با این هدیه ها دل شوهرتان را به دست آورید !

با این هدیه ها دل شوهرتان را به دست آورید !

احتمالا برای همه شما فکر‌ کردن درباره هدیه‌ای که قرار است به همسرتان بدهید یک چالش بزرگ است. با این‌که او و علایقش را خوب می‌شناسید اما باز هم هر بار این موضوع تا مدت‌ها فکر شما را درگیر می‌کند و در نهایت به خرید کادوهایی مثل پیراهن، شلوار، کفش، جوراب و ساعت برای آقایان ختم می‌شود! خرید هدیه برای آقایان کار چندان سخت و پیچیده‌ای نیست، ما به شما ایده‌هایی می‌دهیم تا بیشتر از این با کادوهای تکراری همسرتان را غافل گیر نکنید!

ایده های ما برای شما :

* یک پازل چندصدتایی! اگر مایلید در این شب‌های طولانی پاییزی او را تا حدی از تلفن همراهش دور کنید، پازل بهترین هدیه برای سرگرم‌ کردن او در کنار نوشیدنی‌های گرمی‌ است که شما از او پذیرایی می‌کنید.
* هدیه‌های فنی: بسیاری از آقایان فنی‌کار به دنبال کامل‌ کردن جعبه ابزارآلات خود هستند و از این کار لذت می‌برند. از انبردست و چکش گرفته تا دریل خانگی خوش دست و سبک، بسته به جیبتان می‌تواند هر مرد فنی را خوشحال کند.
* لوازم کمپینگ و طبیعت‌گردی: این ‌روزها علاقه آقایان به سفر در طبیعت را نمی‌شود انکار کرد. این سرگرمی به لوازم خاص خودش نیاز دارد. شما می‌توانید هر کدام از لوازم ضروری کوهنوردی و کمپینگ مثل کیسه خواب، چادر، زیرانداز، جی‌پی‌اس، اجاق‌ سفری، صندلی ‌سفر و هر چه را کسری دارد، هدیه دهید.
* یک پتوی ساده: شوهرتان احتمالا قدردان این هدیه شما خواهد بود تا زمستان را با آن سپری کند، چه در رخت خواب یا روی مبل دلخواهش برای یک چرت‌ کوتاه همزمان با تماشای سریال‌ها و برنامه‌های مورد علاقه‌اش.

* جعبه یا استند لوازم همراه: این گونه یکی از هدیه‌هایی است که شوهرتان احتمالاً نمی‌دانسته چقدر به آن احتیاج داشته است. جعبه یا استندی که بتواند تلفن، کلید، سوئیچ، کیف پول، عینک، قلم و … را نگه دارد و لوازم هر روزه او را سازمان دهی کند و شما هم از پخش و پلا شدن سوئیچ خودرو روی کابینت و عینک روی میز تلفن و … خلاص می‌شوید.

با این هدیه ها دل شوهرتان را به دست آورید !* مجموعه محصولات مراقبت از پوست: معمولا آقایان کمتر به فکر خرید این محصولات برای خودشان هستند. پس با این هدیه، آن‌ها را وادار به توجه به بهداشت و زیبایی پوست‌شان می‌کنید. بسته های بهداشتی مردانه هدیه‌ای مناسب برای همه افراد با هر توان مالی است.
* لوازم ورزشی با رنگ و شکل تیم مورد علاقه‌اش: بدون‌ شک همسر شما اگر اهل ورزش یا  طرفدار پرو پاقرص یک تیم ورزشی باشد، با هر کالایی که یادآور تیم مد نظرش است، غافل گیر خواهد شد. اگر می‌خواهید غافل گیری خود را کامل کنید، پیراهنی را با امضای بازیکن مشهور مد نظر بخرید. ساده‌ترین پیشنهاد، خرید یک دست لباس ورزشی است.
* کوله پشتی یا کیف سرشانه همه کاره: اگر همسرتان شغلی با ساعات کاری طولانی دارد، این هدیه بهترین وسیله برای حمل لپ‌تاپ، اسپری خوشبو‌کننده، جعبه ‌عینک، ظرف‌غذا و تنقلات و لوازم شخصی او در طول روز است بدون این که مجبور باشد هر روز این اقلام را با پلاستیک و به شکلی ناخوشایند با خود همراه کند.
* اسپیکر قابل‌حمل: یک اسپیکر همراه و ضد‌آب که در حمام نیز برای آوازخوانی آن‌ها مناسب باشد، هدیه‌ای ایده‌آل است! اسپیکر بلوتوثی در سفر، کوه یا هرجایی که به برق دسترسی نداشته باشید، خیلی به کار می‌آید و امروزه با هر قیمتی و مناسب با جیب همه افراد در بازار موجود است.

* بازی‌های فکری نوستالژی: هدیه‌هایی مثل عروسک شخصیت‌های کارتونی، اسباب‌بازی‎های فکری یا مناسب بزرگ سال مثل ماشین یا بالگرد کنترل از راه دور و لوازم تزیینی نوستالژیک، کودک درون آن‌ها را فعال می‌کند.

* یک بالشت با طرحی از علایقش: یک جفت بالش نرم و خوب که این روزها به ‌راحتی می‌توانید با هر طرحی از هنرمندان، ورزشکاران، نویسندگان و…. سفارش چاپ دهید، احتمالا برایش تازگی خواهد داشت.
*هدیه فرهنگی و هنری: به این آقایان از دادن کارت هدیه و وجه نقد جداً خودداری کنید و اگر همسرتان اهل هنر است یک اثر هنرمندانه برایش بخرید. اگر اهل موسیقی، فیلم یا تئاتر است، او را به دیدن یکی از آن‌ها دعوت کنید. اگر اهل کتاب و کتاب‌خوانی است، کتابی برایش تهیه کنید.
نویسنده : فاطمه قاسمی| مترجم منبع: theknot، lifehack( خراسان )
امیدواریم از مقاله “با این هدیه ها دل شوهرتان را به دست آورید !” استفاده کرده باشید. تجربیات خود را در زمینه این مقاله با ما در میان بگذارید.
Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.