پلاک اسم هدیه منحصربفرد برای لحظات به یادماندنی

پلاک اسم هدیه منحصربفرد برای لحظات به یادماندنی

از آن جایی که هدیه دادن همواره راهی برای ابراز علاقه، وفاداری، تجدید دوستی و یا دل به دست آوردن بوده است؛ قصد داریم در مقاله امروز یک هدیه مناسب به شما معرفی کنیم تا شما را از این دغدغه آسوده کنیم. آن هم  پلاک اسم هدیه منحصربفرد برای لحظات به یادماندنی است. پس با ما همراه باشید.

آیین هدی دادن و هدیه گرفتن از دیر باز تاکنون ادامه داشته است به طوری که در بعد سیاسی و از زمان قدیم که برای پادشاهان کشور همسایه جواهر، پارچه و دیگر هدایا می برده اند تا دخترانشان را به عقد پسران کشور درآورند؛ یا زمانی که رئیس جمهورهای دو کشور برای بیان دوستی خود هدایایی را رد و بدل می کردند.

علاوه بر این در زندگی روزمره هم ما سعی می کنیم این سنت را برای فرزند، خانواده، همسر و معشوق خود حفط کنیم و به مناسبت های مختلف کادو بخریم تا هم به آنها احساس خوبی بدهیم و هم خود از احساس خوب آنها لذت ببریم.

در این ميان طلا همیشه به عنوان یک انتخاب خوب برای کادو دادن در مراسم مختلف مثل تولد، سالگرد ازدواج و … محسوب می شود اما این روزها با توجه به دلیل نوسان قیمت بازار طلا و ارز در دنیا و مخصوصا ایران، انتخاب طلا به عنوان هدیه برای مناسبت های مختلف سخت شده است. از طرفی هم زیبایی و قیمتی بودن این فلز به قدری است که به سختی می توان از خرید آن برای هدیه دادن صرف نظر کرد. از همین رو ما در گالری طلا و جواهرات زرنام برای حل این مشکل یک پیشنهاد داریم و می خواهیم بگوییم که اگر بودجه زیادی ندارید، خرید پلاک اسم طلا، بهترین گزینه برای شما است.

Unique gift name plate for memorable moments

انواع مدل های پلاک طلا

پلاک طلا در مدل ها و اندازه های گوناگونی طراحی و ساخته می شود. اما یکی از طرح هایی که این روزها بین خانم ها و آقایان مورد استقبال واقع شده، پلاک اسم است که علاوه بر گردنبند، به شکل انگشتر، گوشواره و دستبند اسم چرم نیز ساخته می شود. این پلاک ها دارای قابلیت طراحی به صورت فارسی و انگلیسی هستند.

حال اگر در انتخاب نوع مدل پلاک طلا دچار تردید شده اید و نمی دانید کدام یک از دو طرح فارسی یا انگلیسی را برای پلاک اسم انتخاب کنید؛ باید بگوییم که ما همواره معتقدیم هر طرحی زیبایی خود را دارد و این انتخاب کاملا سلیقه ای است. حتی با توجه به نوع متن موردنظر و یا نام شما می تواند هر کدام زیبایی خود را داشته باشد. تنها تفاوتی که در مدل پلاک اسم فارسی و انگلیسی وجود دارد، امکان پیچیده تر کردن عبارات فارسی در طراحی پلاک است. بنابراین بهتر است با توجه به روحیات و سلیقه شخصی که می خواهید به او کادو دهید، یکی از این دو طرح را انتخاب کنید.

انواع مدل های پلاک طلا

چرا پلاک اسم ؟

عوامل و مزایای زیادی باعث شده است ما پلاک اسم را به عنوان یک گزینه مناسب برای هدیه دادن به شما معرفی کنیم. عواملی مثل: وزن سبک، قابلیت استفاده از طرح های فانتزی و همینطور برخورداری از قابلیت شخصی سازی کردن پلاک که امروزه موجب شده است پلاک اسم، محبوبیت بیشتری برای هدیه دادن به عزیزان پیدا کند.

علاوه بر آن همان طور که می دانید در بین قطعات مختلف طلا، اجرت ساخت پلاک اسم نسبت به سایر مدل های گردنبند کمتر است. همین موضوع موجب می شود که پلاک اسم بهترین انتخاب برای کسی محسوب شود که بودجه نسبتا زیادی ندارد. در واقع دستمزد ساخت النگو، زنجیر، انگشتر، گوشواره، دستبند و سینه ریز طلا نسبت به ساخت پلاک طلا بیشتر است.

سفارش و ساخت پلاک اسم

برای ثبت سفارش و ساخت پلاک اسم، شما بایستی ابتدا نام یا نوشته و طرح مدنظر خود را برای ما ارسال کنید، سپس طراحان شروع به طراحی کرده و طرح های نمونه را برای شما ارسال می کنند تا بین آن ها یک طرح را انتخاب کنید. و در آخر از ۳ تا ۱۰ روز ساخت آویز اسم شما طول می کشد، البته به میزان ترافیک کاری این میزان متغیر است.

Unique gift name plate for memorable moments

ناگفته نماند که مدت و زمان لازم برای ساخت پلاک اسم بستگی به نحوه ساخت و مهمتر از آن به پیچیدگی طرح شما دارد و البته تا زمانی که طرح شما دیده نشود نمی توان نظر دقیقی برای زمان تحویل سفارش داد. در کل تمامی شرایط بستگی به طرح انتخابی شما دارد.

طلای زرنام در کمال آرامش برای شما نام، شعر و متن شما را طراحی می کند و به شما در این زمینه مشاوره می دهد. شما می توانید از بین طرح های موجودی که طراحی شده طرحی را انتخاب کنید. همچنین اگر جایی طرحی دیدید و برای شما جذاب بود کافیست به ما نشان دهید ما طرح را برایتان پیاده سازی می کنیم.

وزن و اندازه مناسب برای ساخت پلاک اسم

به طور کلی به این نکته توجه کنید که وزن پلاک مهم تر از سایز آن است و سایز پلاک اسم زنانه و مردانه می تواند عرض و طولی بین ۳ تا ۶ سانتی متر داشته باشد. اما سوالی که این روزها زیاد پرسیده می شود این است که با توجه به قیمت زیاد و رو به افزایش طلا آیا امکان ساخت پلاک اسم سبک وزن وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال باید عرض کنیم، بسیاری از فروشندگان و سازندگان پلاک اسم طلا، از آن جایی که قصد دارند بر قیمت طلای خام مالیات لحاظ و سود بیشتری کسب کنند، حاضر به ساخت پلاک اسم با این خصوصیات نیستند. اما تیم گالری زرنام تا به امروز سعی کرده است که در تمامی کارهای ساخته شده خود، با دقت به ظرافت و زیبایی، طرح و وزن مدل انتخابی مشتری را اجرا کرده و کیفیت را فدای کمیت کار نکند.

Unique gift name plate for memorable moments

بهترین راه برای انتخاب طرح گردنبند اسم این است که قبل از طراحی درباره وزن و اندازه دلخواهتان و همینطور علایقتان با تیم گالری طلای زرنام صحبت کنید تا شما را بهتر راهنمایی کنند و همچنین از آنها بخواهید برای شما متن و نام را در هر دو حالت طراحی کنند.

گالری طلای سازی زرنام به کسانی که از طریق سایت و اینستاگرام ما سفارش می دهند ۹ درصد مالیات را هدیه می دهد و هزینه ای از این بابت دریافت نمی کند.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.