معرفی لامپ هوشمند هواوی Smart Desk Lamp 2 با طراحی ارگونومیک

معرفی لامپ هوشمند هواوی Smart Desk Lamp 2 با طراحی ارگونومیک

شرکت هواوی از لامپ هوشمند Smart Desk Lamp 2 رونمایی کرد. از ویژگی‌های اسمارت دسک لامپ ۲ باید به طراحی ارگونومیک و عدم انتشار نور آبی اشاره کنیم.

این لامپ هوشمند هواوی دارای گواهینامه‌های کیفی از ۵ نهاد نظارتی مختلف است و اصلا نور آبی تولید نمی‌کند. همچنین فاقد هرگونه تشعشع و سوسو زدن است. هواوی Smart Desk Lamp 2 استاندارد ملی سطح AA هم دارد تا ایمنی آن برای چشم‌ها تضمین شده باشد.

لامپ‌های رومیزی در چین به دو استاندارد کیفی سطح AA و A تقسیم می‌شوند. آن‌هایی که از لحاظ دامنه روشنایی و یکنواختی نور کیفیت بهتری دارند، در دسته AA قرار می‌گیرند.

هواوی اسمارت دسک لامپ ۲ می‌تواند میزی با قطر ۱.۶ متر را به خوبی پوشش دهد؛ با روشنایی کافی و بدون نقطه‌ای تاریک تا مانع از خستگی چشم‌ها بشود. سه محور قابل تنظیم هم دارد؛ به طوری که قابلیت چرخش بالا به پایین ۲۰۰ درجه را به پنل لامپ می‌دهند. چرخش راست به چپ هم ۱۸۰ درجه و امکان چرخش پایه به ۵۵ درجه می‌رسد. ارتفاع و زاویه تابش نور نیز قابل تنظیم است.

حداکثر روشنایی مرکزی این لامپ هوشمند به ۴۸۳۹ لوکس می‌رسد که البته نوری یکنواخت و ملایم تولید می‌کند. همچنین CRI یا شاخص نمود رنگ آن، Ra>95 است که نشان از کیفیت بالای آن دارد.

معرفی لامپ هوشمند هواوی Smart Desk Lamp 2 با طراحی ارگونومیک

قیمت هواوی Smart Desk Lamp 2

قیمت خرده‌فروشی گجت ۱۹۹ یوان (۲۹ دلار) اعلام شده؛ ولی در حال حاضر با قیمت ویژه ۱۷۹ یوان (۲۶ دلار) به فروش می‌رسد.

 

خبر  “معرفی لامپ هوشمند هواوی Smart Desk Lamp 2 با طراحی ارگونومیک” از دسته تکنوژی سایت فارسیها برای شما گردآوری شده است .

منبع: gadgetnews

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.