زمان و روش درست از پوشک گرفتن کودک

زمان و روش درست از پوشک گرفتن کودک

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب” زمان و روش درست از پوشک گرفتن کودک” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

پوشک را باز کنید و کودک خود را به پشت روی پوشک بچه قرار دهید. قسمت جلویی پوشک را از وسط پاهای او عبور دهید و بالا بکشید، طوری که بتوانید دو طرف پشت پوشک را به جلوی آن با چسب بچسبانید. دقت کنید که پوشک درست در وسط بسته شود.

سوختگی پای کودک در اثر پوشک

وقتی پوشک خیس و کثیف برای مدت طولانی در پای بچه بماند و عوض نشود، می تواند باعث سوختگی پای او شود.
برای جلوگیری از این مشکل پوشک کودک خود را بلافاصله بعد از مدفوع کردن و در صورت ادرار کردن، زود به زود عوض کنید.در صورت سوختگی پای کودک، هنگام تعویض پوشک بچه، پماد مخصوص سوختگی پای کودک مثل کالاندولا، ان ان، زینک اکسید یا پناتن به پوست او بمالید و بعد پوشک را ببندید. همچنین پوشک را خیلی سفت و محکم نبندید.
درمان

محل سوختگی را با آب ولرم بشویید. موقع شستن خیلی پوست کودک را نمالید.موقع سوختگی پای کودک، باید نوع پوشک را تغییر دهید و سعی کنید از پوشک با الیاف طبیعی استفاده کنید که البته گران تر هم هستند. همچنین می توانید از کهنه های پارچه ای ضد حساسیت با الیاف مرغوب استفاده کنید.اما از آن‌جا که پوشک یک بار مصرف نیازی به شستن ندارد و کمتر هم ادرار و مدفوع بچه در آن پس می زند (کمتر لباس بچه و اطرافیان کثیف می شود)، بیشتر مادرها ترجیح می دهند به جای کهنه پارچه ای، از پوشک آماده استفاده کنند، هر چند که هزینه بیشتری هم به آن ها تحمیل کند.

منبع،خراسان

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.