درمان دو تکه شدن شکم بعد زایمان با ۱۰ دقیقه تلاش

درمان دو تکه شدن شکم بعد زایمان با ۱۰ دقیقه تلاش

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”درمان دو تکه شدن شکم بعد زایمان با ۱۰ دقیقه تلاش” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

آیا می دانید بهترین راه برای درمان دو تکه شدن شکم بعد از زایمان چیست؟

یک ورزش عالی وجود دارد که می تواند دو تکه شدن شکم بانوان را بعد از زایمان درمان کند.

ورزشی که ظرف ۱۰ دقیقه در روز می تواند دو تکه شدن شکم بعد زایمان را رفع کند

همه خانم ها با درگیری پس از بارداری و زایمان آشنا هستند که مقداری شکمشان شل و ول شده و جای زخم ها مانده است، مشکلی که به آن دو تکه شدن شکم و همچنین اصطلاح دیاستاسییس رکتی(به زبان ساده فشاری که در دوران بارداری به جدار شکم وارد می شود منجر شده تا اینکه دو تا عضله بزرگ نگهدارنده جدار شکم از هم فاصله بگیرند) که در دوران بارداری با رشد جنین در شکم مادر اتفاق میافتد و ضربه های او به ماهیچه های فضای اطراف ماهیچه های شکم مادر و ماهیچه های حفره شکمی را از هم جدا میکند.

در مادران خوش شانس، پس از زایمان، این حفره مجددا صاف میشود، اما این فضا اغلب پس از زایمان باز میماند. در نتیجه اندام ها و بافت های شکم خود شخص باعث داشتن “پوستی ملایم” میشود.

برای نتیجه گیری بهتر، یک ورزش ۱۰ دقیقه ای سریع و ساده برای دور کمری بسیار لاغر تر وجود دارد و شما برای انجام آن حتی نیازی ندارید از خانه بیرون بروید.

 

دو تکه شدن شکم

حرکت مخصوص ۱۰ دقیقه ای برای رفع دو تکه شدن شکم بعد زایمان

ابتدا، چهار زانو روی زمین بنشینید و دستان خود را روی شکم بگذارید و نفس عمیق بکشید تا شکم شما به طور کامل پر از هوا شود.

سپس، همانطور که در حال استراحت هستید، عضلات شکم خود را به سمت عقب تو دهید (فشار دهید) فشار را شدید و شدید تر کنید و بازدم انجام دهید و استراحت کنید.

این کار را ده دقیقه انجام دهید.

تمام شد! به همین راحتی حداقل تا فردا!! و یا دیرتر این تمرین نتایج شگفت انگیزش را به شما نشان خواهد داد.

یک مطالعه آزمایشی کوچک توسط توسعه دهندگانی به نام های لی کلر و مربی شخصی اش و دکتر گیتا شارما که یک متخصص زنان و زایمان در مرکز پزشکی ویل کورنر در بیمارستان پیشگامان نیویورک است، انجام شد که روی ۶۳ زن را که شکم ژله ای مانند داشتند ردیابی کرد.

ورزش شکم بعد زایمان

ورزش روزانه به مدت ۱۰ دقیقه

پس از انجام بررسی ها بعد از ۱۲ هفته انجام این ورزش روزانه به مدت ده دقیقه، همه آن خانم ها دیاستازیس رکتی شان درمان شده بود. بعضی از آنها حتی چند سانت از دور کمرشان هم کم شده بود.

شارما میگوید:” ما مریض هایی داشتیم که حتی یک سال از زایمانشان گذشته بود ولی آنها هم از مزایای این ورزش استفاده لازم را بردند.

ما عاشق این هستیم که ببینیم کاری هست که بتوانیم برای کمک به زنان انجام دهیم. هرچند که این ورزش بر روی مردان و یا زنانی که باردار نشده بودند تست نشد اما یک چیزی به ما میگوید که امتحان آن حداقل یک دوره می ارزد.

منبع،نمناک

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.