فوق لیسانسه ها از شبکه سه پخش می شود

فوق لیسانسه ها از شبکه سه پخش می شود

پخش سریال « فوق‌لیسانسه ها » از تاریخ ۱۷ آبان ماه آغاز خواهد شد. در حال حاضر ۲۰ قسمت از سریال « فوق‌لیسانسه ها » آماده پخش است. قسمت‌های بعدی نیز همزمان با پخش مجموعه ضبط، و آماده خواهند شد. وظیفه نگارش سریال « فوق‌لیسانسه ها » برعهده ایمان صفایی و سروش صحت است. پیش از این دو فصل از مجموعه با نام «لیسانسه‌ها» از شبکه سوم سیما پخش شده بود.

فوق لیسانسه ها
فوق لیسانسه ها

سروش صحت درمورد فوق لیسانسه ها گفت:

سروش صحت، کارگردان این مجموعه پیرامون فصل سوم یعنی « فوق لیسانسه‌ها » توضیح داد که:
لیسانسه‌ها طنزی بر اساس روایت‌های جامعه و مشکلات آن بود و مردم توانستند با لحظه به لحظه آن همذات پنداری کنند. این واکنش از سوی مخاطبین سبب شد تا عنوان جدید را به نگارش درآوریم. اما این بار لیسانسه‌ها نیست، بلکه «فول لیسانسه‌ها» است.

او تاکید کرد که فوق لیسانسه‌ها در ادامه فصول قبلی ساخته می‌شود، صحت همچنین افزود که بازیگران اصلی فصل‌های قبلی در این سریال حضور دارند و باید شاهد حضور چهره‌های جدید نیز باشیم.

سروش صحت در مورد عنوان خود افزود: لیسانسه‌ها را مردم باور کردند، چون با بسیاری از مشاغل و چهره‌ها شوخی شد، او گفت: بعد از سریال «شمعدونی» با خود فکر می کردم که با چه چیزی می‌شود شوخی کرد؟ اینقدر که دست و پای کارگردانان در ساخت طنز بسته است، به فکر این رسیدم که رو به ژانر ملودرام اجتماعی بیاورم. به همین خاطر به این نتیجه رسیدم که لیسانسه‌ها را بر اساس همین کم ظرفیتی در شوخی و عدم انتقادپذیری جامعه بسازم.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.