کلینیک دندانپزشکی دریادنتال در تهران

کلینیک دندانپزشکی دریادنتال در تهران

ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی در سعادت آباد به صورت تخصصی

مراجعه به کلینیک دندانپزشکی یکی از مواردی است که باید به طور مرتب و در زمان های معین انجام دهید . عدم توجه به درمان های دندانپزشکی می تواند مشکلات بسیاری را برای فرد ایجاد کند . این مشکلات گاه باعث آسیب به لثه و ایجاد بیماری های لثه می شود و گاهی نیز ممکن است باعث از بین رفتن دندان های فرد گردد .

خوشبختانه در سال های اخیر پیشرفت های بسیار زیادی در زمینه برطرف کردن این مشکل ترس ایجاد شده است . از جمله دارو درمانی ، مشاوره قبل از شروع جلسات درمانی ، استفاده از سوزن های بسیار باریک که تزریق را بدون درد می کند و یکی دیگر از جدیدترین نوآوری ها استفاده از کوییک اسلیپر ۵ است که به کمک این دستگاه به مقدار خیلی کم ، بسیار سریع و موثر مخصوصا در مورد کسانی که مخصوصا در مورد فک پایین  دچار مشکل هستند و بی حس نمی شود ، خیلی سریع می شود دندان را بی حس کرد و درمان ریشه را انجام داد ، ایمپلنت گذاشت و این نگرانی را برطرف کرد .

دندانپزشکی زیبایی

دندانپزشکی زیبایی قسمتی از دندانپزشکی میباشد که هدف اصلی آن زیبا سازی دندان‌ها و لبخند است. همه ما اطلاع داریم که لبخندی سفید و بی‌ نقص چه تأثیر شگفت ‌انگیزی بر طرف مقابل خواهد داشت به همین جهت یکی از با اهمیت ترین مشخصات زیبایی چهره، زیبایی دندان‌ها و لبخند میباشد. همین حقیقت سبب افزایش روزافزون محبوبیت و تقاضا برای درمان‌های دندانپزشکی زیبایی شده است. در دندانپزشکی زیبایی رنگ و شکل دندان‌ها به حد ایده ‌آل نزدیک می‌شود.

کلینیک دندانپزشکی دریادنتال در تهرانسفید کردن دندان‌ها ، زیبایی با دندان های سفید

سفید کردن دندان‌ها معمولاً به درمان بلیچینگ اطلاق می‌شود ولی گاهی اوقات شاید از درمان‌های دیگری مانند باندینگ یا لمینت برای سفید کردن دندان‌ها استفاده بشود.
در بلیچینگ محلول حاوی پروکسید هیدروژن با غلظت مشخص، در تماس با دندان‌ها قرار می‌گیرد تا لکه های دندان را از بین ببرد. بلیچینگ یکی از سریع ترین روش ها برای زیبایی و سفیدی دندان است، برای سفید تر شدن دندان باید ماده ای که برای بلیچینگ مورد استفاده قرار می گیرد کیفیت خوبی داشته باشد. اگر به دنبال سریع ترین روش برای زیبایی و سفیدی دندان هستید، حتما با ما در تماس باشید. تأثیر بلیچینگ از چند ماه تا یکی دو سال ممکن است طول بکشد که بستگی به غذاهایی که می‌خوریم و عاداتی مانند سیگار کشیدن دارد.

وبسایت: https://daryadentalclinic.ir/

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.