بیوگرافی و زندگینامه رضا پیشرو

بیوگرافی و زندگینامه رضا پیشرو (بیوگرافی)

با سلام خدمت همراهان عزیز فارسی ها,محمد رضا ناصری که با نام هنری رضا پیشرو شناخته می شود که,رپر,آهنگساز,تهیه کننده,و ترانه سرای رپ فارسی است.

بیوگرافی و زندگینامه رضا پیشرو
بیوگرافی و زندگینامه رضا پیشرو

رضا پیشرو متولد ۱۲بهمن ۱۳۶۶  در تهران است,او در سال ۷۷ فعالیت غیر رسمی خود را سال ۷۷ در رپ فارسی شروع کرد,رضا پیشرو با اولین اسم مستعار خود (۳Pac)شروع کرده بود,آشنایی او با سروش هیچکس و لیبل ۰۲۱ او را وارد بعدی جدید از کار خود در رپ کرد.

از سازهایی که رضا پیشرو مینوازد میتوان به گیتار اشاره کرد,رضا پیشرو در پایه راهنمایی ترک تحصیل کرد,و در کودکی شاهد اتفاقات تلخی از قبیل از دست پدر,طلاق پدر و مادرش مواجه بود,و همچنین با دعواهایی که با پدرخوانده خود داشت باعث شد که رضا پیشرو از خانه فرار کند.

بیوگرافی رضا پیشرو
محمد رضا ناصری

طبق گفته های رضا پیشرو,رضا پس از هدیه گرفتن یک ظبط و هندزفری (اصطلاحا واکمن) از طرف پدر خوانده اش با رپ و رپر های غربی قدیمی از جمله توپاک و بیگی آشنا شد و علاقه خود را به رپ در ۷ سالگی پیدا کرد.

آلبوم های شامل وی ۲ آلبوم غیررسمی به نام‌های «وقت کثیف» و «واقعیت تلخ» همراه با ۴ آلبوم رسمی به نام‌های «ریل»، «دوران طلایی»، «آغاز اینجاست» و «جهنم ساکت» است.

ازدواج رضا پیشرو

رضا پیشرو با فرزانه پورمحمدی در سال ۱۳۸۵ ازدواج کرد.فرزانه پورمحمدی متولد ۲۱ مهر ۱۳۶۵ در تهران است،که به گفته رضا پیشرو بواسطه یکی از دوستان مشترکش با آن آشنا شد و یک و سال نیم بعد به خواستگاری او رفت.

بیوگرافی رضا پیشرو وهمسرش
محمد رضا ناصری و همسرش

همانطور که رضا پیشرو در بعضی آهنگ هایش اشاره نیز میکند,مدتی و دفعاتی در زندان بود,یکی ازدلایل زندان او به همراه داشتن مواد مخدر در میتینگ رپی در تهران بود,و دفعاتی دیگر نیز برای موسیقی و رپ اعتراضی خود دستگیر شده بود,که با آخرین حکم دستگیری ای که برایش صادر شد از طرف دادگاه اسلامی مجبور به فرار غیر قانونی از کشور به پناه بردن به ترکیه شد.

طبق گفته هایش در ترک هایش,رضا مدتی نیز درگیر اعتیاد شده بود اما توانست کاملا آنرا کنار بگذارد و حتی سمت سیگارم نرود.

بیوگرافی رضا پیشرو
رضا پیشرو
1/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.