بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شیراز برگزار شد

بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شیراز برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهادت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و سردار استوار در شیراز برگزار شد.

در مراسم بزرگداشت شهادت شیهد سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید سردار عبدالرسول استوار و همچنین رونمایی بیش از ۲۰ اثر فاخر هنری که همزمان در حرم حضرت زینب(س) نیز برگزار می شد، در مجموعه سینمایی هنر شهر آفتاب خلیج فارس شیراز برگزار شد.

حجت الاسلام محسن روحانی، امام جمعه شهرک های غرب و شهرک گلستان شیراز ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: با توجه به اینکه حضور در خانواده های شهدا به دلیل شیوع کرونا دشوار بود به همین دلیل تصمیم گرفتیم مراسم گرامی داشت یاد و  خاطره شهدا را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کنیم.

وی در ادامه با تصریح اینکه شهید به ما نیاز ندارد، اضافه کرد: شهید به برپایی سالگرد و مراسم یاد بود نیاز ندارد، بلکه این ما هستیم که نیازمند شهدا و دعای خیر خانواده های شهدا هستیم.

امام جمعه شهرک های غرب شیراز خاطرنشان کرد: امیدواریم شفاعت شهدا نیز شامل حال ما شود و بتوانیم مسیر و مکتب شهدا را ثابت قدم ادامه دهیم.

سردار علی محمد شیخ، همرزم شهید سردار استوار نیز در این مراسم اظهار کرد: آنچه از شهید استوار به یاد دارم، خیر و نیکی است، ایشان را در شهرستان کوار در زمان درگیری اشرار شناختیم و سپس به عضویت سپاه در آمدند.

 در این مراسم نیز بیش از ۲۰ اثر هنری رونمایی شد.

بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شیراز برگزار شد

خبر “بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شیراز برگزار شد  “ از دسته اخبار استان فارس سایت فارسیها برای شما گردآوری شده است .

منبع: hawzahnews

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.