کارمزد خرید شیبا چقدر است؟

یکی از معضلات خریداران ارز دیجیتال به هنگام انجام معامله، میزان کارمزد پرداختی می باشد. هر چقدر که تعداد و حجم معاملات شما بیشتر باشد، آزار دهنده بودن کارمزد بالا را بیشتر حس می کنید. به همین خاطر معامله گران (تریدرها) برای فعالیت خود صرافی ارز دیجیتالی را انتخاب می کنند که میزان کارمزد کمی را بابت انجام معاملات دریافت کند. خرید شیبا هم دارای میزان کارمزدی است که در صرافی های مختلف فرق دارد. بنابراین بهتر است که برای انجام بهتر و راحت تر معاملات صرافی آنلاینی را انتخاب کنید که کارمزد کمتری داشته باشد. البته برخی از صرافی ها روی کاغذ کارمزد کمی دارند اما در عمل خلاف این را نشان می دهند. به همین خاطر باید با دقت صرافی ارز دیجیتال مورد نظر خود را بررسی کنید. در این مقاله در انجام این امر به شما کمک می کنیم تا خرید شیبا را بهتر انجام دهید.

شیبا چیست؟

شیبا چیست؟

بهتر است که پیش از پرداختن به مسئله کارمزد و خرید شیبا، با این ارز دیجیتال بیشتر آشنا شویم. کسب اطلاعات بیشتر موجب می شود که سرمایه گذاری شما مطمئن تر باشد و احتمال موفقیت آن افزایش پیدا کند. ارز دیجیتال شیبا (SHIB) یک توکن ERC20 است که در سال ۲۰۲۰ روی بلاک چین اتریوم راه اندازی شد. این رمز ارز توانست که در مدت کوتاهی طرفداران خاص خود را پیدا کند و به جمع برترین ارزهای دیجیتال بازار کریپتوکارنسی بپیوندد. هدف از ایجاد شیبا، رقابت با دوج کوین برای تبدیل شدن به بزرگ ترین میم کوین (MemeCoin) بازار ارز دیجیتال بود. شیبا در راه رسیدن به این هدف، چندین بار توکن سوزی کرد و توسط افراد مطرحی نظیر ایلان ماسک هم حمایت شد. همین عوامل توانستند قیمت شیبا را تا حد زیادی افزایش دهند.

هنوز هم خرید شیبا یکی از فعالیت های مورد علاقه کاربران بازار ارز دیجیتال است. به همین دلیل می توان انتظار رشد مجدد قیمت شیبا را نیز داشت. البته این رشد قیمت به اخبار و اتفاقات پیرامون بازار نیز مرتبط است و فرمول ثابتی برای تشخیص آن وجود ندارد. اکنون که با این ارز دیجیتال آشنا شدید می توانیم به مسئله خرید شیبا با بهترین کارمزد بپردازیم.

کارمزد خرید شیبا

کارمزد خرید شیبا (SHIB)

میزان کارمزد خرید ارز دیجیتال شیبا در صرافی های مختلف فرق می کند. برخی از صرافی ها امکان کاهش میزان این کارمزد را هم برای شما فراهم می کنند. به طور مثال در صرافی بیت ایمن می توان به دو روش کارمزد خرید شیبا و سایر ارزهای دیجیتال را کاهش داد. روش اول انجام این کار، ثبت سفارش عادی می باشد. سفارش عادی در صرافی بیت ایمن کارمزد کمتری نسبت به سفارش فوری دارد. علاوه بر این می توان با ارتقای سطح کاربری هم کارمزد معاملات را کاهش داد. ارتقای سطح کاربری در صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن با افزایش حجم معاملات امکان پذیر است و به راحتی انجام می شود.

به طور کلی متوسط کارمزد خرید شیبا در صرافی ارز دیجیتال حدود ۰٫۳% است. این مقدار در صرافی بیت ایمن بسته به سطح کاربری و نوع سفارش تا ۰٫۲% متغیر است. در صورتی که مایل به خرید شیبا هستید می توانید با انجام این کارها کارمزد کمتری را پرداخت کنید. بنابراین دیگر مسئله کارمزد برای شما آزار دهنده نخواهد بود.

خرید شیبا از صرافی آنلاین

خرید شیبا از صرافی ارز دیجیتال

حالا دیگر با ارز دیجیتال شیبا و نحوه کاهش کارمزد خرید و فروش آن آشنا شدید. پس می توانید تصمیم بهتری را در قبال خرید شیبا بگیرید. اگر مایل به انجام این کار هستید می توانید به سادگی و با ثبت نام و احراز هویت در یک صرافی ارز دیجیتال، سفارش خود را ثبت کنید. صرافی مورد نظر شما باید ویژگی هایی نظیر سرعت و امنیت را در بالاترین سطح به شما ارائه کند. در صورتی که یک صرافی ارز دیجیتال بتواند علاوه بر این موارد، خدمات جانبی مناسبی را هم ارائه دهد، مورد مناسبی برای انتخاب می باشد. پس از این که صرافی آنلاین مورد نظر خود را پیدا کردید، می توانید با انجام ثبت نام و احراز هویت در آن، خرید شیبا و سایر ارزهای دیجیتال را مطابق مراحل زیر انجام دهید.

برای این که راحت تر بتوانید سادگی مراحل خرید شیبا را لمس کنید، آن را با ذکر یک مثال برای شما توضیح می دهیم. مثلا برای خرید شیبا در صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن، پس از ثبت نام و احراز هویت، به منوی کیف پول مراجعه می روید و حساب کاربری خود را شارژ می کنید. سپس با ورود به صفحه خرید و فروش شیبا، می توانید این ارز دیجیتال را به راحتی معامله کنید. در این صفحه با پر کردن اطلاعات کادر سبز رنگ خرید شیبا، می توانید سفارش معامله خود را به دو روش عادی و فوری روی سایت قرار دهید. همانطور که گفتیم، کارمزد خرید شیبا در روش سفارش عادی نسبت به سفارش فوری کمتر است. بنابراین به همین راحتی می توانید ارزهای دیجیتال مختلفی نظیر شیبا را با کارمزد کم خرید و فروش کنید.

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.