بازیگر مورد علاقه خود را به خانه ببرید

بازیگر مورد علاقه خود را به خانه ببرید

آیا تاکنون چیزی در خصوص پوستر دیواری چهره شنیده اید؟ در تصورات خود به چه ویژگی ها و پترن هایی فکر کرده اید؟ به نظر شما می توان با خرید پوستر دیواری صورت یا چهره، بازیگر مورد علاقه خود را به خانه ببرید؟ البته این را هم بیان کنیم که پوستر دیواری چهره صرفا به پترن بازیگران محبوب ایرانی و خارجی محدود نمی شود، بلکه شامل تصویر هر نوع انسانی است که قالب چهره او در ابعاد یک پوستر دیواری چاپ می شود.

اگر می خواهید تصویر زیبایی از بازیگر مورد علاقه خود را در فضای اتاق خواب یا پذیرایی نصب کنید کافیست تا در بخش پوستر دیواری چهره به دنبال تصویر مورد نظر خود باشید. اینکه چگونه پترن مورد نظر را انتخاب کنید و در کجای ساختمان هم از آن استفاده نمایید مسئله ای است که در این مقاله به آن می پردازیم.

پوستر چهره دختر از زیار دکور

پوستر دیواری چهره یا صورت

اصولا در اغلب فروشگاه های داخلی و خارجی در زمینه فروش پوستر دیواری، بخش مجزایی به عنوان پوستر دیواری چهره تشکیل شده است و در آنجا می توانید شاهد تصاویر خاصی از بازیگران محبوب خود باشید. علاوه بر تصویر بازیگران محبوب ایران و جهان می توانید شاهد تصویرهای نقاشی شده صورت انسان و برخی از تصاویر مفهوم گرایانه هم باشید. به عنوان مثال در برخی از صورت ها روح خاصی به مخاطب القا می شود که قریحه هنری آن اثر را به شدت افزایش می یابد.

همه موارد فوق در قالب پوستر دیواری چهره شناخته می شوند اما گاهی تصاویر مورد نظر به قدری طبیعی هستند که در بخش پوستر دیواری سه بعدی نیز قرار می گیرند. این تصاویر از عمق خاصی برخوردار بوده و دارای زوایای واقعی صورت یک انسان هستند.

برخی دیگر نیز ممکن است بنابر دلایل خاصی در زمره پوستر دیواری کلاسیک یا پوستر دیواری مدرن قرار گیرند. به عنوان مثال پوستر دیواری لورل و هاردی به عنوان پوستر کلاسیک و پوستر مرلین مونرو به عنوان نماد زن در عصر مدرنیته به عنوان پوستر مدرن شناخته می شود.

پوستر دیواری محبوب ترین بازیگران ایران و جهان

انتخاب بازیگر مورد نظر به انتخاب شما بستگی دارد. به هیچ وجه تصور نکنید که ملزم به خرید یکی از طرح ها و تصاویر موجود در فروشگاه های اینترنتی یا فروشگاه های سطح شهر هستید، بلکه باید به دنبال یک فروشگاهی باشید تا تصویر بازیگر مورد نظرتان را به صورت سفارشی هم که شده آماده چاپ نماید. بنابراین صرفا به تصاویر ارائه شده اکتفا نکنید و سعی داشته باشید یک طرح سفارشی و متفاوت را انتخاب کنید.

صحنه های ناب و تکرارنشدنی برخی از فیلم ها و سریال ها و حتی تصاویر خاصی که برای تبلیغ یک اثر هنری و سینمایی نیز بکار می رود اصولا حاوی تصویر بازیگران اصلی فیلم و سریال است. بسیاری از این تصاویر نیز در قالب پوستر دیواری هنری عرضه می شوند.

شما می توانید تصویر مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید اگر هم در هیچ کدام از فروشگاه های اینترنتی و غیر آن نتوانستید تصویر مورد نظر را پیدا کنید تنها کافیست تا آن را در قالب پوستر دیواری سفارش دهید.

پوستر محبوب ترین بازیگران ایران

بازیگرانی که در دوره های گذشته و در سینمای ایران قدیم فعالیت هنری داشتند از محبوبیت بیشتری نزد مردم و طرفداران هنر و سینما برخوردار هستند در این خصوص نیز می توان به نمونه بارز آن یعنی بهروز وثوقی اشاره کرد. البته طرح بازیگران امروزی همانند محمدرضا گلزار، امین حیایی، طناز طباطبایی یا افسانه پاکرو نیز مشاهده شده است.

بازیگران سریال ها و فیلم های طنز نیز به عنوان محبوب ترین پترن های هنری در قالب پوستر دیواری چهره شناخته می شوند. در این خصوص می توان به کمدین های معروف ایران از جمله مهران مدیری، رضا عطاران، جواد رضویان، جواد عزتی، حسن ریوندی و مانند آن ها اشاره کرد. با این حال به نظر می رسد در این زمینه بازیگران سینمای جهان محبوبیت بیشتر و بارزتری دارند. این موارد را در ادامه بیان می کنیم.

پوستر دیواری جواد عزتی در زخم کاری

پوستر محبوب ترین بازیگران جهان

بازیگران هالیوود در قالب پوستر دیواری چهره یک جلوه بی نظیر و تحسین برانگیز دارند. از جمله این موارد می توان به پوستر دیواری کیلین مورفی در سریال معروف پیکی بلایندرز اشاره کرد که امروزه به عنوان پیش زمینه بسیاری از تصاویر هنری به کار می رود. این نوع پوستر به عنوان پوستر دیواری چهره طرح توماس شلبی نیز شناخته می شود.

بازیگران محبوبی همانند دی کاپرویو، آنجلیناجولی، مارگو رابی، راک و … نیز می توانند طراحی اصلی یک پوستر دیواری قلمداد شوند. علاوه بر راک باید به سایر بازیگران معروف سریع و خشن نیز اشاره کرد. سریال های جنجالی همانند گیم آف ترونز و از همه بهتر سریال شگفت انگیز بریکینگ بد نیز حاوی هزاران طرح و تصویر متفاوت برای خلق پوستر دیواری چهره است. پوستر دیواری چهره طرح والتر وایت و جسی در این سریال به یکی از محبوب ترین تصاویر هنری مبدل شده است.

کاربرد اصولی پوستر دیواری چهره

بهترین فضایی که می توانید از پوستر دیواری چهره استفاده کنید همان فضای اتاق خواب است با این حال تصویر برخی از بازیگران معروف جهان برای طراحی پذیرایی نیز بکار می روند در این زمینه می توان به تصویر مرلین مونرو اشاره کرد. استفاده از تصویر این بازیگر محبوب در سینمای جهان به تمام کشورها اختصاص دارد و می توان گفت یکی از ماندگارترین تصاویر جهان در عرصه هنر و سینما به شمار می رود.

برای اینکه بتوانید پوستر چهره را در فضای پذیرایی بکار ببرید باید سایر اعضای خانواده نیز با این اقدام موافق باشند. بنابراین هرگز سعی نکنید نظر خود را بر نظرات سایر اعضای خانواده غالب کنید. بسیاری از پدران و مادران میانسال یا سالمند نمی توانند چنین پترن هایی را در فضای خانه بپذیرند

بنابراین بهتر است در این شرایط، پوستر دیواری چهره را بر روی دیوار پشت تخت خواب خود در اتاق خواب یا روی دیوار جانبی تخت خواب نصب کنید.

پوستر دیواری راک از زیار دکور

پوستر چهره را از کجا بخریم؟

همانطور که میدانید در حال حاضر فروشگاه های اینترنتی بسیار زیادی در زمینه دکوراسیون داخلی در ایران فعالیت میکنند، اما ما قصد داریم تا بهترین فروشگاه اینترنتی ایران در زمینه طراحی، تولید و فروش پوستر دیواری را به شما معرفی کنیم؛ این فروشگاه علاوه بر ارائه تصاویر و محصولات متنوع با چهره بازیگران ایران و جهان، سفارشات شما را در خصوص چاپ چهره یک بازیگر محبوب مورد پذیرش قرار می دهد. این فروشگاه با عنوان فروشگاه اینترنتی دکوراسیون داخلی زیار دکور شناخته می شود.

مشخصات و ویژگی های برتر زیار دکور صرفا به موارد فوق محدود نمی شود، بلکه باید از کیفیت متریال های موجود و قیمت مناسب آن ها نیز صحبت کنیم، چرا که بر خلاف بسیاری از فروشگاه های داخلی بعد از افزایش قیمت طلا و دلار، مبادرت به افزایش غیرقابل توجیه محصولات خود نکرده است.

این مجموعه توسط محمد زیار که یکی از زبده ترین کارشناسان حوزه دکوراسیون داخلی است مدیریت میشود و بهترین محصولات حوزه دکوراسیون داخلی را با قیمت مناسب عرضه نموده است. هم اکنون می توانید جهت خرید پوستر دیواری، کاغذ دیواری، دیوارپوش و کفپوش از طریق فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی زیار دکور اقدام کنید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.