راهنمای انتخاب لباس زیر زنانه

راهنمای کامل خرید لباس زیر زنانه

پوشیدن لباس زیر زنانه موجب فرم دهی به بدن و حفظ سلامتی می‌شود. به همین دلیل در این مطلب یک راهنمای جامع برای انتخاب لباس زیر زنانه در اختیار شما قرار می‌دهیم.

یکی از پرکاربردترین لباس‌‌‌های مورد استفاده‌ی خانم‌ها لباس زیر زنانه است که به صورت روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع لباس زیر زنانه با پارچه‌های مختلف و طرح‌های متنوع تولید می‌شود تا خانم‌ها بتوانند لباس زیر راحت و متناسب با سلیقه‌ی خود را بخرند. پس در این مطلب قصد داریم هر اطلاعاتی که در مورد خرید لباس زیر زنانه نیاز دارید در اختیار شما قرار دهیم.

اهمیت لباس زیر زنانه

لباس زیر برای خانم‌ها فقط یک لباس برای پوشاندن قسمتی از بدن یا زیبایی ظاهر و فرم بدن  نیست بلکه یک ضرورت است که در حفظ سلامت بدن آن‌ها اهمیت دارد.  فواید پوشیدن لباس زیر شامل موارد زیر است:

  • پوشیدن شورت زنانه از بوی بدن جلوگیری می‌کند. زیرا به طور طبیعی از واژن مایعاتی ترشح می‌شود که اگر خانمی شورت نپوشد علاوه بر اینکه لکه‌ها باعث کثیف شدن شلوار می‌شود موجب انتشار بوی بد از بدن می‌شود.
  • اولین فایده پوشیدن لباس زیر این است که مناطق حساس و خصوصی بدن را در مقابل پارچه‌های زیر و خشن محافظت می‌کند.
  • استفاده از سینه بند زنانه باعث حمایت از سینه می‌شود و از افتادگی آن جلوگیری می‌کند. همچنی باعث می‌شود خانم‌ها با پوشیدن سوتین احساس بهتری داشته باشند و اعتماد بنفس آن‌ها افزایش پیدا کند.

لباس زیر

انواع مختلف لباس های زیر زنانه

حتماً شما هم هنگام انتخاب مدل های مختلف لباس های زیر زنانه این تجربه را داشتید که با انواع و اقسام مدل‌های مختلف روبرو شوید. تنوع لباس های زیر به دلیل این است که هر خانم بتواند آن مدلی را که می‌پسندد به تن کند و از پوشیدن آن لذت ببرد. در ادامه شما را با انواع مدل‌های مختلف لباس زیر زنانه آشنا می‌کنیم.

  • ست لباس زیر شیردهی: خانم‌ها در دوران شیردهی باید از ست‌های استفاده کنند که سینه‌های ان‌ها را فشار ندهد و باعث کم شدن شیر نشود. این مدل از لباس زیر دکمه یا زیپ دارد که استفاده از آن راحت باشد.
  • پوش‌آپ: ست لباس زیر با سوتین پوش آپ به شکلی طراحی شده است که بین دو گودی کاسه شکاف وجود داشته باشد. این ست‎‌ها به دلیل مشخص نشدن رد آن برای زیر تیشرت مناسب است.
  • لباس زیر فانتزی زنانه: مدل‌های این لباس زیر به شکل است که بیشتر قسمت‌های آن باز باشد و رنگ‌های شاد داشته باشد.
  • ست لباس زیر ورزشی: این ست‌ها نرم و راحت هستند و در تولید آن‌ها از الیاف نخ استفاده می‌شود تا عرق کردن باعث آسیب به پوست خانم‌ها نشود.

نکات مهم برای انتخاب لباس زیر مناسب

لباس زیر زنانه در تماس مستقیم با پوست قرار دارد و رعایت مسائل بهداشتی باعث شده فروش لباس زیر زنانه بدون تعویض و مرجوعی انجام شود. پس لازم است قبل از خرید به ویژگی‌های لباس زیر توجه کنید تا از خرید محصول رضایت داشته باشید.

جنس پارچه لباس های زیر زنانه

جنس پارچه‌ای که در تولید لباس زیر به کار می‌رود اهمیت زیادی دارد، چون در تماس مستقیم با پوست قرار دارد. درصورتی‌که الیاف لباس زیر نامرغوب باشد یا اینکه در تولید آن از الیاف مصنوعی استفاده شده باشد، باعث آسیب به پوست و بروز حساسیت می‌شود.  به همین دلیل توجه به جنس لباس زیر ضروری است.

قیمت لباس زیر زنانه ارزان

قیمت انواع لباس‌ زیر زنانه ارزان قیمت با هم متفاوت است و تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند جنس الیاف لباس زیر، ماندگاری و کیفیت پارچه و جدید بودن مدل آن است. اگر چه این قاعده همیشه درست نیست اما معمولاً لباس زیرهای با کیفیت پارچه‌ی مرغوب قیمت بالاتری دارند. پس هیچوقت کیفیت را فدای خرید لباس زیر ارزان نکنید.

انتخاب سایز مناسب لباس زیر زنانه شیک متناسب با فرم اندام

یکی از عوامل مهم که در راحت بودن لباس زیر تاثیرگذار است سایز آن است. اگر لباس زیر تنگ انتخاب کنید، خون به راحتی در بدن گردش پیدا نمی‌کند و به آسانی نمی‌توانید بدن خود را حرکت دهید و اذیت می‌شوید. لباس زیر گشاد هم این عیب را دارد که شما را نامرتب و شلخته نشان می‌دهد و باعث می‌شود از ظاهر خود ناراضی باشید. پس مهم است لباس زیر را دقیقاً متناسب با سایز بدن انتخاب کنید.

به خصوص اگر اهل خرید اینترنتی لباس زیر زنانه هستید باید به سایز محصول که در سایت درج می‌شود دقت کنید و بر اساس آن ست لباس زیر زنانه را انتخاب کنید.

اهمیت فوق العاده رنگ بندی لباس زیر

همان‌قدرکه کیفیت و جنس لباس زیر اهمیت دارد، رنگ هم برای بسیاری از خانم‌ها مورد توجه است. توجه به رنگ لباس زیر زنانه نشانه‌ی توجه به کیفیت زندگی و انتخاب پوشش مناسب است. مثلاً بهتر است لباس زیر عروس از رنگ‌های روشن انتخاب شود یا رنگ لباس زیر دخترانه مطابق با سلیقه‌ی خود آن‌ها باشد و موجب تقویت عزت نفس در دختران شود.

انواع لباس زیر

اهمیت انواع لباس زیر زنانه ازنظر کیفیت

یکی از موارد با اهمیت هنگام خرید لباس زیر برای خانم‌ها کیفیت آن است. برای هیچ کس جالب نیست که بعد از چند مرتبه شستشو رنگ لباس زیر تغییر کند یا ظاهر آن خراب و شل شود. به همین جهت اغلب خانم‌های سعی می‌کنند از لباس زیر با پارچه‌ی با کیفیت و مرغوب بخرند تا لباس زیر دوام و ماندگاری خوبی داشته باشد.

موارد مهم در خرید لباس زیر زنانه اینترنتی

برای خرید اینترنتی لباس زیر باید اندازه‌های بدن خود را به طور دقیق حساب کنید و سپس بر اساس جدول تعیین سایز که در فروشگاه‌های اینترنتی ارائه می‌شود محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از ابزارهای دیگر مانند محاسبه آنلاین سایز لباس زیر زنانه با استفاده از ماشین حساب اندازه لباس زیر زنانه هم استفاده کنید.

در این مطلب سعی کردیم راهنمای مناسبی برای خرید لباس لباس زیر زنانه در اختیار شما قرار دهیم. به همین منظور انواع لباس زیر زنانه و کاربردهای هر کدام از آن‌ها را بیان کردیم.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.