انجام پروژه های سئو سایت با تضمین قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

انجام پروژه های سئو سایت با تضمین قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

سئو روشی فوق العاده مهم برای ارتقای سایت و فروشگاه های اینترنتی است. اما انجام سئو سایت زمانی ارزشمند است که با نتایج مثبت همراه باشد و قرار گرفتن یک سایت در صفحه اول گوگل را تضمین کند. یعنی زمانی که شما قصد دارید بهینه سازی سایت خود را به یک شرکت یا فرد بسپارید ، باید مطمئن شوید که در ازای هزینه هایی که انجام می دهید ، موفقیت پروژه مورد نظر تضمین خواهد بود.

زیرا باتوجه به افزایش سایت ها و فروشگاه های اینترنتی در هر حوزه ای جذب کاربران و مشتریان در فضای مجازی دشوارتر از گذشته شده و فقط افراد متخصص و باتجربه می توانند وب سایت شما را به رتبه های بالای گوگل برسانند ، به همین دلیل حتما قبل از انتخاب شرکت موردنظر به نمونه پروژه های انجام شده ، سابقه فعالیت ، تخصص و تعهد پرسنل و از همه مهمتر ضمانتی که برای کسب نتیجه به شما می دهند ، دقت نمایید. جهت هرگونه مشاوره رایگان ، ارتباط با متخصصین سئو ، پرسش و پاسخ درباره سئو ، مطالعه مقالات فارسی ، مشاهده ویدئوهای آموزشی ، می توانید به وی سایت سئوبهینه به آدرس seobehine.ir مراجعه نمایید

سئو سایت چیست؟

در عصر حاضر از سئو به عنوان بهترین و موثرترین روش بازاریابی اینترنتی نام برده می شود. Seo جمعی از تکنیک ها ، استراتژی ها ، روش ها و اقداماتی است که با هدف بهینه سازی صفر تا صد یک سایت انجام می شود را شامل می شود. Search engine optimization  عبارتی کلیدی برای موفقیت سایت شماست.

در گذشته که رقابت کمی میان سایت ها بود با راه اندازی یک سایت می توانستید مشتریان زیادی کسب کنید ، اما با آگاهی بسیاری از صاحبین صنایع از اهمیت فضای مجازی و راه اندازی کسب و کار اینترنتی در درآمد و سود بیشتر ، شمار وب سایت ها نیز افزایش یافته و همین مسئله موجب ظهور مفهوم و ضرورت سئو شده است. تعداد کل وب سایت های اینترنتی در کل جهان نزدیک به ۲ میلیارد شده و در هر صنعت و کسب و کاری چندین رقیب برای شما وجود دارد که هریک تلاش می کنند سهم بیشتری از بازار بدست آورند.

برای رقابت در این شرایط ، سلاح شما سئو سایت است. شرکت های زیادی برای انجام سئو وجود دارند ، اما همانطور که گفتیم فقط شرکتهایی که قرار گرفتن در صفحه اول گوگل با سئو را تضمین می کنند ، می توانند به کسب و کار شما کمک کنند زیرا اگر بعد از صرف زمان و هزینه به صفحه اول و رتبه های بالای گوگل نرسید ، عملا نه تنها پول و وقت خود را تلف کرده اید ، بلکه از رقبای خود نیز عقب افتاده اید.

مراحل انجام سئو چیست؟

سئو سه مرحله اصلی دارد. در مرحله اول به بهینه سازی ساختار یک سایت می پردازیم ، مرحله دوم مربوط به بهینه سازی داخلی سایت است و در نهایت به سئو خارجی می پردازیم. در ادامه این سه مرحله را خیلی دقیق برای شما توضیح می دهیم.

البته سه مرحله ای که بیان می کنیم ، هر کدام چندین زیرشاخه دارند و در مجموع برای اینکه نظر گوگل نسبت به یک سایت مثبت باشد و آن را در نتایج صفحه اول قرار دهد ، باید ۲۵۰ فاکتور را مورد بررسی و بهینه سازی قرار داد. این مقاله از مجموعه آموزش های شرکت سئوبهینه به آدرس seobehine.ir انتخاب شده و شما می توانید جهت مطالعه رایگان سایر مقالات و مشاهده ویدئوهای آموزش سئو و آگاهی از جدیدترین مقاله ها و اخبار سئو به وب سایت سئوبهینه مراجعه نمایید.

یادگیری سئو نقش بسیار مهمی در رونق کسب و کار شما دارد و با آموزش سئو بسیاری از هزینه های تبلیغاتی شما حذف خواهد شد و علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها ، با مدیریت صحیح وب سایت می توانید سود مالی و درآمد خود را افزایش دهید. برای اینکه قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل تضمین شود ، باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

سئو تکنیکال

در مرحله تکنیکال به بهینه سازی و سئو فنی سایت می پردازیم. فشرده سازی کد قالب سایت ، تنظیمات دسترسی موتورهای جستجو به سایت ، سازگاری با موبایل ،تعریف متاتگ ها و بسیاری موارد دیگر که مربوط به ساختار سایت می شود در این مرحله سئو می شوند.

سئو تکینکال حتما باید توسط افرادی متخصص که سابقه فعالیت طولانی مدت در زمینه طراحی وب و بهینه سازی سایت دارند ، انجام شود. این مرحله پایه تمام مراحل و اقدامات بعدی است و اگر به درستی انجام نشود و یا با اشتباه همراه باشد ، می تواند در آینده تاثیرات منفی فراوانی داشته باشد و تلاش های بعدی سئو را تحت تاثیر قرار دهد.

سئو تکنیکال در بازه های زمانی طولانی اجرا می شود ، مثلا فرض کنید الان سایت خود را از نظر فنی بهینه کرده اید ، طبیعتا اگر تمامی موارد را به درستی اجرا کرده باشید ، تا مدت زمان طولانی نیازی به تغییر نخواهد بود. اما این به معنای ترک و فراموش کردن آنالیز سئو تکنیکال نیست ، بلکه باید مرتبا وضعیت سایت خود را چک و بررسی کنید.

معمولا بسیاری سئو تکنیکال و داخل صفحه را یکی می دانند در حالیکه این برداشت کاملا اشتباه است ، اگرچه برخی اقدامات در هر دو مرحله مشترک است ، اما دو مفهوم متفاوت هستند و هریک شامل تکنیک ها و اقدامات خاصی می شوند. سئو فنی را توضیح دادیم ، اکنون به سراغ on-page seo یا بهینه سازی داخلی سایت می رویم.

سئو داخل صفحه

سئو داخل صفحه مرحله دوم در بهینه سازی سایت است ، زمانیکه ساختار مناسب و اصولی برای سایت ایجاد شد ، وقت تولید محتوا ، لینک سازی داخلی ، حذف محتوای تکراری ، بهینه سازی تصاویر ، درج عناوین و متاتگ توضیحات و هدینگ ها می باشد. به جرات می توان گفت که سئو داخل صفحه و تکنیکال روی هم رفته ۸۰ درصد سئو را تشکیل می دهند و با اجرای همین دو مرحله نیز بسیاری از رقبای خود را پشت سر می گذارید.

در سئو داخلی ، تاکید بر تولید محتوای کاربرپسند ، ایجاد لینک ها با اتکرتکست مناسب میان صفحات داخلی و یا لینک های ارزشمند به وب سایت های معتبر ، درج متاتگ عنوان و توضیحات مناسب و استفاده از تصاویر ، ویدئو و صوت با حجم کم و البته جذاب برای مخاطبان است. سئو داخلی هر هفته ، هر روز و هر ساعت باید انجام شود. اضافه کردن صفحه جدید نیاز به سئو داخلی دارد ، آنالیز سئو را فراموش نکنید و مرتبا گزارش های کنسول جستجوی گوگل و گوگل آنالیتیکس را بررسی و تحلیل کنید.

در دوره های آموزش سئو ، به این بخش توجه زیادی می شود و معمولا چون به کمک تولید محتوای ارزشمند می توان یک سایت را تا چندین پله در نتایج گوگل ارتقا داد ، بسیاری از مالکین سایت ها برای رسیدن به صفحه اول گوگل از آموزش سئو داخلی استقبال زیادی می کنند. زیرا این مرحله نیاز آنچنانی به دانش تخصصی طراحی وب یا برنامه نویسی سایت ندارد.

فاکتورهای سئو سایت

سئو خارجی

در آخرین مرحله و پس از اینکه درون سایت خود را به بهترین نحو بهینه سازی کردید ، باید ارتباط بهتر و بیشتری میان سایت خود با سایر وب سایت ها ، شبکه های اجتماعی و موتورهای جستجو ایجاد نمایید. سئو خارجی بیشتر روی دریافت بک لینک و لینکسازی متمرکز است. البته به میزان بازدیدی که می توانید از طریق روش های غیرمتقلبانه برای سایت خود کسب کنید نیز وابسته است.

چه میزان در شبکه های اجتماعی فعال هستید؟ چه تعدادی بک لینک دریافت کرده اید؟ آیا بک لینک های اسپم را حذف کرده اید؟ اعتبار و قدرت دامنه هایی که به سایت شما لینک داده اند چقدر است؟ همه این سولات در محدوده سئو خارج صفحه پاسخ داده می شوند. در آموزش سئو و ساخت بک لینک بر بالا بودن اعتبار دامنه ، ارتباط مفهومی و موضوعی ، طبیعی بودن بک لینک ها تاکید زیادی می شود.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.