مقایسه گلکسی اس ۱۰ با اس ۱۰ پلاس

مقایسه گلکسی اس ۱۰ با اس ۱۰ پلاس؛ کدام یک را بخریم؟!

می توان گوشی های سامسونگ را به دو دوره ی قبل از تولید گلکسی اس ۱۰ با اس ۱۰ پلاس، تقسیمکرد. کمپانی کره ای سامسونگ؛ یکبار دیگر، تنوع گوشی های نسل جدید خود را به رخ جهان کشید.

با ورود گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس به دنیای تکنولوژی، تغییرات فوق العاده جذابی در گوشی های سامسونگ پدید آمده، از جمله: بزرگتر شدن صفحه نمایش، اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک، افزایش قابل ملاحظه کیفیت دوربین و وایرلس .Power sharing

در ادامه به مقایسه دقیق تر این دو اسمارت فون می پردازیم.

گلکسی اس 10 با اس 10 پلاس

 +Galaxy S10                                                                              Galaxy S10

 

مقایسه نمایشگر اس ۱۰ با اس ۱۰ پلاس؛ شفاف تر از دیروز!

خداحافظی با نمایشگر notch بهتر است ابتدا مقایسه ی این دو ابرغول سامسونگ را با نمایشگر آنها، شروع کنیم. این شرکت، برای سری اس ۱۰ به بعد خود از نمایشگرهای punch hole استفاده کرده است. ابعاد نمایشگر اس ۱۰ پلاس از اس ۱۰ کمی بزرگتر است، بخاطر همین تراکم پیکسلی در نمایشگر اس ۱۰ پلاس کمتر از اس ۱۰ است. ولی هر دو دارای رزولوشن مشابهی هستند. تفاوت دیگر در مقایسه نمایشگر گلکسی اس ۱۰ با اس ۱۰ پلاس، کاربرد دوربین سلفی دوگانه اس۱۰ بر روی نمایشگر خود می‌باشد. گلکسی اس۱۰ فقط دارای یک دوربین سلفی ست، و punch hole در اس ۱۰ دایره ا‌ی کوچک است؛ ولی اس ۱۰ پلاس دارای دوربین سلفی دوگانه است.

مقایسه نمایشگر گلکسی اس 10 با اس 10پلاس

 

تفاوت در طراحی گلکسی اس ۱۰ با اس ۱۰ با پلاس؛ رقابت در جذابیت!

در مقایسه طراحی گلکسی اس ۱۰ با اس ۱۰پلاس، تنها تفاوت برجسته ی این دو اسمارت فون، همان جایگزینی دوربین سلفی دوگانه در اس ۱۰ و افزایش ابعاد اس۱۰ پلاس است.در واقع، ضخامت اس۱۰ و اس  ۱۰ پلاس مانند هم است، ولی ابعاد اس ۱۰ پلاس کمی از اس۱۰ بیشتر است.

جنس هردو از شیشه (با فریم آلومینیومی) و قاب پشتی هردو از گوریلا گلس ۵ است.

گلکسی اس 10: مدل سرامیکی سمت راست و مدل شیشه ای سمت چپ
گلکسی اس ۱۰: مدل سرامیکی سمت راست و مدل شیشه ای سمت چپ

 

مقایسه ی مشخصات فنی و سیستم عامل گلکسی اس ۱۰ با اس ۱۰ پلاس

اکنون وقت آن رسیده است که به سراغ مقایسه مشخصات فنی و سیستم عامل گلکسی اس ۱۰ با اس ۱۰ پلاس برویم. گلکسی اس۱۰ و اس ۱۰ پلاس، هر دو دارای سیستم عامل اندروید ۹٫۰ (پای) و  one UI هستند.اس۱۰ و اس ۱۰ پلاس در پردازنده نیز مثل هم هستند وهردو از پردازنده ی ۸ هسته ای بهره مند هستد.

 این پردازنده های جدید نسبت به مدل اس ۹، ۲۹ درصد در سی پی یو و ۳۷ درصد در گرافیک، ارتقای کیفیت داشته اند.

اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس از نظر حافظه نیز تفاوت چندانی با هم ندارند. هر دو از دو مدل با ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی و یا ۸ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی بهره می گیرند.

 

مقایسه باتری گلکسی اس ۱۰  با اس ۱۰ پلاس

در مقایسه باتری گلکسی اس ۱۰ با اس ۱۰ پلاس، می توان گفت گلکسی اس۱۰ از یک باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است که عملکرد و طول عمر بسیار خوبی دارد. ولی اس پلاس از یک باتری خیلی بزرگ با حجم ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعت)۶۰۰میلی آمپر بیشتر از (S10 بهره می گیرد که کارکرد فوق العاده ای دارد و میتواند به خوبی تا یک روز کامل شما را از شارژ کردن گوشی بی نیاز کند.

مقایسه باتری گلکسی اس 10 با اس 10 پلاس

 

مقایسه گلکسی اس ۱۰ با اس ۱۰ پلاس؛ از نگاه کلی

همانطور که گفته شد، در مقایسه گلکسی اس ۱۰ با اس ۱۰ پلاس، بطور خلاصه میتوان گفت این دو اسمارت فون به غیر از چند ویژگی کوچک (مانند افزودن سنسور عمق به دوربین سلفی و سیستم خنک کننده‌ی پردازنده)، تفاوت خاصی باهم ندارند؛ مگر در ابعاد صفحه نمایش و دیگری قدرت باتری.

 

 

 

کپی بخش یا کل این مطلب تنها با کسب مجوز مکتوب از فارسیها امکان پذیر است

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.