تخلیه تهران در شرایط آلودگی هوا غیرممکن است

تخلیه تهران در شرایط آلودگی هوا غیرممکن است (اخبار اجتماعی)

صبح امروز شهردار تهران در بازدید از میدان تره‌بار جلال آل احمد و همچنین فروشگاه شهروند بیهقی در آستانه شب یلدا بر نحوه عرضه اقلام این جشن ایرانی به شهروندان نظارت کرد.

به گزارش فارسی ها به نقل از ایسنا،پیروز حناچی پس از بازدید از فروشگاه بیهقی در جمع خبرنگاران گفت: امروز به مناسبت بلندترین شب سال و آغاز زمستان که برای مردم ما خاطره‌انگیز است به میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه شهروند سر زدیم.

تخلیه تهران در شرایط آلودگی هوا غیرممکن است
تخلیه تهران در شرایط آلودگی هوا غیرممکن است

وی افزود: کلیه اقلام میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های شهروند ارزان‌تر از سطح بازار عرضه می‌شود. همچنین در فروشگاه شهروند در اقدامی خیرخواهانه یک درصد از سود فروش شهروند برای کمک به خیریه‌ها همچون موسسه محک اختصاص داده خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم در این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه مردم نیز ما را حمایت کنند چرا که سرطان علاوه بر درد، هزینه نیز دارد.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی در خصوص قیمت‌گذاری اقلام مختلف در فروشگاه‌های شهروند گفت: مبنای قیمت در فروشگاه‌های شهروند مبنای حمایت از مصرف‌کنندگان است. تلاش می‌کنیم در این فروشگاه اقلام با برند ایرانی همراه با کنترل قیمت‌ها عرضه کنیم. در حال حاضر همه اقلام در شهروند از ۱۰ تا ۵۰ درصد تخفیف دارند که در این شرایط اقتصادی قطعا کمکی به مردم خواهد بود.

حناچی در پاسخ به سوالی درباره اظهار نظری منتسب به وی برای تخلیه تهران در شرایط آلودگی هوا گفت: قطعا تخلیه امکان‌پذیر نیست. منظور من تعطیلی فعالیت‌های آلاینده در هنگام آلودگی هوا بود.

وی در خصوص احداث شعب فروشگاه شهروند خارج از استان تهران نیز گفت: شهروند موسسه اقتصادی است و فعالیت‌های آن باید منطبق با اساسنامه صورت گیرد لذا هر اقدامی که در جهت منفعت شهروندان باشد قابل انجام است.

شهردار تهران در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص نامه رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران مبنی بر کمک دو و نیم میلیاردی شهرداری به پلیس راهور گفت: در جهت حمایت از رانندگان تاکسی سهمیه و نحوه حمایت از آن‌ها در دستور کار است اما نامه آقای علیخانی را هنوز ندیده‌ام. باید ابتدا آن را ببینم بعد اظهار نظر کنم.

وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص رویه شهروندان نزد شرکت بیدود که فعالیت خود را متوقف کرده است، گفت: ما فضای کسب و کار را برای این شرکت فراهم کردیم اما این شرکت خصوصی است و خود باید تعهداتی را که داده است پاسخگو باشد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.