رونمایی از محصولات جدید اپل در مراسم Spring Loaded

رونمایی از محصولات جدید اپل در مراسم Spring Loaded

دقایقی پیش مراسم Spring Loaded اپل به پایان رسید و کوپرتینویی‌ها در آن از محصولات جذابی زیادی رونمایی کردند که در ادامه آن‌ها را مرور می‌کنیم.

در این مراسم محصولات مختلفی از کامپیوتر آی‌مک با طراحی کاملا جدید تا ردیاب ایرتگ ۲۹ دلاری حضور داشتند و اپل از جدیدترین فناوری‌هایش در آن‌ها بهره برده است.

نسل جدید آیپد پرو با چیپ M1
اپل در مراسم امشب از نسل جدید آیپد پرو رونمایی کرد که از چیپ M1 یعنی همان تراشه‌ای که در مک‌بوک‌ها استفاده شده، بهره می‌برد. آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی نمایشگر مینی-LED دارد و اپل آن را Liquid Retina XDR نامگذاری کرده است.

Unveiling of new Apple products at the Spring Loaded event

نسل جدید آیپد پرو از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید بهره می‌برد. خریداران از ۱۰ روز دیگر می‌توانند آن‌ها را پیش خرید کنند

و از نیمه دوم ماه مه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

مدل ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی به ترتیب با قیمت پایه ۷۹۹ و ۱۰۹۹ دلار به فروش می‌رسند.

آی‌مک جدید با طراحی متفاوت

دیگر محصولی که در مراسم Spring Loaded توجه زیادی را به خود جلب کرد،

نسل جدید آی‌مک با طراحی کاملا جدید و چیپ M1 بود.

این کامپیوتر باریک از نمایشگر ۲۴ اینچی و دوربین فیس تایم ۱۰۸۰p بهره می‌برد و در ۷ رنگ مختلف به فروش می‌رسد.

نسل جدید آی‌مک همچنین با مجیک کیبورد جدید مجهز به تاچ آیدی از راه می‌رسد. آی‌مک در چهار رنگ با حداقل قیمت ۱۲۹۹ دلار و در ۷ رنگ با مشخصات بهتر با قیمت پایه ۱۴۹۹ دلار فروخته می‌شود و از نیمه دوم ماه مه در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

ردیاب کوچک و ۲۹ دلاری ایرتگ
بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، اپل تصمیم گرفت وارد بازار ردیاب‌ها شود و از ایرتگ رونمایی کند. این ردیاب کوچک ۲۹ دلاری از طریق اپ Find My کار می‌کند و مانع از گم شدن اشیاء می‌شود.

خریداران می‌توانند ایرتگ را با ایموجی‌ها شخصی‌سازی کنند. پیش فروش این محصول از همین جمعه با قیمت ۲۹ دلار شروع می‌شود و ۱۰ روز دیگر در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. قیمت پک ۴ عددی آن ۹۹ دلار است.

اپل تی‌وی ۴K با چیپ A12 Bionic
یکی دیگر از محصولات مراسم امشب، اپل تی‌وی ۴K جدید بود که از چیپ قدرتمند A12 Bionic مورد استفاده در سری آیفون XS بهره می‌برد. با این تراشه اپل تی‌وی می‌تواند محتوای HDR و ویدیوهای با فریم ریت بالا را پخش کند.

این محصول در نسخه ۳۲ گیگابایت با قیمت ۱۷۹ دلار فروخته می‌شود. پیش فروش اپل تی‌وی جدید از ۱۰ روز دیگر آغاز شده و از نیمه دوم ماه مه در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

ریموت اپل تی‌وی با طراحی جدید
اپل تی وی

اپل در کنار اپل تی‌وی ۴K با چیپ A12، از ریموت جدیدی هم رونمایی کرده که بدنه آلومینیومی دارد و در بالای آن یک پد به چشم می‌خورد. در کنار آن دکمه سیری هم وجود دارد.

آیفون ۱۲ با رنگ بنفش
آیفون ۱۲

اپل در این مراسم از عرضه آیفون ۱۲ با رنگ بنفش خبر داد. پیش فروش این محصول از همین جمعه آغاز می‌شود و از ۱۰ روز دیگر در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

سرویس اشتراکی پادکست

آخرین محصول مهم کوپرتینویی‌ها در مراسم امروز، سرویس اشتراکی برای اپ پادکست بود که امکان شنیدن پادکست‌ها بدون تبلیغات را فراهم می‌کند. این سرویس از ماه آینده میلادی در ۱۷۰ منطقه و کشور ارائه خواهد شد. اپل همچنین اپ پادکست را بازطراحی کرده است.

نوشته محمد قریشی ،دیجیاتو

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.