در اولین قرار عاشقانه چگونه باشیم ؟

اگر برای مدتی قرارهای عاشقانه داشته اید اما هیچ کدام از آنها به جایی نرسیده اند، می تواند به این دلیل باشد که شما در این قرارها تعدادی اشتباهات بنیادی مرتکب شده اید. قرارگذاشتن، یک موقعیت بسیار ساختگی است که اگر دقت نداشته باشید، می تواند خیلی غیرماهرانه انجام شود. هر دوی شما بیشترین تلاش خود را برای تاثیرگذاری به کار می گیرید و ممکن است که هردو خیلی دستپاچه باشید. شما عمیقاً عاشق هرفردی که او را ملاقات می کنید نخواهید شد وهمه ی قرارها به طور کامل موفق نخواهند بود؛ اما چیزهایی وجود دارند که می توانند شانس شما را بالا ببرند. در اینجا ۱۰ توصیه ی عالی برای نحوه برخورد در اولین ملاقات وجود دارد که به شما کمک خواهند کرد تا در اولین قرار عاشقانه تان موفقیت باشید.

 

در اولین قرار عاشقانه چگونه باشیم ؟
در اولین قرار عاشقانه چگونه باشیم ؟

۱۰ نکته برای نحوه برخورد در اولین ملاقات

۱٫ یک شنوده ی خوب باشید

یک اشتباه رایج که مردم در اولین قرار عاشقانه مرتکب می شوند این است که خیلی صحبت می کنند و خیلی کم گوش می دهند. این عمل، معمولاً یک واکنش عصبی نسبت به موقعیتی سخت است؛ اما باید شدیداً سعی کنید تا به طرف مقابل نیز اجازه ی بیان چند کلمه را بدهید. این کار به شما اجازه خواهد داد تا بیشتر درمورد طرف مورد علاقه ی خود بدانید، به علاوه یک گفتگوی دوطرفه برای هردوی شما لذت بخش ترخواهد بود.

۲٫ چند قرار عاشقانه ی اول را تقریباً کوتاه برگزار کنید

معمولاً بهترین کار این است که چند قرار اول را تا زمانی که بتوانید آن فرد را بهتر بشناسید نسبتاً کوتاه نگه دارید. این به این معنی نیست که باید محدوده ی زمانی برای ملاقات تعیین کنید و وقتی که آلارم پایان زمان زده شد مانند یک دونده شروع به دویدن و فرار کنید! اما ملاقات هایی که کل روز طول می کشند بهتر است زمانی انجام شوند که مدتی از ایجاد رابطه گذشته باشد؛ نه در اولین قرار ملاقات . این کار به شما کمی زمان می دهد تا طرف مقابل را بهتر بشناسید و نقاط مشترک مورد نیاز برای قرارهای طولانی تری که بعداً انجام می شوند را پیدا کنید.

مطلب مرتبط:  جلوگیری از طلاق با رعایت روش های تایید شده از سوی مشاورین خانواده

۳٫ سر خود را درموبایل تان دفن نکنید

یکی از توصیه های خوب درمورد نحوه برخورد در اولین قرار ملاقات برای زمانی که می خواهید تاثیر خوبی ازخودتان به جا بگذارید این است که از گذراندن تمام وقت خود با نگاه کردن به گوشی خودداری کنید؛ برای همین آن را در کیف خود بگذارید تا حواستان پرت نشود. اگر به نگاه کردن به تلفن همراه خود حتی برای نگاهی مختصر ادامه دهید تا چک کنید آخرین پیام تلگرام تان از طرف چی کسی بوده است، بی حوصله و بی میل به نظر می رسید و این بی ادبانه است.

 

در اولین قرار عاشقانه چگونه باشیم ؟
در اولین قرار عاشقانه چگونه باشیم ؟

 

۴٫ از موضوعات بحث برانگیز برای گفتگو کردن خودداری کنید

بعضی از موضوعات گفتگو بهتر است که در اولین ملاقات همانطور که هستند رها شوند. به خصوص آن دسته از افراد که استعداد بحث برانگیز بودن را دارند بیشتر باید دقت کنند؛ چون ممکن است که هم شما و هم طرف مقابلتان درمورد آنها جوش بیاورید. به عنوان مثال موضوعاتی مانند سیاست می توانند باعث به هم خوردن زود هنگام روابط شوند؛ اما بعدها که یکدیگر را بهتر شناختید، این مباحث کم اهمیت تر به نظر خواهند رسید.

۵٫ واقعی باشید

یکی از توصیه های ساده و در عین حال مفید در اولین قرار عاشقانه این است که با خودتان صادق باشید و برای تاثیرگذاری نقش بازی نکنید. همه می خواهند که تاثیر خوبی در یک ملاقات به جای بگذارند اما این امر می تواند مجبورتان کند که بیش از حد تلاش کنید؛ چیزی که فقط باعث خواهد شد که اشتباه دیده شوید. اگر طرف شما عاشق کسی شود که واقعی نیست، او نیز بعضی وقت ها درآینده ناامید خواهد شد، یا اینکه شما برای یک مدت خیلی طولانی نقش بازی خواهید کرد!

۶٫ بازی نکنید

حتما نکاتی را در مورد نحوه برخورد در اولین ملاقات شنیده اید؛ مانند این که منتظر تماس او بمانید، شما اولین تماس را نگیرید یا کمی دیر سر قرار حاضر شوید تا او را کمی منتظر نگه دارید. به هیچ کدام از این نکات توجه نکنید! چرا که سر سوزنی در بهبود موفقیت قرار ملاقات به شما کمک نخواهد کرد. اگر با یک مرد از این بازی ها راه بیندازید بدون شک متوجه می شود و از آن خسته خواهد شد.

۷٫ بر روی ملاقات تان تمرکز کنید

اگر هنگامی که سر قرار ملاقات هستید دوستان و آشنایان خود را دیدید، بهتر است همچنان با فرد مورد نظر بمانید و ناگهان ۱ ساعت برای صحبت کردن با دوستی که آنجا دیده اید، ناپدید نشوید. با شخصی که به خاطر شما حضور پیدا کرده است باقی بمانید و اجازه ندهید عوامل دیگر شما را منحرف کند. فرد مقابل برای این ملاقات تلاش کرده است؛ بنابراین می خواهد تا حد امکان با شما صحبت کند و چیزهای بیشتری در مورد شما بداند.

۸٫ ذهنی باز داشته باشید

یکی از دلایل عدم موفقیت در اولین قرار عاشقانه ، انتظار افراطی افراد از یکدیگر است. پس یکی از موارد مهم در نحوه برخورد در اواین ملاقات این است که انتظار بیش از اندازه نداشته باشید. لزومی ندارد کاملا از او خوشتان بیاید و او نیز مجبور نیست کاملا مطابق میل شما باشد. یکی از نکات مهم در مورد یک قرار ملاقات موفق این است که در مورد مردم ذهنی باز داشته باشید و برای آن ها یک شانس قائل شوید. شاید هنگامی که با او بیشتر آشنا شوید، ویژگی های مثبتی در او بیابید که قبلا از نظر شما دور مانده است.

 

۹٫ عجله نکنید

اجازه ندهید آرزوهای شما برای یک قرار ملاقات، شما را به عجله وا دارد یا فرد مقابل را بترساند. همه چیز را به آرامی برگزار کنید و اجازه دهید طبیعت مسیرش را طی کند. لزومی ندارد تنها چند دقیقه بعد از شناختن او، برای آینده برنامه های بزرگ بریزید. یادتان باشد که در عشق تعجیلی نیست.

۱۰٫ آرام باشید

این یکی از ساده ترین و قدرتمندترین نکات است؛ آرام باشید. بهترین روش برای کاربری اولین قرار ملاقات داشتن عدم انتظار بیش از اندازه است. سعی کنید به جای یک شب سرنوشت ساز برای پیدا کردن شریک زندگی، به عنوان یک شب سرگرم کننده به آن نگاه کنید. تا جایی که می توانید از خودتان لذت ببرید، این گونه قرار عاشقانه موفقیت آمیزی خواهید داشت.

تبلیغات
Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.