خرید تجهیزات آرایشگاهی از تولید کننده

برای اینکه بتوانید یک سالن عالی و کار آمد داشته باشید باید تمامی ملزومات و تجهیزات آرایشگاهی را در سالن خود جای دهید. این تجهیزات عبارتند از:

  • صندلی آرایشگاهی
  • سرشور
  • دکور آرایشگاهی
  • تخت آرایشگاهی
  • تجهیزات اداری سالن
  • وسایل کاشت و طراحی ناخن
  • و سایر لوازم آرایشگاهی

البته پیش از خرید هرچیزی حتماً بودجه و فضای موجود خود را در نظر بگیرید تا در مراحل تاسیس سالن زیبایی به مشکل نخورید.

معرفی انواع صندلی آرایشگاهی

درحالت کلی می توان گفت صندلی آرایشگاهی به دو دسته برقی و دستی تقسیم می شوند که مدل های برقی به سبب استفاده آسان‌تر بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند.  درادامه محبوب ترین صندلی آرایشگاه را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید براساس خدمات خود برای خریدشان تصمیم بگیرید.

صندلی تابوره

از پرکاربردترین صندلی آرایشگاه می توان به صندلی تابوره اشاره کرد. این صندلی ابعاد بسیارکوچکتری نسبت به سایر صندلی آرایشگاهی دارد از این رو نیز فضای بسیارکمتری را نیز اشغال می کند. به همین دلیل نیز یکی از گزینه های پرکاربرد برای آرایشگاه های کوچک است.  طراحی این صندلی به صورت چرخدار است از این رو نیز برای جابه جا کردن آن نیز به مشکل نخواهیدخورد.

صندلی کوپ و کوتاهی

این صندلی که با عنوان صندلی کوتاهی نیز شناخته می شود یکی از انواع صندلی آرایشگاهی است که نشیمن گاه بسیارراحتی دارد. راحتی بالای این صندلی سبب می شود تا یکی از بهترین گزینه ها برای آرایشگاه مردانه و زنانه به حساب آید. از ویژگی های مثبت صندلی کوتاهی این است که شما می توانید به راحتی پایه آن را تنظیم کنید. با این ویژگی آرایشگر می تواند ارتفاع صندلی را بسته به نیاز خود تغییر دهد.

صندلی میکاپ

صندلی جک پدالیاین نکته را نظر بگیرید که صندلی پشتی راحت و قابل تنظیمی داشته باشد که مشتری بعد از نشستن طولانی دچار مشکل نشود.و همچنین دارای زیر سری باشد تا علاوه بر تسلط بیشتر بر صورت مشتری آنان دچار گردن درد نشوند.

صندلی جک پدالی بهترین نوع صندلی آرایشگاه میباشد چون چرخش ۳۶۰ درجه به همراه قفل شونده مجزا ، امکان تخت شو با جک دستی و تنظیم ارتفاع زمانی که مشتری روی صندلی هست را دارد.

میکاپ یکی از مهم ترین خدماتی است که در سالن آرایشی انجام می شود از این رو نیز به صندلی مناسبی نیاز دارد. صندلی میکاپ مشابه صندلی کوتاهی است که نشیمن بسیارراحتی دارد و پشتی تخت خواب شو دارد . راحتی این صندلی کمک می کند تا مشتری در حین استفاده طولانی مدت احساس خستگی نکند.

پس اگر که بودجه شما به خرید صندلی با جک پدالی میرسد حتما این کار را انجام دهید.

صندلی مخصوص کودکان

کودکان معمولا از ورود به آرایشگاه ترس و واهمه دارند از این رو نیز خرید صندلی های مخصوص کودکان با اشکال فانتزی می تواند آنها را برای ورود به آرایشگاه تشویق کند.

صندلی vip آرایشگاه

از بهترین صندلی آرایشگاه می توان به صندلی VIP اشاره کرد. این صندلی دارای امکانات بسیارزیادی است از این رو نیز به راحتی می توانید برای خدمات طولانی مدت خود از آنها استفاده کنید.

در این بخش به معرفی انواع صندلی آرایشگاه پرداختیم. شما نیز می توانید براساس ویژگی های هریک از این صندلی ها برای انتخاب و خرید آنها تصمیم بگیرید.

صندلی آرایشگاهی

راهنمای خرید صندلی آرایشگاه

تولیدی سالن مارکت خود شامل انواع مختلفی هستند که می بایست با توجه به نیاز و نوع خدمات خود آن ها را انتخاب کنید.صندلی ها نقش بسیار مهمی را در تجهیزات آرایشگاهی مردانه و همچنین تجهیزات آرایشگاهی زنانه ایفا میکنند.

امروزه تنوع صندلی آرایشگاه در بازار زیاد است و برندهای متنوعی در زمینه تولید این محصول فعالیت دارند. از این رو نیز برای خرید صندلی آرایشگاه قبل از هر اقدامی باید اطلاعات کافی کسب کرده و سپس برای خرید تصمیم بگیرید. درادامه نکاتی که در این حوزه برای شما کارآمد است را بررسی می کنیم.

خرید از برندهای معروفی که سالهاست در زمینه تولید تجهیزات آرایشگاهی فعالیت دارند، خیال شما را از بابت کیفیت محصول راحتتر خواهدکرد

سالن مارکت در برند های تجهیزات آرایشگاهی با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در زمینه تولید و پخش تجهیزات آرایشگاهی و خدمات عالی برای ارایه خدمات به آرایشگران عزیز بهترین گزینه است..

خرید صندلی چرخ دار

در بسیاری از موارد هنگام استفاده از صندلی نیاز دارید تا به راحتی در موقعیت های مختلف جابه جا شوید. در چنین موقعیت‌هایی نیازاست به دنبال خرید صندلی های چرخ دار باشید تا مجبور نباشید از روی صندلی برخیزید. البته این موضوع در مورد تمامی صندلی ها صدق نمی کند و برخی از آنها نیاز به جابه جایی ندارند. برای مثال چرخداربودن صندلی میکاپ چندان اهمیتی برای شما نخواهدداشت.

قیمت صندلی آرایشگاهی

قیمت صندلی آرایشگاه بسته به تمامی فاکتورهایی که باید برای خرید آن بررسی شود، متفاوت خواهدبود. از این رو نیز پیشنهاد می کنیم از قبل نیازهای خود را در این باره لیست کنید. سپس براساس لیست موردنظرتان به دنبال انتخاب مناسب ترین گزینه باشید. درآخر نیز از بین محصولات مشابه مدلی متناسب با بودجه خود را انتخاب کنید. توجه بیش از اندازه به قیمت محصول سایر فاکتورها را از ذهن تان دور می کند از این رو نیز نمی توانید بسته به نیاز خرید کنید.

  • سرشور آرایشگاهی

سرشور ها معمولا دارای دو نوع سرشور ایستاده و سرشور مبله تولید میشوند و کاسه های آن ها ثابت و متحرک هستند.کاسه ی سرشور متحرک قابل تنظیم میباشد تا مشتریان هنگام شست و شوی سر احساس راحت تری داشته باشند.یک سرشور مناسب باید دارای زیر گردنی یا کاشن باشد تا سر مشتری روی کاسه آن به شکل بهتری قرار بگیرد. جهت خرید سرشور از فروشگاه سالن مارکت وارد وبسایت بشید و مدل هارو بررسی کنید.

  • تخت آرایشگاهی

به طور کلی تخت های آرایشگاهی به سه نوع تخت اپیلاسیون، تخت ماساژ و تخت چند منظوره تقسیم میشوند.

  • تخت اپیلاسیون

سایز، میزان راحتی، و رویه تخت اپیلاسیون سه اصل مهمی است که در هنگام خرید تخت اپیلاسیون میبایست در نظر بگیرید. چرا که تخت باید به گونه ای باشد که تمامی بدن افراد با هر ابعادی را در بر بگیرد، در طولانی مدت باعث خستگی فرد نشود و همچنین در صورت ایجاد لکه و وجود چسب و موم روی آن به راحتی پاک شود که در این صورت علی رغم اینکه قیمت تخت اپیلاسیون پارچه ای کم تر است، تخت های چرمی مناسب تر هستند.

  • تخت ماساژ

تخت ماساژ که جزو تجهیزات آرایشگاهی مهم میباشند در دو نوع ثابت و تاشو(پرتابل) در بازار وجود دارند. تخت های ثابت مناسب سالن های زیبایی و مراکز ماساژ درمانی و فیزیوتراپی و تخت های تاشو که قابل حمل هستند برای ارائه خدمات سیار در منازل مورد استفاده قرار میگیرند.

تخت های تاشو به نسبت تخت های ثابت سبک تر و کوچکتر هستند تا به راحتی بتوان آنها جا به جا کرد.

یک تخت ماساژ مناسب باید دارای پایه و پشتی قابل تنظیم، تشک مناسب، سوراخ صورت، کیف تخت و…. باشد.

  1. تخت فلزی
  2. تخت سه تیکه
  1. ترولی فلزی
  2. ترولی قفل دار
  3. ترولی چوبی
  4. ترولی پلاستیکی
  • سایر لوازم آرایشگاهی

سایر لوازم آرایشگاهی شامل وسایلی چون پایه سشوار، ترولی، دستگاه اپیلاسیون، دستگاه استریل، دستگاه اوزون تراپی، دستگاه بخور، دستگاه پارافین تراپی، دستگاه تاتو، دستگاه لوپ، دستگاه لیزر، دستگاه موخوره و رینگ لایت و… میباشد.

ما در اینجا مهمترین ابزار و تجهیزات آرایشگاهی به شما معرفی کردیم تا بتوانیم خریدی راحت و آزادانه را تجربه کنید.

فروشگاه salonmarket.ir  مجموعه از بهترین و مناسب ترین تجهیزات آرایشگاهی را برای شما فراهم و تولید کرده است تا برای تجهیز سالن زیبایی خود بهترین انتخاب ها را داشته باشید.

جهت دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت تجهیزات آرایشگاهی با شماره تلفن های موجود در وبسایت سالن مارکت تماس حاصل نمایید.

مهم ترین نکات در خرید لوازم آرایشگاه

یکی از مهم ترین نکاتی که باید چه در افتتاح سالن آرایشی مردانه و چه در افتتاح سالن آرایشی زنانه به آن توجه داشته باشید، این است که اگر مهارت خوبی در حرفه آرایشگری دارید، لزوما آرایشگر خوبی نخواهید بود و یا نمی توانید به آسانی سالن آرایشی را مدیریت کنید.
اگر می خواهید سالن آرایشی خود را پر از مشتری کرده و نام سالن خود را در میان مردم معروف سازید، می بایست علاوه بر داشتن مهارت بسیار خوب در حرفه ی مد نظرتان، به دنبال خرید بهترین محصولات همراه با بهترین و بالاترین کیفیت برای سالن آرایشی خود باشید. شما به آسانی می توانید با خرید با کیفیت ترین، راحت ترین و مناسب ترین وسایل برای آرایشگاهتان، مشتری را راضی نگه داشته و او را به مشتری دائمی خود تبدیل کنید. چرا که او نسبت به مواد و مهارت شما اطمینان کسب کرده و از خدماتی که به او می دهید بسیار راضی است.
همان طور که می دانید لوازم و تجهیزات آرایشگاه ها معمولا دارای هزینه ی زیادی هستند. از این رو اگر می خواهید در مصرف هزینه هایتان صرفه جویی کنید.در سالن مارکت با پایین‌ترین قیمت میتوانید بهترین کیفیت تجهیزات ارایشگاه خودتون رو تهیه کنید.

سخن نهایی

جهت دریافت مشاوره و یا اطلاع از قیمت تجهیزات آرایشگاهی با کیفیت از شماره تلفن های موجود در وبسایت سالن مارکت استفاده نمایید.

۰۹۱۰۳۹۸۳۳۹۳-۰۹۹۱۱۲۸۰۵۰۱-۰۹۹۱۱۲۸۰۵۰۲

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.