در آپدیت جدید Adobe Lightroom ، عکسهای قدیمی کاربران iPhone و iPad پاک شد !

در آپدیت جدید Adobe Lightroom ، عکسهای قدیمی کاربران iPhone و iPad پاک شد !

Adobe پس از به روزرسانی در برنامه Lightroom خود ، به دلیل حذف عکسهای قدیمی در دستگاه های iPhone ، iPad و iPod Touch عذرخواهی کرده است.

این مسئله با بروزرسانی برنامه Lightroom در iOS ایجاد شده است ، که برای سازماندهی و ویرایش تصاویر بدون تغییر در اصل تصاویر استفاده می شود – کاری که ویرایشگر پیش فرض تصویر در iOS انجام نمی دهد.

جالب اینجاست که کاربرانی که از این برنامه برای حفظ تصاویر اصلی خود استفاده می کردند ، اکنون دریافتند که این تصاویر به طور دائم حذف شده اند و مکانیزمی برای بازیابی آنها ندارند.

اگرچه این اشکال اکنون برطرف شده است ، بسیاری از کاربران که برنامه Lightroom را بارگیری کرده بودند – و عکسهای خود را در Lightroom cloud ذخیره نکرده بودند – تصاویر خود را از دست دادند.

نسخه های این اپلیکیشن در دستگاه های اندرویدی تحت تأثیر این باگ قرار نگرفته است و مشکلی برای بک آپ های قبلی نیز رخ نداده ، و کاربرانی که تمام تصاویر را در دستگاه های خود ذخیره کرده اند از بین نمی روند.

در آپدیت جدید Adobe Lightroom ، عکسهای قدیمی کاربران iPhone و iPad پاک شد !

 

در شبکه اجتماعی Reddit ، کاربران به دلیل از دست دادن تصاویر خود ابراز نگرانی کرده اند ، از جمله کسی گفته است عکس و ویرایش های با ارزش بیش از دو سال پیش وی از دست رفته و غیرقابل بازگشت است.

دیگری نوشته:

“من طی دو روز گذشته به مدت چهار ساعت با پشتیبانی لایت روم صحبت کردم و یک دقیقه قبل آنها به من گفتند که این مسئله چاره ای ندارد و این عکس های گمشده غیرقابل بازگشت هستند.”

 

به همین دلیل شرکت Adobe در بیانیه ای آورده است:

“ما می دانیم که برخی از مشتریانی که لایت روم ۵٫۴٫۰ را در آیفون و آیپد به روز کردند ، ممکن است عکس ها و ایستگاه های از پیش تنظیم شده ای که همگام با ابر لایت روم نبودند را از دست دهند.

“اکنون نسخه جدیدی از موبایل Lightroom (5.4.1) برای iOS و iPadOS منتشر شده است که مانع از تأثیر این مشکل در مشتریان اضافی می شود.

“با نصب نسخه ۵٫۴٫۱ عکس های از دست رفته یا پیش تنظیم شده برای مشتریانی که تحت تأثیر مشکل معرفی شده در ۵٫۴٫۰ قرار دارند ، بازیابی نخواهد شد.”

سخنگوی افزود: ما می دانیم که برخی از مشتریان عکس و ایستگاه از پیش تعیین شده دارند که قابل بازیابی نیستند.

“ما صمیمانه از هر مشتریانی که تحت تأثیر این مسئله قرار گرفته اند عذرخواهی می کنیم.”

 

خبر  “در آپدیت جدید Adobe Lightroom ، عکسهای قدیمی کاربران iPhone و iPad پاک شد ! “ از دسته تکنولوژی سایت فارسیها برای شما گردآوری شده است .

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.