اجرای واتس آپ در کامپیوتر + دانلود نرم افزار واتساپ ویندوز

مسنجر واتس آپ یکی از محبوب ترین پیام رسان های خارجی هست ، که بین کاربران ایرانی بسیار پرطرفدار و پر استفاده هست ، واتس آپ زیر مجموعه فیس بوک هست و مدیریت آن بر عهده مارک زاکر برگ آمریکایی است. واتس آپ به انگلیسی WhatsApp یک پیامرسان برای گوشی های هوشمند امروزی است ، که در نسخه های اندروید ، ایفون ، ویندوز فون و جدیدا در نسخه ویندوز هم رونمایی شده و قابل استفاده است.

روش استفاده از واتس آپ :

واتس‌اَپ رسماً با نام «واتس‌اَپ وب» از طریق کارخواه وب قابل دسترسی است. شما میتوانید برای استفاده از واتس آپ از طریق ویندوز کامپیوترتان به سایت https://web.whatsapp.com/ بروید، و با صفحه زیر رو به رو شوید :

نسخه واتس آپ وب

 

 

  1. وارد واتس آپ موبایل خود شوید ( نصب شده روی موبایل شما )
  2. از گزینه TOP Menue به Setting بروید و گزینه Whatsapp web را انتخاب کنید.
  3. حالا از صفحه وب خود عکس بگیرید ( اسکن کردن بارکد )

 

پس برای وصل شدن به نسخه وب واتس آپ به گوشی موبایلی که واتس آپ فعالی دارد نیاز است . یعنی بدون واتس آپ روی گوشی موبایل ، واتس آپ روی ویندوز هم اجرا نمی شود.

Related image

نصب اپلیکیشن واتس آپ روی ویندوز : 

برای دانلود هر نسخه ای از اپلیکیشن واتساپ به این لینک : https://www.whatsapp.com/download/ مراجعه کنید ، و واتس آپ را نصب کنید ، نصب واتس آپ ویندوز کار خیلی راحتی هست ، و فعال سازی آن دقیقا مثل واتس آپ وب هست و باید از واتس آپ موبایل وارد بخش Whatsapp web شد و بارکد روی صفحه را اسکن کنید.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.