عرضه شیائومی می بند ۶ با سنسور اکسیژن خون

عرضه شیائومی می بند ۶ با سنسور اکسیژن خون

شیائومی در مراسم طولانی امروز تحت عنوان «مگا لانچ» از سه گوشی فوق‌العاده رونمایی کرد ولی دوست‌داران ابزارهای پایش سلامت را هم فراموش نکرد. می بند ۶ جدیدترین مچ‌بند هوشمند این شرکت است که مثل همیشه ویژگی‌های فوق‌العاده و قیمت مناسبی دارد.

مچ‌بندهای شیائومی طرفداران زیادی در سرتاسر جهان دارند و می بند ۶ آمده تا این جمع را بزرگ‌تر کند. به‌نظر می‌رسد می بند ۶ با نمایشگر بزرگ‌تر و حسگر سنجش اکسیژن خون به‌راحتی از عهده این کار برمی‌آید. ظاهر کلی این مچ‌بند با نسل قبل تفاوت چندانی نداشته اما کمی مدرن‌تر شده است. نمایشگر ۱.۵۶ اینچی امولد این مچ‌بند در مقایسه با قبل ۵۰ درصد بزرگ‌تر شده و با تراکم ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ، یکی از شفاف‌ترین نمایشگرهای این حوزه به‌شمار می‌رود. حداکثر روشنایی این صفحه به ۴۵۰ نیت می‌رسد تا در تمام شرایط بتوانید به‌راحتی از آن استفاده کنید.

Xiaomi May 6 supply with blood oxygen sensor

می بند ۶ قابلیت‌های جدیدی هم دارد. این مچ‌بند می‌تواند ۳۰ فعالیت مختلف را شناسایی و پایش کند. شش فعالیت مختلف از جمله راه رفتن در محیط بیرون، ورزش روی تردمیل و دوچرخه‌سواری به‌طور کاملاً خودکار تشخیص داده می‌شوند.

این گجت به حسگر سنجش اکسیژن خون یا SpO2 هم مجهز شده که میزان اشباع اکسیژن در خون شما را در زمان ورزش یا خواب ارزیابی می‌کند.

شیائومی می بند ۶ در دو مدل عرضه می‌شود: مدل استاندارد با قیمت ۳۵ دلار و مدل NFC با قیمت ۴۲ دلار. فروش این محصول از اواخر هفته جاری شروع می‌شود.

نوشته حمید مقدسی ،دیجیاتو

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.