فیلم لحظه پیدا شدن دختربچه ۳ ساله کرجی

فیلم لحظه پیدا شدن دختربچه ۳ ساله کرجی

امروز در مجله آنلاین زندگی با عنوان فیلم لحظه پیدا شدن دختربچه ۳ ساله کرجی به همراه گزارش کامل در خدمت شما دوستان گرامی هستیم .

پس از ارسال یک فقره پرونده فقدانی از کلانتری ۴۱ خرمدشت به پلیس آگاهی مبنی بر مفقود شدن یک کودک ۳ ساله به نام پرنیا شیروانی که در بعد از ظهر روز شنبه ۲۷ مرداد ماه در شنبه بازار خرمدشت گم شده است ، بلافاصله تلاش برای شناسایی ردی از فقدانی در دستور کار این پلیس قرار گرفت .

با پیگیری های بیشتر مشخص شد که عصر همان روز ، مادر این کودک به همراه فرزندش در حال خرید در بازار بود که ناگهان متوجه ناپدید شدن فرزندشان میشود .

پلیس در این مدت به صورت شبانه روز پیگیر پرونده بود و با تشکیل جلسات تخصصی و ویژه با حضور کارآگاهان خبره پلیس آگاهی استان ، سرنخ هایی از چند مظنون پرونده شناسایی کرد .

فیلم لحظه پیدا شدن دختربچه 3 ساله کرجی

فیلم لحظه پیدا شدن دختربچه ۳ ساله کرجی

با توجه به این که از سراسر کشور تماس هایی با پلیس مبنی بر این که کودک ۳ ساله را شناسایی کرده اند گرفته میشد ، بلافاصله ماموران با دریافت نیابت قضائی به آدرس های مورد نظر اعزام و پس از دستگیری چندین نفر مظنون از وی رفع اتهام شده و آزاد می شدند .

با توجه به حساسیت موضوع و بازتاب گسترده این خبر در رسانه ها ، تحقیقات همچنان با تلاش بیشتری ادامه داشت تا این که از طریق اقدامات فنی و گسترده به یک زوج جوان که اخیرا با یک کودک ۳ ساله مشاهده شده است مشکوک شدند .

منزل این زوج جوان در جاده قزلحصار کرج به صورت نامحسوس تحت مراقبت و کنترل قرار گرفت و ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضائی وارد منزل نامبردگان شده و در بازرسی از آن جا دختر مورد نظر را که برای عدم شناسایی ، ظاهر وی را تغییر داده بودند و در یکی از اتاق های منزل پنهان کرده بودند ، شناسایی شد .

در ادامه فیلم لحظه پیدا شدن دختربچه ۳ ساله کرجی را مشاهده خواهید کرد :

این مطلب از دسته اخبار حوادث برای شما گردآوری شده است .

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.