درباره بازی Sniper Ghost Warrior Contracts

درباره بازی Sniper Ghost Warrior Contracts (بازی های رایانه ای)

بازی Sniper Ghost Warrior Contracts ماموریت‌‌های مختلفی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. یک ماموریت اصلی در هر مرحله وجود دارد و چند ماموریت فرعی.

با انجام ماموریت اصلی می‌توانید مرحله را به‌پایان برسانید، اما با انجام دادن ماموریت‌های فرعی پاداش بیشتری دریافت خواهید کرد.

درباره بازی Sniper Ghost Warrior Contracts
درباره بازی Sniper Ghost Warrior Contracts

راه‌های مختلفی هم برای کامل کردن ماموریت‌ها در نظر گرفته شده است. بازیکنان در این بازی در نقش فردی قرار می‌گیرند که در قبال گرفتن پول باید هدف‌های مشخصی را نابود کند. هر مرحله به شکلی طراحی شده که بتوان آن را به شکل‌های مختلف به‌پایان رساند.

به همین دلیل ارزش تکرار مرحله‌ها بالا رفته است. سلاح‌های پیشرفته‌ای که در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرند که باعث می‌شوند بتوان هدف‌ها را از فاصله‌های بسیار دور از بین برد.

.

تاریخ انتشارNov 22, 2019
بستر های نرم افزاری مورد نیاز

PC

زبان

ENG

ژانر

اکشن

کمپانی منتشرکننده

CI Games

حجم فایل

۸ گیگابایت

امتیاز بازی ( Metacritic )

۷۱ از ۱۰۰

 

برخلاف نسخه پیشین، بازی Sniper Ghost Warrior Contracts دارای محیطی جهان‌باز نیست و مراحل آن به‌صورت سندباکس طراحی شده‌اند. بازی SGW Contracts گیم‌پلی این مجموعه را در مسیر جدیدی قرار خواهد داد و در جریان آن شاهد مراحلی هستیم که بر پایه قرار دادها به وجود می‌آیند. در جریان ماموریت‌های بازی، در هر ماموریت یک یا چند هدف اصلی به شما داده می‌شود و در این میان یک سری ماموریت فرعی نیز قرار داده شده است که با انجام‌شان پاداش بیشتری کسب می‌کنید. همچنین ماموریت‌ها یا همان قراردادهایی که در دسترس قرار می‌گیرند، به صورت مجدد قابل بازی هستند و این بار پاداشی که دریافت می‌کنید، متفاوت است. از این رو کاربران انگیزه‌‌ی دوباره برای تکرار مجدد مراحل به دست می‌آورند تا از استراتژی‌های مختلفی استفاده کنند و پاداش متفاوتی کسب کنند.

مارک تیمینسکی، مدیرعامل استودیو سی‌آی گیمز در این باره می‌گوید:

ما برای بازی Sniper Ghost Warrior 3 ایده و قدم‌های جاه‌طلبانه‌ای برداشتیم و حال از اشتباه‌های خود درس گرفته‌ایم. بازی Sniper: Ghost Warrior Contracts بر پایه گیم‌پلی‌ای تکامل یافته با مکانیسم‌های درون بازی و ماموریت‌هایی با پایان باز طراحی شده است، اما یک بازی جهان‌باز نخواهد بود. در Sniper: Ghost Warrior Contracts شاهد گیم‌پلی تاکتیکی‌تر و متراکم‌تر نسبت به نسخه‌های پیشین هستیم و این بار، قابلیت تجربه مجدد مراحل به بخش تک‌نفره اضافه شده است و بخش چندنفره نیز به نحوی است که از تجربه‌ی مجدد آن لذت می‌برید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5 4460 / AMD FX 6350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD Radeon HD 7870 (2GB VRAM)
DirectX: Version 10
Storage: 20 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1 / 10
Processor: Intel Core i5 4690k / AMD Ryzen 5 1600X
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970 or AMD Radeon RX 580x (4GB VRAM)
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space

 

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.