خرید بهترین شیشه شیر برای سیسمونی نوزاد

بواقع این روزها که تغذیه با شیر خشک خیلی زیاد شده است شیشه شیر یکی از مهترین وسایل در خرید سیسمونی بشمار می رود و بدلیل اهمیتی که وعده های تغذیه ای نوزاد در سال اول و دوم بصورت روزانه دارد همه تازه فرزنددار شده ها میخواهند که این محصول را از یک برند خوب و امتحان پس داده تهیه کنید تا فرآیند شیردهی بخوبی انجام شود .

با ما در ادامه همراه باشید تا چند مارک خوب که در حال حاضر تولیدکننده بهترین شیشه شیر های بازار هستند را برایتان برشماریم و مزایا و معایب هر کدام را نیز به اختصار ذکر کنیم . برخی را احتمالا می شناسید چون قدیمی و شناخته شده هستند و بعضی دیگر را شاید برای اولین بار اسم شان را بشنوید.

دکتر براونز

اگر فقط کمی با بازار سیسمونی آشنایی داشته باشید حتما اسم دکتربراونز را می شناسید . شیشه های آنتی کولیک این برند با آن سوپاپ سبز رنگ مخصوص خودش خیلی معروف است و سالهاست که توانسته در ضدنفخ بودن موفق و پیروز عمل کند .

قبل تر ها یک مدل شفاف سفید و سبز خیلی متداول داشت که طی چند سال اخیر بدلیل داغ شدن رقابت تولیدکننده ها و محصولاتی که علاوه بر کارآیی زیبایی را هم داشتند پس دکتر براونز هم سعی کرد رنگ و طرح را به سبد محصولاتش اضافه کند تا همه مشتریان برای خرید سیسمونی نوزاد دختر یا پسر خود دست بازتری در انتخاب داشته باشند پس اکنون رنگهای صورتی آبی ساده یا با نقوش فانتزی در دسترس برای انتخاب خانواده ها هستند .

این شرکت در پاسخ به محبوب شدن سرشیشه های پهن این مورد را نیز روی بخشی از شیشه شیر های خود تعبیه کرده است . پس علی رغم اینکه ظاهر خیلی دلفریبی نداشته ولی هنوز هم دکتربراونز جز بهترین شیشه شیر های در دسترس است بخصوص در زمینه آنتی کولیک بودن

بهترین شیشه شیر برای سیسمونی نوزاد

فیلیپس اونت

انتخاب اول بسیاری از مادران در سراسر جهان جهت خرید شیشه شیر برای فرزند خود این برند خوش نام است . اونت با سری شکل سینه مادر خود بازار سیسمونی را در اختیار خود گرفت و خیلی از شرکتها را به دنباله روی برای تولید محصولی مشابه واداشت بطوریکه هنوز هم مدل نچرال این مارک یکی از پرفروش ترین مدلهای بازار است و هر ساله با بروزرسانی هایی که فیلیپس روی آن انجام می دهد بهتر از پیش نیز می شود .

این شیشه طبیعی را می توان در زمره زیباترین های بازار محصولات کودک نیز برشمرد بطوریکه آنقدر ترکیب کاملی خلق شده که سخت بتوان آنرا بهبود داد . اما اونت اخیرا” در پاسخ به نیاز بازار به عملکرد ضدنفخ در شیشه نوزاد یکی از بهترین شیشه شیر هایش بنام کلاسیک و کلاسیک پلاس را با تعبیه سوپاپ مخصوص خود با نام آنتی کولیک روانه بازار کرد که اتفاقا توانست خیلی خوب هم عمل کند و حالا این شرکت محبوب هم ۲ مدل عالی در دو دسته بندی اصلی یعنی ضد نفخ ها و مشابه سینه مادرها دارد که باعث می شود رقابت دیگر برندها با این شرکت بسیار سخت شود چون کیفیت ساخت محصولاتش هم خیلی بالاست پس می تواند در لیست خرید سیسمونی خیلی از مادران حضور داشته باشد .

این شرکت پستانکهای خیلی عالی نیز دارد که در سراسر دنیا نوزادان از آن بهره می برند همچنین پمپ شیردوش سینه مادر نیز در دو مدل دستی و برقی با بهترین کیفیت در بازار از فیلیپس موجود است که میتواند مکمل خیلی خوبی برای شیردهی مادرانی که نیاز به شیردوش دارند باشد و از دوشیدن تا انتقال به بچه را با وسایلی از این شرکت مطرح به شکل عالی به سرانجام رساند.

بهترین شیشه شیر

کوموتومو

مثل دوتایی قبلی آوازه ای از دیرباز ندارد اما توانست با ویژگی های جالبی که در محصول خودش بگنجاند یکی از بهترین شیشه شیر های تا به امروز را تولید کند . داشتن بدنه ای نرم و پهن که حس در دست گرفتن خیلی خوبی دارد و براحتی نیز تمیز میشود یعنی خیلی خوب به داخلش دسترسی دارید و سرشیشه ای که مشابه سینه مادر است حتی پهن تر از موارد مشابه اش همچون فیلیپس و میتوان گفت پهن تر از هر محصول مشابهی ساخته شده است توانست خیلی زود نام کوموتومو را سر زبان ها بیندازد .

این برند یکی از همان مارکهایست که گفتیم شاید نشنیده باشید اما خیلی موفق است چون در ایران محصولاتش زیاد گیر نمی آید ولی اگر بطور زیاد عرضه شود حتما میتواند مشتریان زیادی برای خود دست و پا کند و رقابت شرکتها را داغ کند البته انتظار می رود دیر یا زود پای محصولات کوموتومو هم به کشور ما باز شود و قطعا” بواسطه موفقیت های جهانی اش در ایران هم میتواند مشتری های زیادی برای خودش پیدا کند .

اگر بخواهید از این مارک خرید سیسمونی داشته باشید باید فقط روی شیشه شیر آن حساب کنید چون فقط سعی کرده روی همین محصول (البته دندانگیر کودک هم دارد) تمرکز کند و آنرا به بهترین شکل بسازد . این شیشه شیر قابل قرارگیری در مایکروویو و ماشین ظرفشویی هست و تمیز کردنش بخاطر دهانه گشاد بسیار راحت تر از مشابه های خودش است که نیاز به فرچه دارند . همچنین مجاری هوای ضد نفخ دوگانه آن نیز توانسته در کاهش نفخ و گاز پس از شیردهی موفق عمل کند .

به نظر ما اگر برای سیسمونی فرزند خود بدنبال بهترین شیشه شیر بودید از میان یکی از همین ۳ گزینه ای که گفتیم خرید خود را انجام دهید چون اینها شماره ۱ های بازار هستند و میتوانند نیاز شما را برطرف کنند و یک شیردهی عالی را برای کوچولو در طی دوران تغذیه به ارمغان آورند . اما اگر به هر دلیلی موفق به خرید شیشه شیر از میان این سه برند برتر نشدید چند مارک دیگر را که آنها هم میتوانند انتخابهای خوبی باشند برایتان اسم می بریم

ناک NUK

مام MAM

تامی تیپی

این سه تا نیز شناخته شده هستند و در کشور ما نیز محصولاتشان قابل دسترس است و میتوان گفت در رده بعدی پس از آن سه تای اولی که گفتیم قرار می گیرند که خوب میتوانند انتخابهای خوبی باشند .

در خرید سیسمونی وسایل خیلی پرتعدادی را باید تهیه کنیم که یکی از مهترین آنها شیشه نوزاد است که نقش تغذیه ای دارد و جزء اولویت های سیسمونی هست پس خرید بهترین شیشه شیر باید در دستور کار باشد چون میتوان از وسایل غیر ضرور صرفنظر کرد و در عوض وسایل مهمی چون این کالا یا کالسکه و خیلی موارد مهم دیگری را که میدانیم از برندهای برتر تهیه کنیم . یعنی بجای توجه به تعداد و کمیت به کیفیت وسایل سیسمونی اهمیت بدهیم .

پس به نظر ما بهتر است بجای خرید مثلا” ۲۰۰ کالای متوسط بیائیم ۱۰۰ کالای مهم و اولویت دار را انتخاب کنیم و بودجه را برای تهیه بهترین های آنها هزینه کنیم این به نظر کار معقول تری می رسد .

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.