شوینده شیمیایی پاک کننده سلامتی هستند!

شوینده شیمیایی پاک کننده سلامتی هستند!

شوینده‌ها خواص ضد عفونی کننده دارند، اما استفاده از آن‌ها در درازمدت عوارض جانبی منفی و بالقوه خطرناک دارد. بارزترین خطرات انواع سفید کننده‌ها ،روی برچسب آن‌ها ذکر شده است. این مواد قادر به تحریک چشم، پوست و دستگاه تنفسی هستند و گاز‌های حاصل از آن‌ها به راحتی استنشاق می‌شود. این استنشاق منجر به وخامت ریه ها و زخم شدن مجاری تنفسی می‌شود.

 

Chemical cleansers are health cleansers!
سفید کننده ها

قرار گرفتن در معرض سفید کننده‌ها برای مدت طولانی می‌تواند علاوه بر مسمومیت‌های شدید منجر به بروز آسم و ذات الریه، سوزش چشم، درد قفسه سینه و سوزش پوست شود.

فرمالدئید

فرمالدئید یکی از خطرناک‌ترین مواد شیمیایی است که در خانه وجود دارد. این تحقیقات نشان داده که قرار گرفتن مردان در معرض این ماده شیمیایی برای دوره‌ای طولانی چه بسا به باروری آن‌ها زیان می‌رساند.

بوراکس

برخی مطالعات نشان داده که قرار گرفتن طولانی مدت در معرض این ماده شیمیایی منجر به کاهش باروری هم در مردان و هم در زنان می‌شود.

آمونیاک

شناخته شده‌ترین ماده برای پاک کردن سطوح پنجره‌ها و آینه است. آمونیاک مهم‌ترین ترکیب هیدروژنه ازت است و در طبیعت از تجزیه مواد آلی ازت دار به دست می‌آید. آمونیاک گازی است بی رنگ، با مزه فوق العاده تند و زننده که اشک آور و خفه کننده است.

منبع،خراسان

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.