انواع جعبه ماسک صورت:

انواع جعبه ماسک صورت:

معمولا در جعبه ماسک هایی که تولید می شوند، تعداد ۵۰ الی ۱۰۰ عدد ماسک قرار می‌گیرد. اما اکثر مردم متناسب با نیاز روزمره‌شان اقدام به خرید ماسک می‌کنند. اگر شما بخواهید ماسک بخرید چه تعدادی را خریداری می‌کنید؟ فرض کنید در ایام کرونا قصد رفتن به محل کار را دارید و ماسک خود را فراموش کرده‌اید. قطعا خرید جعبه ماسک صورت ۱۰۰تایی خریدی منطقی و مورد نیاز شما نخواهد بود. بنابراین یک بسته ۱۰تایی ماسک سه لایه بهداشتی می‌تواند نیاز شما را برطرف کند. از این رو تولید کنندگان ماسک، علاوه بر استفاده از جعبه‌های ۱۰۰تایی و یا ۵۰تایی، از بسته بندی های کوچکتر ۱۰تایی هم استفاده می‌کنند.

جعبه ماسک صورت چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

هنگامی که شما به داروخانه برای خرید ماسک سه لایه بهداشتی می‌روید، ابتدا جعبه ماسک نشان دهنده کیفیت ماسکی است که قصد خریدش را دارید. همواره اگر جعبه ماسک کیفیت مرغوبی نداشته باشد ماسک های استفاده شده برای این بسته بندی بهداشتی  و یا مرغوب نیستند.

 در ادامه مطلب ما ۵ ویژگی جعبه ماسک های مناسب برای خرید مطمئن تر شما ارائه می دهیم:

  1. چاپ جعبه ماسک صورت باید طوری باشد که کاملا واضح باشد و ایرادات چاپی روی آن وجود نداشته باشد.
  2. مقوای استفاده شده در تولید جعبه ماسک صورت باید مقوای بهداشتی ایندربرد باشد.
  3. جبعه ماسک صورت محافظ ماسک است. پس باید کاملا ایزوله و بهداشتی باشد و از نفوذ ذرات معلق در هوا و ویروس به داخل جعبه جلوگیری کند.
  4. جعبه ماسک باید حاوی اطلاعاتی شامل تولید کننده ماسک، استانداردهای بهداشتی و ویژگی های ماسک و… باشد.
  5. در بسته بندی جعبه ماسک صورت نباید از چسب های غیربهداشتی استفاده شده باشد و باید توسط دستگاه مخصوص سلفون کشی شده باشد.

جعبه

اهمیت جعبه ماسک

ماسک‌های صورت بطور مستقیم با سلامت مردم و جامعه در ارتباط هستند. بنابراین لازم است که در بهداشتی‌ترین حالت ممکن نگهداری و حمل شوند. جعبه های ماسک وظایف مهمی را دارند که قابل چشم پوشی نیستند. نگهداری، حمل و نقل آسان، تبلیغات و مهم تر از همه جلوگیری از نفوذ آلودگی به داخل جعبه است. مقوای مورد استفاده در تولید جعبه ماسک، مقوای ایندربرد بهداشتی است که مورد تایید سازمان های بهداشتی قرار گرفته است. این مقوا پیش از این برای تولید جعبه های دارویی مانند شربت استفاده می شد. از طرفی جعبه های ماسک نقش مهمی در تبلیغات مجموعه شما دارند. بسته بندی امروزه یکی از بهترین راه های تبلیغ است. قرار دادن اطلاعاتی مانند آدرس شرکت، شماره تماس، سایت و… باعث می شود که مشتریان ماسک در صورت نیاز به ماسک به راحتی شما را پیدا کنند. این اطلاعات باعث اعتماد بیشتر مشتری نسبت به برند شما هم می شود. بخصوص درمورد محصولاتی مانند ماسک که مخاطب حساسیت بیشتری دارد این قضیه بیش از پیش اهمیت دارد. حمل و نقل ماسک در کیسه های نایلونی نه از نظر برندسازی و از نظر بهداشتی مورد تایید نیست و امروزه جعبه های مقوای جای خود را به خوبی محکم کرده‌اند.

جعبه ماسک

ابعاد جعبه ماسک صورت

جعبه های ماسک صورت با توجه به سایز ماسک و تعداد ماسکی باید در آن قرار بگیرد متفاوت است. به عنوان مثال ماسک های فیلتردار ابعاد بزرگتری دارند درحالی که ماسک های پزشکی فضای کمتری را اشغال می‌کنند. یا جعبه های ۵۰تایی ارتفاع بیشتر نسبت به جعبه های ۱۰تایی دارند. از جمله تولید کنندگان فعال در زمینه تولید جعبه ماسک وب سایت های ایرانیان پک، زودپک، پرنیان پک، پاپیره، آروین پک و غیره هستند. همگی آن ها خدمات بسیار خوبی دارند اما مجموعه ایرانیان پک هم تحویل سریعتری دارد و هم طراحی اختصاصی را به صورت رایگان برای مشتری ها انجام میدهد.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.