هواپیما های VIP چه ویژگی هایی دارند؟

هواپیما های  VIP چه ویژگی هایی دارند؟

در طول روز سفر های خارجی و داخلی متعددی با استفاده از هواپیما ها صورت می گیرد. برخی از این پرواز ها، به جهت سفر و گردشگری و برخی دیگر برای کار و تجارت رخ می دهند.

بعضی افراد بنا به دلایل متفاوت مانند شرایط شغلی، مجبور هستند دائما در سفر با هواپیما باشند. پس داشتن  سفر های راحت، سریع، بدون دغدغه محل اقامت و حمل و نقل، از مسائل مهم در خرید بلیط هواپیما به شمار می رود. در این هنگام فرودگاه ها و خط های هواپیمایی خدماتی را به شما ارائه می دهند که سفری آسوده داشته باشید.

شخصیت های مهم جامعه مانند سیاست مداران، هنرمندان، ورزشکاران و… به دلیل موقعیت شغلی خود، باید به شهر ها و کشور های دیگر بروند و در مکان های متفاوت خدمت گزاری کنند؛ آن ها به دلیل امور مهم تری که دارند نمی توانند خود را درگیر مسائلی نظیر منتظر ماندن در صف های طولانی فرودگاه، فضای شلوغ داخل هواپیما، وسیله رفت آمد در فرودگاه و یافتن هتل مناسب در مقصد بکنند.

در نتیجه شرکت های هواپیمایی در خدمات خود گزینه هایی برای انتخاب قرار داده اند تا شخصیت های مهم از آن ها استفاده کنند.

هواپیما های VIP

کلمه VIP مخفف  شده عبارت Very Important Person است. همان طور که در مطالب فوق اشاره شده این آپشن برای افراد مهم با کار های مهم است.

اگر می خواهید از این مزایا برخوردار شوید باید از خدماتی تحت عنوان VIP یا  CIP استفاده کنید؛ خدمات CIP برای افرادی در نظر گرفته شده که از نظر تجاری در جامعه سر شناس و شناخته شده هستند.

ما در ادامه راجب ویژگی سفر با امکانات VIP سخن خواهیم گفت. خدماتی که بلیط های مخصوص  VIP به شما ارائه می دهد تقریبا تمام ویژگی های CIP را در بر می گیرد.

ویژگی پرواز  VIP

برای مثال شما می توانید هنگام رزرو هواپیما تهران، بلیط VIP خریداری کنید تا از مزایای آن بهره مند شوید. در این نوع سفر شما با آرامش خاطر، دقت خود را به کار وبار خویش اختصاص می دهید و بقیه  چیزها را به ارگان های ارائه دهنده خدمات می سپارید.

در مرحله اول شما با خودرو های فرودگاه که مخصوص پرواز VIP هستند به فرودگاه برده می شوید و پس از رسیدن به مقصد با همان نوع از ماشین ها، به محل مورد نظر برده می شوید. راننده گان این خوردو ها، وظیفه حمل چمدان های شما را از محل سکونتتان دارند.

خدمت گزاری های بعدی در فرودگاه به شما ارائه می شوند؛ دریافت کردن کارت پرواز، پذیرایی در سالن فرودگاه، بازرسی های اختصاصی بدون فوت وقت، تحویل بار و چمدان های شما و…

اموری همچون امور گمرکی، اخذ ویزای فرودگاهی، چک و بررسی پاسپورت، رسید و تحویل بار، برای شما بسیار سریع و با طی روال آسان تری انجام می شود و شما در این اوقات می توانید از خدمات رفاهی فرودگاه استفاده کنید یا به استراحت بپردازید.

کارمندان و کارگذاران فرودگاه در بخش VIP، شما را تا درب ورودی هواپیما همراهی می کنند تا هنگام بروز هر گونه مشکل به شما یاری برسانند. پس از طی مراحل بالا، مهمان دار های هواپیما با دسته گل و برخوردی مناسب، از شما استقبال می کنند. اعضای خانواده یا آشنایان شما می توانند شما را تا لحظه ورورد به هواپیما همراهی کنند.

یکی از نکات مثبت بلیط و پرواز VIP، این است که شما هنگام خرید بلیط دیگر لازم نیس نگران انتخاب صندلی در هواپیما باشید؛ زیرا همه صندلی ها VIP و ویژه هستند و در موقعیت و مشخصات یکسان قرار دارند. این صندلی ها همگی با بهترین مواد و استاندارد ها طراحی شده اند تا احساس راحتی و آسودگی را برای شما به ارمغان بیاورند و سلامتی شما را به خطر نیندازند.

در هنگام پرواز و در درون هواپیما، برای تامین نیاز های شما امکاناتی همچون مانتیور هایی برای پخش فیلم و شبکه های تلویزیونی، نوشیدنی و غذا های متنوع به انتخاب خودتان، در اختیار شما گذاشته می شود.

در این نوع پرواز، بخشی برای کودکان، سالمندان و افراد ناتوان در نظر گرفته شده تا در رفاه کامل به سر ببرند؛ برای مثال در سالن های انتظار دستگاه های Xbox قرار دارند تا کودکان را سرگرم بازی کنند و اوقات همراهانشان را تلخ نکنند. افرادی نیز هستند که به سالمندان و انسان های دارای ناتوانی جسمی کمک می کنند تا در جا به جایی دچار مشکل نشوند.

حیوانات خانگی شما که باید در طی سفر همراهتان باشند، با بار ها از شما تحویل گرفته می شوند و در اتاقک های مجزا و قرنطینه قرار می گیرند تا موردی سلامتی آن ها را تحدید نکند. البته نکته قابل توجه این است که باید برگه سلامت حیواناتتان همراهتان باشد تا اجازه ورورد آن ها را به هواپیما صادر شود.

هواپیما های VIP

پس از رسیدن به فرودگاه مقصد، شما به سالن های پذیرایی منحصر برده می شوید. این سالن های تشریفات دارای چندین بخش می باشند:

  1. رستوران های سلف سرویس با غذا ها و خوراکی های با کیفیت و متنوع
  2. کافی شاپ ها برای ارائه خوراکی های سبک همچون نوشیدنی و بستنی ها
  3. سالن کنفرانس و همایش
  4. مراکز خرید
  5. مکان های اقامت موقت
  6. کافی نت و انواع خدمات الکترونیکی

امنیت پرواز VIP

نقطه قوت پرواز های VIP، امنیت بی نظیرش است که آن را با پرواز CIP متمایز می کند. اگر شما با اتومبیل خود به فرودگاه آمده باشید، پارکینگ هایی با امنیت بسیار بالا جهت نگهداری خودروتان وجود دارند که در طول سفر نگرانی از این بابت نداشته باشید. امنیت پرواز همواره به وسیله دوربین های مدار بسته و نظارتی، بادیگارد ها و محافظان شخصی و سایر تدبیرات امنیتی، تامین می شود.

امینت این سفر بسیار حائز اهمیت است؛ در اولویت اول حفظ جان و مال انسان ها، وظیفه پلیس و ارکان امنیتی و حفاظتی جامعه است، به علاوه افرادی که خدمات VIP را خریداری کرده اند، افراد مهم جامعه هستند و بیشتر آن ها هزینه زیادی صرف کرده اند تا از بهترین امکانات ممکن بهره ببرند.

هواپیما های VIP

خرید بلیط پرواز VIP

بلیط های این پرواز بسیار گران بوده و بیشتر برای افراد برجسته در نظر گرفته می شود. اما می توان با هزینه بالا، اقدام به خرید بلیط هواپیما آنلاین یا حضوری کرد. هنگام خرید بلیط برای سفر خود از آژانس های مسافرتی، ذکر کنید که مایل به استفاده از کدام یک از خدمات هستید تا امکانات VIP در سفر شما اعمال شود.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.