طلا، نقره، مس و آهن

سخن پایانی

اگر قصد ورود به فارکس را دارید باید در قدم اول با این بازار و اصطلاحات آن آشنا شوید. معامله‌گر ایرانی به‌عنوان یکی از معتبرترین مرجع آموزشی بازار مالی در ایران به‌صورت رایگان و تخصصی آموزش فارکس، بروکر آمارکتس، بروکر ارانته و را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی مراجعه نمایید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.