شیائومی می ۱۱ لایت ۵G معرفی شد

شیائومی می ۱۱ لایت ۵G معرفی شد

شیائومی در رویداد عصر امروز که به صورت زنده برگزار شد، از گوشی می ۱۱ لایت ۵G مجهز به چیپست ۵ نانومتری کوالکام و نمایشگر امولد با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز رونمایی کرد.

شیائومی می‌ ۱۱ لایت ۵G از نمایشگر ۶.۵ اینچی AMOLED با رفرش ریت ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت برخوردار بوده و با تنها ۶.۸۱ میلیمتر ضخامت و ۱۵۹ گرم وزن، «باریک‌ترین گوشی شیائومی» لقب گرفته است. جنس پنل جلو از شیشه و پنل پشت از شیشه مات ۵۵ درصد است که شیائومی می‌گوید تحقیقات زیادی برای رسیدن به این درصد انجام داده است.

Xiaomi May 11 Lite 5G was introduced

می‌ ۱۱ لایت ۵G به چیپست کوالکام اسنپدراگون ۷۸۰G مجهز شده که به لطف فرآیند لیتوگرافی ۵ نانومتری، مصرف انرژی کم و قدرت بالا را به ارمغان می‌آورد. این محصول همچنین از باتری ۴۲۵۰ میلی آمپر ساعتی و اسپیکر استریو برخوردار بوده و در ماژول مربعی پنل پشتی آن دوربین سه‌گانه متشکل از سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، حسگر ۸ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و دوربین ۵ مگاپیکسلی تله ماکرو تعبیه شده است.

موبایل مورد بحث موفق به کسب ۵۶۷۸۶۱ امتیاز در بنچمارک آنتوتو شده که نشان می‌دهد با وجود یدک کشیدن نام لایت عملکردی در حد و اندازه یک پرچمدار دارد.

می ۱۱ لایت ۵G در رنگ‌های مشکی، سفید، زرد، آبی، سبز، طلایی و صورتی با قیمت ۲۲۹۹ یوآن (۳۵۰ دلار) برای مدل ۸/۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۹۹ یوآن (۳۹۵ دلار) برای مدل ۸/۲۵۶ گیگابایت در ویترین فروشگاه‌ها یافت خواهد شد.

نوشته پیمان حسنی ،دیجیاتو

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

1 دیدگاه در “شیائومی می ۱۱ لایت ۵G معرفی شد

به نظر من گوشی خوبی بود و باید استفاده کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.