تاریخ برگزاری WWDC 2021 اپل اعلام شد

تاریخ برگزاری WWDC 2021 اپل اعلام شد

اپل دعوت‌نامه رسمی کنفرانس WWDC امسال را منتشر کرد. بر اساس این دعوت‌نامه، کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل از تاریخ ۷ ژوئن برابر با ۱۷ خرداد شروع می‌شود و به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت. این مراسم نیز همانند سال گذشته به شیوه کاملاً آنلاین برگزار خواهد شد.

مثل همیشه دعوت‌نامه اپل همه‌چیز را حاضر و آماده در اختیار شما نمی‌گذارد. در این تصویر شاهد ایموجی فردی هستیم که عینک به چشم دارد. بازتاب صفحه لپ‌تاپ روی شیشه عینک، تاریخ ۷ ژوئن را نشان می‌دهد. البته عینک هم می‌تواند نشانه‌ای از عینک هوشمند یا هدست واقعیت مجازی اپل باشد که سال‌هاست شایعه معرفی آن‌ها به گوش می‌رسد. این صحنه شباهت زیادی به لحظه معروف رویداد معرفی مک‌بوک M1 با حضور کرگ فدریکی دارد.

Apple has announced the date of WWDC 2021

سوزان پرسکات، از معاونین ارشد اپل در این رابطه می‌گوید:

«ما تلاش می‌کنیم تا WWDC21 بهترین رویداد ما تا به امروز باشد. می‌خواهیم ابزارهایی را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دهیم تا بتوانند اپلیکیشن‌هایی بسازند که شیوه زندگی، کار و تفریح ما را متحول کنند.»

کنفرانس WWDC معمولاً اطلاعاتی را در مورد تغییرات نسخه‌های بعدی اکوسیستم نرم‌افزاری اپل از جمله iOS و iPadOS و macOS در اختیار ما می‌گذارد. البته گاهی اوقات شاهد معرفی محصولات سخت‌افزاری نیز در این رویداد هستیم. سال گذشته بخش زیادی از این مراسم به چیپ‌های اختصاصی اپل برای خانواده مک اختصاص یافت. شاید اپل امسال نیز اطلاعات بیشتری را در مورد آینده این بخش ارائه کند.

نوشته حمید مقدسی ،دیجیاتو

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.