تجهیزات و وسایل ضروری سالمندان برای زندگی راحت

تجهیزات و وسایل ضروری سالمندان برای زندگی راحت

دنیای فناوری به دنبال ساده‌تر کردن سبک زندگی افراد است. بخش مهمی از افراد جامعه سالمندان هستند که بنا به نیازها و توانایی‌هایشان، مورد توجه ویژه شرکت‌های تولیدکننده گجت‌ها (ابزارهای کاربردی) قرار می‌گیرند.

 

به مرور در ستون فناوری صفحه ۶۰+ این ابزارک‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

دربازکن خودکار
بازکردن در بطری‌ها برای جوانان هم گاهی سخت می‌شود، چه برسد به سالمندان. این وسیله خودکار می‌تواند در انواع بطری‌ها، حتی قوطی‌های قرص را که قفل کودک دارند، به صورت الکترونیکی و با باتری، بدون نیاز به فشاردادن کاربر باز کند.
Essential equipment and supplies for the elderly for a comfortable life

محافظ شعله اجاق گاز
گاهی افراد هنگام آشپزی فراموش می‌کنند زیر ظرف پخت غذا، روی اجاق گاز روشن است که همین مورد ممکن است باعث ایجاد آتش‌سوزی شود. این ابزار که روی اجاق گاز نصب می‌شود به محض بالا رفتن درجه حرارت، شعله اجاق گاز را خاموش می‌کند.

قلاب دکمه
لرزش دست یا خشک شدن مفاصل باعث می‌شود شخص نتواند کارهای ظریف را انجام دهد. یکی از این کارها بستن دکمه لباس است. با این ابزارک ساده که شما هم می‌توانید آن را بسازید، افراد می‌توانند خیلی راحت دکمه‌های خود را ببندند.

گیره زیپ
علاوه بر دکمه‌ها، زیپ‌ها هم چالشی است برای افرادی که نمی‌توانند با انگشتان‌شان کارها را دقیق انجام دهند. با این وسیله که به راحتی در خانه قابل درست کردن است (تشکیل شده از یک گیره بزرگ و بندی که به انتهایش بسته شده) می‌توانید هر زیپ کوچک و حتی مخفی را باز و بسته کنید.

منبع،خراسان

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.