غار سري نازي‌ها و بقاياي هيتلر در قطب جنوب

غار سري نازي‌ها و بقاياي هيتلر در قطب جنوب

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”غار سري نازي‌ها و بقاياي هيتلر در قطب جنوب” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

مروری بر ادعاهای معروف درباره اسرار قطب جنوب و فعالیت‎های فرازمینی نازی ها در این منطقه

قطب جنوب، ازجمله نقاط روی زمین است که رازهای کشف‌نشده زیادی دارد. مثلا ادعا می‎‌شود زیر یخ‌ و برف‌هایش، تمدن باستانی اسرارآمیزی مدفون شده‌است.

به همین دلیل درطول تاریخ برخی باستان‌شناسان، دانشمندان و نظامیان از کشورهای مختلف درقالب پروژه‌های علمی به این منطقه سفر کرده و با کندوکاو در لایه‌های زیرین یخی به‌دنبال شواهدی از این تمدن بوده‌‎اند.

به‌نظر می‌رسد این قاره به‌دلیل شرایط سخت آب‌وهوایی و مسافت زیادش تا قاره‌های دیگر می‌تواند محل مناسبی برای پنهان‌سازی برنامه‌های مخفی دولت‌ها باشد.

در پرونده مجهول این هفته درباره برنامه‌های محرمانه احتمالی نازی‌ها در این منطقه و شایعات درخصوص آن می‌خوانیم.

افشاگری درباره قطب جنوب پیش از یخ‌زدگی

کشف نقشه «پیری رئیس» در سال ۱۹۲۹ یکی از ماجراهای جنجالی و سوال‌برانگیز درباره این قاره بود. این نقشه را فردی هزاران سال قبل از یخ‌زدگی قطب جنوب، بادقت و به‌صورت قاره‌ای پوشیده از گیاه، جنگل‌ها و رودخانه‌های روان غیریخی به‌تصویر کشیده‌است.

براساس جزئیات نقشه به‌نظر می‌رسد قطب جنوب خیلی پیشتر از عصر مدرن یعنی تا ۳هزار سال قبل‌تر کشف شده‌است و پیش از یخ زدن، تمدن‌هایی پیشرفته در زمین سکونت داشته‌اند که به‌دلایلی نامشخص، بی‌هیچ ردی از روی زمین محو شده و جای خود را به نسل‌های بعدی داده‌اند.

«اورونس فینه»، نقشه دیگری‌ است که ۶‌ هزار سال قبل، قطب جنوب را بدون یخ ترسیم کرده و توانسته‌است محل دقیق رودخانه‌های این قاره را هم به‌درستی نشان دهد. تحقیقات دانشمندان امروزی درباره رودخانه‌های قطب جنوب با این نقشه مطابقت دارند.

آیا این نشانه‌ای از همان تمدن باستانی در قطب جنوب است که نازی‌های آلمان را علاقه‌مند کرده‌‎است برنامه‌های محرمانه‌ای در این منطقه داشته‌باشند؟

هیتلر از افراد علاقه‌مند و کنجکاو به تمدن باستانی احتمالی قطب جنوب، تئوری‌های فرازمینی و شهرهای افسانه‌ای بوده و اعتقاد داشته که این منطقه درواقع همان تمدن گم شده آتلانتیس است.

همچنین باور داشته‌است در اعماق این قاره یخی، گنجینه‌هایی باستانی وجود دارد که با دست‌یابی به آن‌ها، قدرت تسلط بر جهان را پیدا می‌کند. به همین دلیل نازی‌ها به‎‌منظور یک سفر اکتشافی، تیم جست‌وجویی به قطب جنوب، اعزام و حتی یک غار مصنوعی بزرگ در این منطقه ایجاد می‌کنند که محلی برای پنهان‌کردن تجهیزات و دستگاه‌های‌شان بوده‌است.

تحقیقات دانشمندان درباره فعالیت مخفی نازی‌ها

در سال ۱۹۶۵ دانشمندان و محققانی که برای اطلاعات بیشتر درباره فعالیت‌‌های محرمانه نازی‌ها به این سرزمین یخی سفر کرده‌بودند، مدعی شدند که در آسمان قطب جنوب، فناوری‌های غیرمعمول مثل پرواز چیزی شبیه به بشقاب‌پرنده‌ را دیده‌‎اند. حتی گفته می‌شود قطب جنوب، همان محلی‌است که نازی‌های آلمان، با بیگانگان فرازمینی ملاقات داشته‌اند! براساس شواهد نه‌چندان معتبر، گزارش شده‌‎است تعدادی غار و دروازه بزرگ در قطب وجود دارند که بعضی دولت‌ها با عبور از آن‌ها موفق شده‌اند

بقایای تمدنی قدیمی مربوط به ۵۰هزار سال قبل را کشف کنند. در شایعه‌ای دیگر گفته می‌شود که در پایان جنگ‌جهانی دوم، گروهی از نازی‌های آلمان به قطب جنوب آمده و بقایای «هیتلر» و همسرش را به همراه جعبه‌هایی در اعماق یخ‌ها و در نزدیکی دریاچه «وستوک» دفن کرده‌اند. در سال‌های اخیر، فیلم و مستند‌های زیادی درباره سفر آدم‌های مختلف به این قاره ساخته شده‌ که به شایعات مبنی بر وجود تمدن باستانی ماورایی دامن زده‌است.

ماجرای پایگاه‌های مخفی نازی‌ها، فعالیت‌های فرازمینی هیتلر یا مستعمرات گم شده قطب جنوب هنوز هم ازجمله داستان‌های جذاب و مبهمی است

که هیچ مدرک معتبری برای آن‌ها وجود ندارد. شاید روزی با کشف بقایای این تمدن باستانی، بتوانیم به پاسخ‌های درستی از گذشته مبهم این قاره دست پیدا کنیم.

نویسنده : فاطمه قاسمی ،خراسان

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.