خرید بهترین پاک کننده آرایش صورت

خرید بهترین پاک کننده آرایش صورت

خرید بهترین پاک کننده آرایش صورت

یکی از اقلامی که برای بانوان استفاده زیادی دارد انواع پاک کننده های صورت هستند. صورت ما در روز پس از تحمل مواد آرایشی بر خود نیاز دارد که پاک شود و فرصت تنفس بدست آورد، بخصوص شب ها و هنگام خواب. اصلا نباید با آرایش صورت به رختخواب بروید. البته برخی از پاک کننده ها فقط مخصوص آرایش نیستند، بلکه آلودگی های موجود در هوا که در طی روز بر روی پوست صورت می‌نشینند نیز نیاز به پاک شدن دارند.

خوابیدن با آرایش علاوه بر اینکه سبب پخش شدن مواد آرایشی روی صورتتان می شود در دراز مدت تاثیر بد روی پوستتان خواهد گذاشت. بروز چین و چروک، پیری زودرس پوست، ریختن مژه ها و ابروها و لک شدن پوست از جمله مشکلات شایعی است که پوست صورتتان را تهدید می کنند اگر بخواهید با آرایش ساعات طولانی را سر کنید و یا به همان صورت به رختخواب بروید.

از چه محصولی برای پاک کردن صورتمان استفاده کنیم؟ معمولا برای خرید پاک کننده آرایش صورت وقت زیادی را صرف می کنیم اگر از انواع محصولاتی که می توانیم برای پاک کردن صورت استفاده کنیم اطلاع داشته باشیم. اما اگر به خوبی پوست صورت و مشکلات آن را به خوبی بدانیم می توانیم محصول مناسبی را برای خرید پاک کننده آرایش صورت انتخاب کنیم.

اگر برای خرید پاک کننده آرایش صورت از ویزیتورهای محصولات آرایشی کمک و راهنمایی بگیرید حتما علاوه بر محصولات آرایشی مناسب صورتتان خرید پاک کننده آرایش صورت را در اشکال متفاوت به شما پیشنهاد می کنند. مثل خرید دستمال مرطوب و یا خرید تونر که از جمله پرطرفدارترین محصولات برای پاک کردن آرایش صورت بشمار می روند.

محصولات پر استفاده برای پاک کردن صورت

اغلب بانوان برای خرید پاک کننده آرایش صورت سراغ این دو محصول می روند. اما نمی دانند کدام یک می تواند تاثیر بهتری داشته باشد. خرید تونر بهتر است یا خرید دستمال مرطوب؟ برای خرید تونر و خرید دستمال مرطوب باید به چه نکاتی توجه کرد؟ مزایای خرید تونر نسبت به خرید دستمال مرطوب چیست؟

برای انواع صورت خرید دستمال مرطوب بهتر است یا خرید تونر؟ خرید تونر و خرید دستمال مرطوب از چه برندی بهتر است؟ انواع تونر چه خواصی دارند؟ اگر برای خرید پاک کننده آرایش صورت، خرید دستمال مرطوب و یا خرید تونر را در اولویت قرار داده اید همراه باشید تا بیشتر از مزایا و معایب این محصولات پاک کننده بگوییم. البته چند برند معروف هم برای خرید دستمال مرطوب، خرید تونر و خرید پاک کننده آرایش صورت نیز معرفی خواهیم کرد:

حفظ رنگ طبیعی پوست:

یکی از مشکلات شایعی که بانوان پس از استفاده مداوم از لوازم آرایشی از آن گله می کنند تغییر رنگ پوست است. با اینکه صورتتان را پس از چند ساعت آرایش می شویید اما احساس می کنید رنگ طبیعی خود را ندارد، این موضوع بی دلیل نیست. چرا که مواد موجود در لوازم آرایشی چسبنده هستند و به صورت کامل با استفاده از آب پاک نمی شوند. پس چگونه می توانیم آرایش صورت را کاملا پاک کنیم؟

پاک کننده آرایش صورت

خرید دستمال مرطوب:

با خرید دستمال مرطوب می توانید یکی از راه حل های پاک کردن کامل آرایش صورت و برگشت رنگ طبیعی پوست را داشته باشید. با خرید دستمال مرطوب مناسب پوستتان می توانید ریزترین بقایای آرایشی را هم از روی صورتتان پاک کنید.

برای خرید دستمال مرطوب و یا خرید پاک کننده آرایش صورت لازم است که دقت کنید محصول از چه چیزهایی بدست آمده؟

خرید پاک کننده آرایش صورت اگر قلیایی باشد در دراز مدت خود مشکل آفرین خواهد بود و سبب می شود روی پوستتان حساسیت بوجود بیاید، بنابراین برای اینکه پوست را از آرایش پاک کنید و اجازه تنفس به آن بدهید و کمتر به پوستتان آسیب برسانید خرید دستمال مرطوب را توصیه می کنیم.

آرایش صورت

چرا خرید دستمال صورت توصیه می شود؟

  • دستمال ها مرطوب حاوی پاک کننده های ملایم هستند.
  • این محصول برپایه آب ساخته می شود.
  • دستمال های مرطوب از رایحه مطبوع و ملایمی برخوردارند و عطر تند و تیزی ندارند.
  • پس از مصرف دستمال مرطوب احساس لطافت روی پوستتان خواهید داشت.
  • از فواید استفاده از دستمال مرطوب این است که روی پوست حساسیتی ایجاد نمی کند و برخلاف لیف دیگر نیاز نیست به پوستتان برای تمیز شدن فشار وارد کنید.

راهنمای خرید دستمال مرطوب و خرید پاک کننده آرایش صورت:

  • هنگام خرید دستمال مرطوب و یا خرید پاک کننده آرایش صورت حتما دقت کنید حاوی گیلیسیرین باشد. گلیسیرین موجود در دستمال مرطوب و پاک کننده های آرایشی نشان از بی ضرر بودن محصول است.
  • دیگر نکته برای خرید دستمال مرطوب این است که دستمال از ویسکوز، الیاف پنبه و پلی استر تهیه شده باشد. این الیاف نرم هستند و به پوست آسیب وارد نمی کنند.
  • برای خرید دستمال مرطوب و یا خرید پاک کننده آرایش صورت در نوع دیگر حتما دقت داشته باشید ظرف محصول امکان پلمپ شدن کامل داشته باشد. تا رطوبت محصول از بین نرود و آلودگی روی آن نشیند.

تونر:

خرید تونر یکی دیگر از انتخاب های پرطرفدار بانوان برای مراقبت از پوست و حفظ نظافت و بهداشت پوست صورتشان است. معمولا برای خرید تونر شما به چه نکاتی توجه می کنید؟ اصلا می دانید خرید تونر می تواند چه فوایدی برای پوستتان به همراه داشته باشد؟ برای خرید تونر چه برندهایی را بیشتر قبول دارید؟

تونر چیست؟

تونر یکی از انواع پاک کننده های آرایش صورت است که علاوه بر پاک کردن آرایش پاکسازی صورت را نیز انجام می دهد. بنابراین اگر می خواهید منافذ باز پوستتان از هرگونه آلودگی پاک شود خرید تونر حتما برای شما واجب خواهد بود.

انواع تونر:

  • شما برای خرید تونر چند انتخاب دارید: تونر ژلی، تونر سرمی و تونر مایع که نسبت به دو نوع دیگر رقیق تر است.
  • برای خرید تونر به لحاظ ترکیبات شما دو انتخاب دارید: تونرهای الکلی و تونرهای بر پایه آب. توجه داشته باشید برای خرید تونر با توجه به نیاز صورتتان یکی از این دو نوع را انتخاب کنید. ممکن است با مصرف تونرهای بر پایه الکل دچار حساسیت پوستی شوید.

خرید تونر برای همه واجب است؟

  • اگر شما پوست نرمالی دارید و پس از آرایش کردن دچار خشکی پوست نمی شوید خرید تونر و مصرف آن برای شما ضرورتی ندارد.
  • خرید تونر بیشتر به کسانی توصیه می شود که پوستشان خشک است، نیاز به آبرسانی دارد و یا خیلی چرب و مستعد جوش است.

استفاده از تونر برای تمیز کردن پوست کافیست:

برخی ادعا می کنند خرید تونر برای اینکه صورتتان را تمیز کنید کفایت می کند، اما این صحیح نیست. قبل از اینکه از هر نوع تونر استفاده کنید لازم است صورتتان را با شوینده های ملایم بشویید و آلودگی ها را تا حد امکان برطرف کنید و سپس از تونر روی صورتتان استفاده کنید.

خرید تونر چه فایده ای برای صورتمان دارد:

  • منافذ باز پوست را به خوبی تمیز می کند.
  • چربی اضافه پوستتان را می گیرد.
  • از بروز جوش و آکنه جلوگیری می کند.
  • آبرسانی عالی برای پوست های خشک است.
  • pH پوستتان را تنظیم می کند.

خرید تونرهای معروف و مطمئن:

اگر بخواهیم برای خرید تونر چند محصول مطمئن به شما معرفی کنیم عبارتند از: تونر مورد، تونر کلینانس اون، تونر کلین بیوتی سی گل که محصولی ایرانیست، تونر فرش بالانسینگ الارو و لوسیون تونر کدلی.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.