ترند آرایش چشم روباهی و ترفندهایی برای انجام آن

ترند آرایش چشم روباهی و ترفندهایی برای انجام آن

آرایش چشم بسته به اندازه چشم، شکل صورت، پف‌دار بودن و یا نبودن آن و حتی نوع ابروها، به شکل‌های مختلفی انجام می‌گیرد و خلاقیت‌های بسیار زیبا و جالبی برای آن وجود دارد.

آرایش چشم روباهی
آموزش آرایش چشم روباهی

آرایش چشم روباهی هم یکی از همین خلاقیت‌هاست که زیبایی چشم را چندین برابر می‌کند و افراد زیادی طرفدار آن هستند و در این نوشتار قصد داریم مراحل انجام آن را آموزش دهیم. بنابراین بیش از این مقدمه را طولانی نمی‌کنیم و به سراغ مراحل انجام این آرایش می‌رویم:

مراحل انجام آرایش چشم روباهی

اگرچه کلیات انجام آرایش چشم روباهی در انواع روش‌ها یکسان است، اما تفاوت‌هایی در استفاده از انواع سایه‌ها و خط چشم وجود دارد که سعی می‌کنیم در هر مرحله آنها را توضیح دهیم. مراحل اصلی مربوط به آرایش چشم روباهی است که معمولا برای یک مهمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و جزئیات بیشتری در آن رعایت شده است و مورد دوم برای یک آرایش چشم روباهی سریع است:

  1. ابتدا از یک کانسیلر خوب و با کیفیت برای ایجاد پایه آرایش و سایه استفاده کنید. علاوه بر اینکه از آن برای پوشاندن پایین چشم استفاده می‌کنید، مقدار مناسبی از آن را روی پلک بالایی و تا فاصله ابروها و با یک برس گرد پخش کنید. ز هر نوعی از کانسیلرها مانند انواع ماتیکی، جامد و مایع برای این آرایش می‌توانید استفاده کنید، اما سعی کنید نوع مرغوب آن را تهیه کنید تا پس از استفاده روی پلک، به شکل بافت جدا دیده نشود. برای مثال برندهایی مانند تارت، هدی بیوتی و میبلین کانسیلرهای با کیفیتی ارائه می‌دهند، البته به شرطی که بتوانید انواع اصل آنها را در بازار پیدا کنید. در نهایت اگر مایل به صرف هزینه کمتر هستید، برندهای کالیستا، شون و مای گزینه‌های با کیفیت و قیمت مناسب هستند.

یک راه دیگر برای آنکه کانسیلر در ناحیه خط پلک‌ها، چروک دیده نشود، استفاده از پنکیک برای ثابت کردن آن روی پلک است.

آرایش چشم روباهی
لوازم آرایش برای آرایش چشم روباهی
  1. به صورت پشت سر هم باید از سایه‌های با رنگ‌های مختلف استفاده کنید. ابتدا روشن‌ترین سایه که معمولا متمایل به سفید است را انتخاب کنید و دوباره با برس روی تمام پلک تا ابرو را سایه روشن بزنید (اگر دنبال برند با کیفیت هستید و قیمت چندان برایتان مساله نیست، سایه‌های هدی بیوتی، برای اینکار مناسب هستند).
  2. از رنگ قهوه‌ای روشن برای ایجاد خط چشم پهن و مورب که از گوشه بیرونی چشم بیرون زده است، استفاده کنید. اگر برای استفاده از سایه‌ها در گوشه بیرونی چشم مشکل دارید، از مقداری گارد و یا چسپ استفاده کنید و آن را به شکل مورب از گوشه بیرونی چشم تا انتهای ابرو بچسپانید. برای پخش سایه در این مرحله از یک براش گرد استفاده کنید.
  3. پس از آن از یک سایه قهوه‌ای تیره‌ استفاده کنید و آن را روی سایه قهوه‌ای روشن پخش کنید. اینکار باعث ایجاد حالت سایه روشن در گوشه بیرونی چشم می‌شود.
  4. در مرحله بعد یک سایه قهوه‌ای سوخته و یا مشکی را انتخاب کنید و بخش بیرونی چشم را تا میانه پلک و با یک براش کوچک‌تر سایه بزنید. پس از آن چسپ و یا گارد را جدا کنید. خواهید دید که یک خط چش مورب پهن با ترکیبی از سایه‌ها در گوشه بیرونی چشم ایجاد کرده‌اید.
  5. مقدار کمی از سایه سفید و یا کانسیلر برداشته و ناحیه قوسی بیرونی ابروها را کانسیلر بزنید و با براش پخش کنید تا ترکیب سایه در حاشیه‌های بیرونی حالت محوتری به خود بگیرد.
  6. نوبت به تیز کردن گوشه داخلی چشم می‌شود. اینکار را می‌توانید با سایه رنگ مشکی و یا خط چشم انجام دهید. پس از تیز کردن گوشه داخلی چشم، سایه و یا خط چشم را تا میانه خط مژه بالایی امتداد دهید. اگر از خط چشم استفاده می‌کنید، بهتر است از انواع ماژیکی، مویی و ژله‌ای کمک بگیرید، چرا که حالت برجسته‌ای به چشم می‌دهند، اما در صورت مهارت کافی می‌توانید نوع مدادی آن را نیز امتحان کنید.
  7. پس از آن از خط چشم های رنگی مانند قهوه ای سوخته برای تیره کردن زیر چشم استفاده کنید. از گوشه بیرونی به سمت داخل چشم مداد را امتداد دهید و هر چه به سمت داخلی نزدیک‌تر می‌شوید، آن را نازک‌تر کنید.
  8. در نهایت ترکیبی از سایه‌های قهوه‌ای روشن و تیره را زیر خط مژه پایینی به خوبی و با یک برس مسطح پخش کنید تا هر چه بیشتر حالت روباهی ایجاد شود.
  9. برای زیباتر شدن چشم حتما از ریمل و فرمژه استفاده کنید.
آرایش چشم روباهی
خط چشم روباهی

در آرایش خط چشم روباهی که مراحل ساده‌تری دارد، می‌توانید پس از استفاده از کانسیلر، گوشه بیرونی چشم را یک سایه ملایم بزنید و با براش گرد آن را پخش کنید. پس از آن داخل پلک را با سایه روشن مات پر کنید. حالا نوبت به کشیدن خط چشم با یک سایه تیره‌تر است (همانطور که در بخش‌ قبلی گفته شد، خط چشم باید به شکل مورب و پهن باشد و از گوشه بیرونی چشم بیرون بزند). از یک براش بزرگ‌تر برای محو کردن خط چشم کشیده شده استفاده کنید.

پس از آن از یک سایه رنگ روشن مایل به سفید استفاده کنید و گوشه بیرونی خط چشم را با آن مشخص کرده و سپس با براش محو کنید. اینکار باعث جدا شدن ناحیه خط چشم کشیده شده از گوشه‌های بیرونی چشم می‌شود.

در این مرحله از خط چشم استفاده کنید و به شکل همان خط چشمی که با سایه ایجاد کرده‌اید، خط مورب مشکی را از گوشه بیرونی تا ناحیه میانی خط مژه بالایی امتداد دهید.

با یک سایه قهوه‌ای گوشه داخلی چشم را تیز کنید و به سمت پلک پایینی امتداد دهید. در نهایت از فرمژه و ریمل برای فر کردن و پرپشت کردن مژه‌ها استفاده کنید تا چشم حالت زیباتری به خود بگیرد.

به این ترتیب شما با چندین بار تکرار و تمرین قادر به انجام آرایش چشم روباهی خواهید بود، که از این مطلب نشاًت گرفته است و می‌توانید برای مهمانی‌ها و جشن‌ها از این روش استفاده کنید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.