بهترین سریال های جهان که باید با آنها آشنا شوید!

بهترین سریال های جهان که باید با آنها آشنا شوید!

سال ها بعد از آنکه دوربین فیلم برداری سیاه و سفید اختراع شد و بشر توانست فیلم های کوتاه بدون صدا را برای اولین بار بسازد، فیلم های چند قسمتی (سریال) نیز متولد شدند. امروزه بیش از یک قرن است که از آن روز ها می گذرد و دنیای سینما به کلی متحول شده است. دیگر از فیلم های سیاه و سفید چند دقیقه ای و بی کیفیت خبری نیست و در حال حاضر جایشان را فیلم های  hd و full hd گرفته است که با کیفیت معرکه شان لذت دنبال کردن فیلم را چندین برابر می کنند. امروز در وب سایت فارسی ها می خواهیم به معرفی بهترین سریال های جهان از دید imdb ) imdb یک وب سایت است که به نوعی بانک اطلاعاتی فیلم و سریال محسوب می شود. ای ام دی بی بیشتر بخاطر این معروف است که همه فیلم ها و سریال ها را بر اساس رای بینندگان رتبه بندی می کند و فیلم های خوب و مخاطب پسند را از بقیه سوا می کند.) بپردازیم ،پس با ما همراه باشید.

 ما وقتی دست به طبقه بندی میزنیم که تعداد زیادی از یک چیز را داشته باشیم ،طبقه بندی سریال ها و فیلم ها، از خوب تا بد و دادن رنک به آنها هم از زمانی ضرورت پیدا کرد که تعداد فیلم و سریال ساخته شده و منتشر شده در تاریخ سینما بیش از حد معمول شد! شدیدا نیاز بود تا فیلم ها و سریال ها رنک بندی شوند و بصورت دقیق مشخص شود که در بین این همه فیلم و سریال کدام یک از آنها بهتر از دیگری و لایق تماشا کردن و وقت گذاشتن است. ما در ادامه به معرفی بهترین سریال های جهان از دید تماشاگران پرداخته ایم…

۱٫game of thrones(بازی تاج و تخت):

  • ژانر : فانتزی ، درام

  • بازیگران : Emilia Clarke, Peter Dinklage, Kit Harington, Sophie Turner, Lena Headey

  • امتیاز : ۹٫۵ از ۱۰ با ۱ میلیون رای

اگر بخواهیم از جذابیت های این فیلم برایتان بگوییم بهتر است بصورت مختصر به این نکته اشاره کنیم که یقینا تا ده ها سال بعد اگر بخواهیم سخن از بهترین سریال های تاریخ به میان آوریم سریال بازی تاجو تخت باز هم در میان بهترین ها خواهد بود.

این سریال تقریبا بی نقص است و از لحاظ داستان حماسی و جذاب و کار گردانی فوق العاده اش حرف اول را در بین طرفداران سریال میزند.

این داستان روایت هفت خاندان خیالی است که دست به هرکاری میزنند تا همدیگر را شکست دهند و بر تخت اهنین بنشینند. این در حالی است که در شروع سریال مردم وستروس (یک سرزمین خیالی) متوجه میشوند که از شمال موجودات افسانه ای در حال حمله به سرزمینشان هستند. بازی تاج و تخت با وجود گرفتن نقد هایی بخاطر ترویج برهنگی و خشونت جنسی و… باز هم در صدر پربیننده ترین و بهترین سریال های تاریخ قرار دارد.

۲٫breaking bad(افسار گسیخته):

  • ژانر : جنایی ، درام ،  هیجان انگیز

  • بازیگران :Bryan Cranston, Aaron Paul, Anna Gunn

  • امتیاز : ۹٫۵ از ۱۰ با ۱ میلیون رای

افسار گسیخته یک فیلم در ژانر جنایی و درام می باشد که جزو بهترین ها در این موضوعات میباشد .

داستان این سریال از این قرار است که یک معلم شیمی پایبند به اصول اخلاقی متوجه میشود که سرطان گرفته است.او که قبلا برای اداره خرج و مخارج زندگی در کارواش هم کار میکرد تصمیم میگیرد تا اخرین لحضه عمرش به تولید شیشه اقدام کند تا بتواند پول قابل توجهی برای زنش و پسر معلولش نگه دارد.اگر طرفدار فیلم های جنایت و جرم های خیابانی و چنین مضمون هایی هستید به شدت دیدن این سریال را به شما پیشنهاد می کنیم.

۳٫west world(جهان غرب):

  • ژانر :علمی تخیلی ، درام ، مهیج

  • بازیگران : ,Evan Rachel Wood, Thandie Newton,  Jeffrey Wright,  James Marsden

  • امتیاز : ۸٫۸ از ۱۰ با ۳۲۸ هزار رای

اگر عاشق فیلم هایی هستید که بعد از اتمام تماشایش تاساعت ها فکر شما درگیر باشد به شدت سریال وست ورلد یا دنیای غرب را به شما توصیه میکنیم.

همه ما آرزوهای دست نیافتنی و یا عقده هایی در ذهن داریم که انجام دادن آن ها در دنیای واقعی هنجار شکنی محسوب میشود. وست ورلد داستان یک کمپانی در اینده است که یک جهان وسترن نزدیک به واقعیت را خلق کرده است که در آن همه چیز طبیعی به نظر میرسد،از انسان ها گرفته تا حیوانات و… افراد ثروتمند میتوانند با پرداخت مبالغ گزاف وارد این جهان شوند و در آن زندگی کنند و هرکاری که دلشان خواست انجام دهند ! همه چیز خوب پیش میرود ،تاجایی که کم کم انسان های رباتی متوجه میشوند که از آنها استفاده میشود…

۴٫TRUE DETECTIVE(کاراگاه واقعی):

  • ژانر: جنایی ، درام ،  معمایی

  • بازیگران : Vince Vaughn, Colin Farrell, Rachel McAdams , Matthew McConaughey

  • امتیاز : ۹ از ۱۰ با ۴۲۶ هزار رای

وقتی از فیلم های کاراگاهی صحبت باز میشود فکر می کنیم که همه این فیلم ها دریک محیط اداری بی روح ساخته میشوند و شخصیت کاراگاهی در یک جریان روتین هر روز مجبور است با جمع آوری اطلاعات و بررسی آنها به دنبال تبهکاران باشد تا آن هارا دستگیر کند. ولی وقتی شما شروع به تماشای اولین قسمت از سریال کاراگاه واقعی بکنید کاملا نظرتان عوض خواهد شد…

۵٫PEAKY BLINDERS(پیکی بلایندرز):

  • ژانر : جنایی ، درام

  • بازیگران :Cillian Murphy, Tom Hardy , Paul Anderson, Joe Cole

  • امتیاز : ۸٫۸ از ۱۰ با ۱۷۷ هزار رای

اگر عاشق گروه های مافیایی و داستان های جنایی و درام آن ها هستید سریال پیکی بلایندرز تا حد زیادی میتواند شما را ارضا کند. این فیلم داستان یک خانواده مافیایی در دهه۲۰ میلادی است. این خانواده با پلیس و دیگر گروه های مافیایی در گیر میشود تا خودش را زنده نگه دارد و به قدرت بیشتری دست یابد. این فیلم باز بازیگران تراز اول و فیلم نامه بسیار قوی و کارگردانی عالیش میتواند یکی از بهترین سریال های جنایی باشد.

۶٫WALKING DEAD (مردگان متحرک):

  • ژانر : درام ، ترسناک

  • بازیگران : Andrew Lincoln, Norman Reedus, Melissa McBride , Lauren Cohan

  • امتیاز : ۸٫۳ از ۱۰ با ۷۷۲ هزار رای

وقتی صحبت از سریال های موفق و پرطرفدار می شود قطعا سریال واکینگ دد یا همان مردگان متحرک حرفی برای گفتن دارد! اینکه این سریال تا فصل ۱۰ ادامه پیدا کرده است و به احتمال ۱۰۰ درصد تا چند فصل دیگر نیز کشیده خواهد شد گویای این موضوع است.

داستان سریال از انجا شروع میشود که یک پلیس بعد از زخمی شدن در ماموریت به کما میرود و بعد از مدتی در بیمارستان از خواب بیدار میشود و متوجه میشود که برخی چیزها عادی نیست ! او بعد از تلاش بسیار میفهمد شهر توسط زامبی ها تصرف شده است. وی تصمیم میگیرد تا به جست و جوی خانواده اش شروع کند و…

این سریال به قدری موفق عمل کرده است که اسپینافی با عنوان (ترس از مردگان متحرک)هم با همان موضوع قبلی منتشر شده است که داستان را از ابتدای موضوع حمله زامبی ها شروع میکند .

۷٫DEXTER(دکستر):

  • ژانر : جنایی ، درام ، معمایی

  • بازیگران : Michael C. Hall, Jennifer Carpenter, James Remar ,David Zayas

  • امتیاز : ۸٫۷ از ۱۰ با ۵۸۸ هزار رای

اگر از اینکه یک سریال یا فیلم قابل پیش بینی باشد متنفرید و دنبال فیلم و سریال هایی هستید که اصلا نتوانید تشخیص دهید که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد سریال دکستر را به شما پیشنهاد میکنیم.سریال دکستر داستان شخصی است که دنبال افراد گناهکار میباشد و با دستگیری آنها خودش مجازاتشان را میدهد و انهارا تکه تکه کرده و به اقیانوس می اندازد. همچنین اگر عاشق فیلم و سریال هایی با تم روانشناسی هستید باز هم سریال دکستر پاسخگوی شما خواهد بود.

این سریال ها جزو بهترین سریال های منتشر شده تا به حال بود که توانسته اند بیشتر بینندگان خود را راضی نگه دارند. شما کدام سریال را پیشنهاد میدهید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.