مهم‌ترین نکات سفارش ساخت ریموت و سوئیچ بی ام و

آیا شما هم صاحب یکی از خودروهای BMW هستید؟ آیا می‌دانید که اگر ریموت این خودرو به هر علتی آسیب ببیند، باید چه کنید؟ آیا می‌دانید برای سفارش ساخت ریموت و سوئیچ بی ام و چه نکاتی را باید مد نظر قرار دهید؟

خودرو بی ام و از جمله کمپانی‌های آلمانیِ موفق و مشهور در حیطه خودرو‌سازی است که غیرممکن است کسی آن را نشناسد. در حال حاضر سری‌های مختلفی از این خودرو در بازار ایران موجود است که هر نسل از آن از لحاظ کیفی و ایمنی تفاوت‌هایی با نسل قبلی و بعدی دارد. این افتراق و تفاوت در کوچک‌ترین جزء اتومبیل هم مشهود است. ریموت بی ام و از نمونه‌های این وجه اختلاف به‌حساب می‌آید که با وجود سایز کوچک، بر ایمنی خودرو بسیار تاثیر‌گذار است و بدون آن اتومبیل حتی روشن هم نمی‌شود.

اگر در این متن ما را همراهی کنید، با مهم‌ترین نکات در خصوص علل خرابی و سفارش ساخت سوییچ و ریموت بی ام و آشنا خواهید شد و هم‌چنین چگونگی دسترسی به مراکز تخصصی ساخت سوئیچ را توضیح خواهیم داد.

تاریخچه کمپانی بی ام و

بی ام و یا (BMW) با نام کامل Bayerische Motoren Werke AG، ابرکمپانی آلمانی است. این ابرشرکت در سال ۱۹۱۷ در اوایل جنگ جهانی توسط فرانتس یوزف تاسیس شد. شرکت بی ام و در ۵ سال اول، موتور‌های هواپیما تولید می‌کرد و از سال ۱۹۲۳ به تولید خودرو و موتور سیکلت روی آورد. اولین موتور سیکلت شرکت بی ام و به‌نام R23 در سال ۱۹۲۳ به بازار راه پیدا کرد.

BMW کم‌کم بر ثروت خود افزود تا این‌که توانست در سال ۱۹۲۸ کمپانی خودرو سازی automobilwerk (تولیدکننده‌ی خودروی دیکسی) را خریداری کند. بی ام و پس از ورود به کارخانه و شروع به کار، خودرو دیسکی را تغییر داد و نتیجه آن اولین خودروی شرکت بی ام بود که به‌نام دیکسی-۳ وارد بازار شد. این خودرو به حدی مورد استقبال قرار گرفت که توانست ۱۸ هزار نمونه از آن را به سراسر دنیا بفروشد.

images_1669392367.jpg

لوگوی این غول خودرو‌سازی به دلیل علاقه مؤسس اصلی آن به هواپیما و مهندسی آن، به شکل ملخک در حال چرخش هواپیما طراحی شد. امروزه این کمپانی انواع و اقسام مدل‌های خودرو را وارد بازار کرده‌ است که هر کدام با مدل قبلی تفاوت‌هایی دارد؛ البته نسل جدید آن در ایران وجود ندارد که به‌‌علت تحریم‌ها و شرایط مختلف سیاسی موجود است.

علل نیاز به ساخت مجدد سوئیچ بی ام و

افتادن در آب، زنگ‌زدگی، نفوذ رطوبت، گم‌کردن، دزدیده‌شدن یا شکستگی، از جمله دلایل عمده و رایج آسیب به ریموت بی ام و است. البته سوئیچ‌ برند بی ام و از لحاظ جنس و کیفیت، مقاومت، استحکام و دوام بالایی دارد؛ اما نقاط حساسی در سوییچ وجود دارد که با کوچک‌ترین ضربه به آن شکسته می‌شود. به دلایل گفته شده ممکن است شما هم به ساخت سوئیچ بی ام و نیاز پیدا کنید.

نکات کلیدی ساخت سوئیچ بی ام و

همان‌طور که می‌دانید، سوئیچ اتومبیل یک قطعه از لوازم خودرو است که با آن ماشین روشن، خاموش و قفل می‌شود؛ البته هر مدل ریموت با توجه به نوع اتومبیل، کارکرد و ساختار متفاوتی دارد. برخی از آن‌ها ساختار ساده‌ای دارند و توسط هر تعمیر‌کاری، تعمیر یا حتی ساخته می‌شوند؛ اما برخی دیگر همانند سوئیچ بی ام و ساخت متفاوت و حساس‌تری دارند و باید توسط کمپانی خاصی که زیر نظر برند اصلی است، ساخته شود.

خدمات ساخت سوئیچ بی ام و از جمله کارهای تخصصی است که برای ایمنی و امنیت خودرو بسیار اهمیت دارد. مخصوصا در سال‌های اخیر که طراحی و ساخت سوئیچ بی ام و پیچیده‌تر شده‌است. به همین علت برای ساخت سوئیچ بی ام و به افراد حرفه‌ای و متخصص نیاز دارید تا به‌صورت کاملا تخصصی ریموت بی ام و را کد‌بندی کنند. این نکته بسیار حائز اهمیت است؛ چراکه کد‌دهی این ریموت نیاز به دانش و مهارت خاصی دارد که هر کسی قادر به انجام آن نیست.

BMW Replacement Car Keys - Locksmiths.ie

اگر به دلایل مختلفی که در بالا گفته شد، نیاز به ساخت مجدد ریموت بی ام و داشتید، به افراد یا شرکت‌های متخصص و باتجربه مراجعه کنید؛ البته علاوه بر تخصص باید توجه کنید که تعمیر و ساخت ریموت بی ام و نیاز به تجهیزات پیشرفته دارد که بدون آن تعمیر و ساخت این سوئیچ تقریبا غیرممکن است.

نکته‌ای که در پایان باید بگوییم، این است که اگر سوئیچ اتومبیل بی ام و شما به سرقت رفت یا حتی اگر گم شد، سریعا به مراکز تخصصی مراجعه کنید یا با آن‌ها تماس بگیرید. این مراکز به‌سرعت رایانه و داده‌های خودرو شما را پاک می‌کنند تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود.

دسترسی به شرکت‌های ساخت سوئیچ بی ام و

اگر مالک یکی از خودروهای BMW هستید و نیاز به سوئیچ این خودرو دارید، به‌راحتی می‌توانید با ورود به فضای گوگل این شرکت‌ها را پیدا کنید. این شرکت‌ها در فضای مجازی به‌صورت کامل خدمات خود را توضیح داده‌اند؛ علاوه بر این به مدل‌های مختلف بی ام و که می‌توانند به آنها خدمات‌رسانی کنند هم اشاره کرده‌اند. شما می‌توانید با شماره تماس و آدرسی که در سایت قرار داده‌اند به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

قیمت ساخت سوئیچ بی ام و

سوئیچ و ریموت بی ام و با توجه به‌مدل‌های مختلف آن متنوع است و پیچیدگی‌های خود را دارد. به همین دلیل خدمات و قیمت‌ ساخت سوئیچ بی ام و بر طبق مدل و نوع

خودرو متفاوت است.

images_1669392452.jpg

جمع‌بندی

بی ام و از ابرکمپانی‌های مطرح در حیطه ساخت اتومبیل است که هر نسل از خودروهای آن با نسل قبلی چه از لحاظ کیفی و چه از لحاظ ایمنی تفاوت‌هایی دارد. سوئیچ بی ام و نیز از جمله قطعات کوچک و مهم خودرو است که در ساخت آن نیز امنیت خودرو در نظر گرفته‌ شده‌است. اگر روزی به هر علتی مثل شکستگی یا دزدیده‌شدن ،نیاز به ساخت مجدد ریموت داشتید، با مراجعه به مرکز تخصصی ایران سوئیچ که تجهیزات کاملی در این زمینه دارند، خدمات مورد نظر خود را سفارش دهید. ایران سوئیچ را می‌توانید از طریق گوگل سرچ کنید و به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.