ماجرای عاشق شدن شهاب حسینی

ماجرای عاشق شدن شهاب حسینی

در ادامه این مطلب از مجله آنلاین فارسی ها قصد داریم ماجرای عاشق شدن شهاب حسینی و همسرش پریچهر قنبری را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم .

ماجرای عاشق شدن شهاب حسینی

ماجرای عاشق شدن شهاب حسینی

شهاب حسینی در یکی از گفتگو هایش درباره عاشق شدنش این چنین گفت :

در دوران سربازی بود كه عاشق همسرم پریچهر قنبری شدم . این موضوع تحمل سربازی را برایم سخت كرد . افسری كه اسمش را نمی برم متوجه ماجرای عاشق شدنم شد و مدام به پر‌و‌پایم ‌پیچید تا آزارم دهد . راننده‌ها در زمان استراحت‌شان نباید نگهبانی بدهند اما او مرا می‌فرستاد سر پست تا نتوانم مرخصی بگیرم و از پادگان خارج شوم . همسرم را در دانشگاه دیدم .

یک روز از سربازی مرخصی گرفتم تا سری به رفقای دانشجو بزنم . دیدم دختر خانم زیبا ، ساده و محجوبی سرگرم مطالعه كتاب‌هایش است . هرچه خواستم با او ارتباط برقرار كنم نشد . با این حال در نگاهش چیزی دیدم كه به ادامه راهی كه منجر به ازدواج شد تشویقم می کرد .

خانواده من و همسرم از نظر طبقه های اجتماعی هم گروه بودند به همین دلیل به سرعت با هم صمیمی شدند و سنگی جلوی پایمان ننداختند . حتی پدرخانمم می‌گفت ما دخترمان را با پسر شما عوض كردیم . مهریه هم به میزانی تعیین شد كه من و همسرم روی آن توافق داشتیم . من و همسرم همیشه با هم توافق داریم . او مشكلات كاری مرا خیلی خوب درک می‌كند . همسرم برای مدتی در فرهنگسراهای بانو و شفق گریم درس می‌داد . همچنین نقاش خوبی هست .

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.