بررسی قیمت بهترین برند تلویزیون های بازار

تلویزیون یکی از لوازم مصرفی منزل است که در خانوار ایرانی جایگاه ویژه ای دارد. خرید یک تلویزیون مناسب برای خانواده از جمله چالش هایی است که برای بسیاری از افراد کمی سخت به نظر می رسد. حتما شما هم در زمان خرید تلویزیون از خود سوال کنید کدام مدل تلویزیون بهتر است؟ کدام برند بهترین کیفیت را دارا است؟ صفحه نمایش چند اینچی مناسب خانه ما است و … .

انواع تلویزیون هوشمند

شرکت‌های بزرگ تولید کننده تلویزیون مثل سونی، ال جی و سامسونگ، هر ساله مدل های متنوعی را وارد بازار می‌کنند که تعدادی از این مدل ها با توجه به امکانات٬ کارایی‌ و قیمت، افراد بیشتری را به خود جذب کرده و در نتیجه فروش بیشتری خواهند داشت. این قبیل محصولات معمولاً یا از قیمت پایینی نسبت به سایرین برخوردارند یـا قابلیت‌های منحصر به فرد موجود در آن‌ها موجب استقبال هر چه بیشتر قرار گرفته که در نهایت به فروش ختم می‌شود.

تلویزیون ال جی C1

تلویزیون ال جی C1 که در سال ۲۰۲۱ تولید شده و با توجه به کیفیت تصویر و امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، به جرئت می‌توان گفت بهترین تلویزیون ۵۵ اینچ موجود در بازار ایران است. اولد C1 دارای پردازشگر α۹ Gen4 بوده که محتواهای مختلف را به خوبی تجزیه و تحلیل می‌کند و در نهایت تصاویری بی‌نظیر را نمایش می‌دهد.

ال جی بهترین برند تلویزیون علاوه بر این از فرمت‌های استاندارد تصویر Dolby Vision IQ ،HLG و HDR10 Pro پشتیبانی می‌کند که در بهتر شدن کیفیت تصاویر تأثیر به سزایی دارند. تلویزیون C1 به لطف کنتراست برجسته و یکنواختی سطح مشکی کامل، این امکان را برای تماشاگر فراهم می‌کند تا در محیط‌های تاریک نیز برنامه‌های تلویزیونی مختلف را با وضوح فوق‌العاده ببیند. همچنین از زاویه دید گسترده‌ای برخوردار بوده و در صورت قرار گرفتن در زاویه‌های مختلف از کیفیت تصاویر کاسته نمی‌شود.

تلویزیون سونی X90J

X90J از محصولات بسیار عالی تولید شده سال ۲۰۲۱ میلادی کمپانی سونی است. همان طور که می‌دانید شرکت سونی همیشه در طراحی صفحه‌ها و پنل‌های نمایشگر یکی از پیشتازان این عرصه بوده که یکی از بهترین پنل‌های LED خودش را نیز در این تلویزیون استفاده کرده استهمچنین در این نمایشگر از قابلیت فوق‌العاده پردازش تصویر استفاده شده به گونه‌ای که شما می‌توانید با استفاده از موتور پردازشگر تصویر X1 این تلویزیون و قابلیت اتصال HDMI2.1 بالاترین کنسول‌های بازی را متصل سازید و از دیدن آن‌ها با کیفیت تصویر ۴K نهایت لذت را ببرید.

نسبت کنتراست عالی، زمان پاسخگویی کم و روشنایی بالا از جمله نقاط قوت X90J سونی به حساب می‌آید اما از طرفی به دلیل پنل VA به کار گرفته شده در این تلویزیون سونی باید انتظار زاویه دید ضعیف را هم داشته باشید .شما با استفاده از بلوتوث نسخه ۵ می‌توانید انواع پرزنترهای کیبورددار را به نمایشگر متصل سازید و در بالاترین سرعت آز آن‎‌ها استفاده نمایید.

تلویزیون سامسونگ Q70A

Q70A از تلویزیون‌های سری ۷ کمپانی سامسونگ است که در سایزهای مختلف با کیفیت تصویر ۴K در سال ۲۰۲۱ روانه بازار شده است؛ این تلویزیون دارای پردازنده تصویر کوانتومی نسل جدید سامسونگ است که سرعت پردازش بسیار عالی را ارائه می‌دهد. همچنین در این تلویزیون مدل Q70A نسبت کنتراست تصویر، به صورت بسیار عالی ارائه می‌شود به گونه‌ای که شما در محیط‌های تاریک نیز می‌توانید تصاویر را با کیفیت مطلوب مشاهده کنید.

 این میان رده سامسونگ در طراحی بسیار عالی و فوق‌العاده زیبا به نظر می‌آید، به گونه‌ای که ضخامتی ۲.۸ سانتی‌متری برای آن ایجاد شده و برای اولین بار شاهد این سبک پایه‌ی وسط در Q70A هستیم. سامسونگ در این تلویزیون از قابلیت‌های گیمینگ نظیر تکنولوژی VRR، پورت HDMI2.1 و تکنولوژی AMD FreeSync پشتیبانی کرده که در هنگام اجرای کنسول‌های بازی حرفه‌ای بسیرا کاربردی خواهد بود.

راهنمای قیمت بهترین برند تلویزیون

برندها و کمپانی های زیادی در سراسر دنیا مشغول تولید تلویزیون هستند. گاهی تولیدکنندگان این جعبه جادویی آنقدر شگفتی می آفرینند که آدمی دچار یک سردرگمی ناشناخته میشود و نمیداند برای خرید کدام یک از آنها باید اقدام کند. از جمله برندهای فعال در ارائه تلویزیون، میتوان به سامسونگ، فیلیپس، سونی، پاناسونیک و ال جی اشاره کرد. این برندها در سراسر دنیا معروف بوده و محصولاتشان قادر است رضایت کاربر را به خوبی جلب کند اما مسألهای که برای اغلب ما اهمیت دارد این مسأله است که بهترین برند تلویزیون ازنظر قیمت چیه؟

بهترین برند تلویزیون

ال جی، یکی از برندهایی است که هم میتواند محصولی با کیفیت تولید کرده و در اختیار متقاضی قرار دهد و هم، قادر است محصول ارائه شده را با قیمتی مناسب به فروش برساند. شاید کمتر برندی را بتوان پیدا کرده که سعی کرده این دو فاکتور مهم را در تولیدات خود لحاظ کند. البته با استقبال خوبی که مردم در سراسر جهان از این برند به عمل آوردهاند، مشخص شده که ال جی توانسته با ادغام کیفیت و قیمت تلویزیون مناسب، خود را به یک رقیب جدی برای برخی برندهای مطرح این حوزه تبدیل کند.

نکته دیگری که خوب است در مورد آن بدانید این است که بهترین برند از نظر قیمت، به مقدار زیادی توسط خود شما تعیین میشود. هر چقدر که بودجه تان برای این دستگاه بیشتر باشد میتوانید برای خرید بروزترین و جدیدترین مدلها اقدام کنید. البته اگر با محدودیت هزینه مواجهید، ال جی میتواند گزینه خوبی برای شما به شمار رود؛ زیرا هم کیفیت خوبی دارد و هم با قیمتی مناسب در حال ارائه است.

جمع بندی

یکی از تفریحات ارزان و لذت بخش دیدن فیلم در کنار خانواده است، داشتن یک تلویزیون خوب میتواند این لذت را چند برابر کند. اکنون با بهترین برند تلویزیون خارجی و ایرانی آشنا شده اید و نسبت به خرید تلویزیون متناسب با سلیقه خود اقدام فرمائید. میتوانید از بین محصولات معرفی شده، بهترین برند تلویزیون را از نقطه نظرهای مختلفی بررسی و با توجه به امکانات و نیاز خود یکی را انتخاب کنید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.