از بازار کادیکوی استانبول تا ساحل زیبای مرجانی کیش

از بازار کادیکوی استانبول تا ساحل زیبای مرجانی کیش

از استانبول تا کیش

مرکز خرید جواهر مال

مرکزخرید جواهر مال استانبول یکی از باشکوه ترین و بزرگترین مراکز خرید لباس در استانبول است.

جواهر مال مجموعه ای است که مراکز خرید ، رستوران ها و مراکز تفریحی منحصر به فردی را در مرکز اصلی خود قرار داده است و یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن وجود یکی از بزرگترین ساعت های جهان در سقف این مرکز خرید است. به همین دلیل مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته و یکی از مراکز خرید محبوب ترکیه است. طلا و جواهر بازار با ارائه محصولات بزرگترین مارک های جهان و ترکیه و همچنین ۵۳ رستوران ، کافه و … موفق به رفع نیاز بازدیدکنندگان خود شده است تا گردشگرانی که به ترکیه سفر می کنند بتوانند بهترین محصولات را در یک خرید دلپذیر تهیه کنند.

بازار کادیکوی ، با کیفیت و  ارزان ترین بازار استانبول

یکی از معروف ترین موارد در مورد استانبول وجود بازارهای هفتگی روزانه است. مردم ترکیه و ایران علاقه زیادی به این بازارها دارند. بازار کادیکوی یکی از مشهورترین بازارهای استانبول است که روزهای سه شنبه برگزار می شود. علاقه ایرانیان به خرید به معنای دیده شدن مردم ایران در این بازارها است. به گفته سفر باتو  در بازار کادیکوی محصولات مختلفی به فروش می رسد اگر قصد خرید غذاها و محصولات مختلف را دارید بهتر است صبح زود به این بازار بروید تا بتوانید مواد جدید و تازه را خریداری کنید. البته در هر زمان می توانید برای خرید لباس وارد بازار شوید. کلیه محصولات موجود در این بازار از کیفیت بالایی برخوردار بوده و بهترین لباس ها را با کمترین هزینه خریداری می کنند. با یک اتوبوس یا تاکسی از میدان تقسیم به این بازار بروید. همچنین از بازار کادیکوی به سه شنبه بازار راه زیادی نیست و می توانید پیاده به سمت این بازار شلوغ بروید.

 

جاذبه و دیدنی های شهر زیبای کیش

از استانبول تا کیش

دیدنی های  کیش در تمام فصول سال جذاب هستند. اما ماه های آذر تا اردیبهشت بهترین زمان برای سفر به کیش است. مکان های دیدنی کیش در زمستان با آب و هوای معتدل و مطبوع جزیره از جذابیت بیشتری برخوردار می شوند. همه در مورد مکان های جذاب وتفریحات هیجان انگیز کیش متفق القول هستند. از گردشگری در جزیره ، مکانهای تفریحی و لوکس کیش ، مراکز خرید لوکس ، هتلهای زیبا و به یاد ماندنی در سواحل زیبای خلیج ، اسکله از ساحل کیش ، پارک آبی ، کلوپ های تفریحی ، سواحل ، کارتینگ ، بولینگ ، درایوهای بازی ، پاراسل ، جت اسکی و ده ها فعالیت لوکس دیگر که منجر به افزایش آدرنالین خون میشود. اگر اهل هیجان هستید با ما همراه باشید.

کیش قدیمی ترین جزیره خلیج فارس و یکی از خاص ترین آنهاست و قبل از روی کار آمدن دبی می توان گفت این جزیره بهترین مکان در منطقه بوده است. خرید تور های استانبول قیمت مناسب و ارزان  سالهاست که در این جزیره زیبا جنگلهای زیبایی کاشته شده و یکی از سرسبزترین جزایر ایران است. جزیره کیش اگرچه بسیار کوچک است اما بسیار مورد استقبال گردشگران قرار می گیرد و سالانه هزاران گردشگر به این منطقه می آیند و از زیبایی آن شگفت زده می شوند. این یکی از بهترین سفرهای داخلی در تمام روزهای هفته است و بسیار مورد استقبال مردم قرار می گیرد.

گردشگرانی که به کیش سفر می کنند می توانند از سواحل شنی جزیره و دریای بی پایان آن دیدن کنند. یکی از زیباترین جاهای دیدنی که می توانید هنگام غروب خورشید در کیش مشاهده کنید ، صحنه خداحافظی خورشید در پشت کشتی یونانی  است. کشتی یونانی که در سال ۱۹۹۶ در سواحل جنوب غربی جزیره لنگر انداخت هنوز پابرجاست و یکی از جاذبه های تفریحی و دیدنی معروف کیش است. این کشتی ساخت بریتانیای کبیر است و تلاش برای نجات دادن آن فایده نداشت ، بنابراین کشتی یونانی سالهاست که در آبهای خلیج فارس و در سواحل جزیره کیش گیر کرده است.

ساحل مرجانی کیش

از استانبول تا کیش

ساحل مرجانی کیش در سفر به کیش با تور های لحظه آخری  یکی از پاک ترین سواحل خلیج فارس و سواحل مرجانی ایران است. وضوح این ساحل به قدری زیاد است که اگر سوار قایق شوید و در دریای مرجان گشت و گذار کنید ، می توانید بسیاری از جانوران آبزی را در پایین آن ببینید و از آن لذت ببرید. با وجود صدف ، حلزون و مرجان هایی که دریا در این منطقه از خود به جا گذاشته ، این ساحل مرجانی سفید شده و به یکی از خاص ترین سواحل ایران تبدیل شده است.

پارک حیرت انگیز آهوان کیش

جزیره کیش یکی از مکانهایی است که از گوزن محافظت می کند و بدون شک گوزن را در بسیاری از مناطق خواهید دید. پارک گوزن یکی از مکانهایی است که گردشگران کمی از آن بازدید کرده اند زیرا در کیش تفریحات آبی یا نمایش های شبانه بیشتر وجود دارد. این پارک زیبا در انتهای خیابان فردوسی کیش واقع شده و بخشی از مناطق حفاظت شده است. در این منطقه می توانید آهو ، شیر ، روباه ، شغال ، میمون ، آهو و انواع پرندگان را مشاهده کنید. جالب است بدانید که در این منطقه حفاظت شده گوزن ها در آزادی زندگی می کنند اما حیوانات دیگر در قفس نگهداری می شوند. دیدن این گوزن زیبا از نزدیک می تواند تجربه فوق العاده ای باشد ، خوب است که در سفر بعدی خود این تجربه شیرین را داشته باشید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.