آیا سایت ربات پک، بهترین ربات اینستاگرام است؟

آیا می دانستید که ۸۲ درصد از مشاغل آمریکایی در اینستاگرام فعالیت می کنند؟ امروزه کشورهای پیشرفته به شبکه های اجتماعی خود اهمیت ویژه ای می دهند و به صورت حرفه ای در این شبکه ها فعالیت می کنند که اینستاگرام یکی از این شبکه هاست. رقابت در شبکه های اجتماعی در کشورهای توسعه یافته بسیار سخت است. کشورهای در حال توسعه مانند ایران بهترین فرصت برای شروع در حال حاضر است.

ربات اینستاگرام سایت ربات پک

ربات اینستاگرام چیست؟

به زبان ساده، ربات اینستاگرام ابزاری است که می تواند به طور خودکار یک سری کارها را برای شما انجام دهد، مانند: دنبال کردن و لغو فالو کردن مخاطبین هدف، لایک خودکار پست های آنها، گذاشتن نظرات، دایرکت خودکار، زمان بندی پست های اینستاگرام و دایرکت. مال شما و صدها کار دیگر. نکته مهم این است که این اتفاقات به طور خودکار حتی در هنگام خواب نیز رخ می دهد.

ربات های اینستاگرام به طور خودکار در فعالیت های اینستاگرام مانند لایک کردن، کامنت گذاشتن و دنبال کردن سایر اکانت ها به شما کمک می کنند. اینها همان فعالیت های طبیعی هستند که هر کاربر فعال اینستاگرام به صورت روزانه انجام می دهد، اما ممکن است کمی طول بکشد. خوبی این ربات ها این است که می توانید هشتگ هایی روی آن ها تنظیم کنید و مشخص کنید کدام حساب ها را دنبال کنید.

دلیل محبوبیت ربات اینستاگرام

شرکت های ایرانی اینستاگرام حداقل ۴ سال است که از ربات اینستاگرام استفاده می کنند، اما جالب ترین نکته این است که هر سال آمار استفاده از این ربات ها دو برابر شده و به ۳ برابر می رسد! اگرچه اینستاگرام از ابتدا از ربات های اینستاگرام متنفر بوده است، زیرا سرویس اینستاگرام به دنبال کاربران واقعی است نه ربات ها و این ابزارها را به عنوان اسپم شناسایی می کند.

به همین دلیل است که اینستاگرام الگوریتم‌های پیچیده زیادی را برای شناسایی بهترین ربات‌های اینستاگرام پیاده‌سازی کرده است که همچنان بسیاری از آنها را شناسایی کرده و صفحه کاربر را به‌طور موقت (Action block) یا برای همیشه (Ban) مسدود می‌کند. با این حال، بسیاری از ربات‌ها وجود دارند که اگر اینستاگرام به درستی پیکربندی شده باشد، اصلا نمی‌تواند آنها را شناسایی کند، مانند ربات اختصاصی اینستاگرام که در بسته Robot Pack موجود است، یا آخرین نسخه ربات Ninjagram، که اگر به درستی راه‌اندازی شود، اینستاگرام نمی‌تواند. تی آن را تشخیص دهد.

و دلیل محبوبیت ربات های اینستاگرام کاملا مشخص است! اگر می بینید که با بهترین ربات اینستاگرام در رشد کسب و کار اینستاگرام خود بسیار موفق بوده اید، حتما آن را به بهترین دوست خود معرفی می کنید و بهترین دوست شما نیز آن را به دوستان نزدیک خود معرفی می کند و این چرخه بسیار قوی است. به دلیل شگفتی این روبات ها در حال گسترش است.

ما به شما پیشنهاد می کنیم از همین الان با قدرتمندترین ربات اینستاگرام یعنی Pack Bot شروع به کار کنید. چه کسی می داند، شاید سال آینده اینستاگرام الگوریتمی را ارائه دهد که هیچ ربات دیگری نتواند از آن استفاده کند و قطعاً از اینکه چرا از آنها استفاده می کنید پشیمان خواهید شد. ربات ها پس از همین حالا شروع کنید و از قدرتمندترین ربات اینستاگرام که پکیج Robot Pack است استفاده کنید، تا کنون بیش از ۷۰۰ نفر به سایت ما اعتماد کرده اند و شاهد افزایش فالوور واقعی صفحه اینستاگرام خود و افزایش کامنت و لایک و همچنین افزایش پیج بوده اند. نرخ های تعامل آنها بالاتر رفتند و از صفحه خود دایرکت و فروش بیشتری دریافت کردند.

بهترین ربات های اینستاگرام چه ویژگی هایی دارند؟

  • باید قابلیت پاسخگویی خودکار به ادغام نامه ها را داشته باشد.
  • باید فالوورهای جعلی و راکد در صفحه را شناسایی کند و آنها را آنفالو کند.
  • باید پشتیبانی آنلاین و پاسخگویی آنلاین داشته باشد.
  • ربات باید دقیقاً مطابق با تنظیماتی که به آن اختصاص می دهید عمل کند.
  • ربات باید یک برنامه مفید و هوشمند برای ردیابی افراد داشته باشد.
  • از نظر امنیت باید کاملا قابل اعتماد باشد.
  • باید تعامل طبیعی با کاربران داشته باشد.
  • او باید بتواند گزارش کامل و دقیقی از عملکرد خود ارائه دهد.
  • دارای انواع مختلفی از تعاملات مانند لایک، کامنت و سایر تعاملات است.
  • رباتی را انتخاب کنید که در برخی موارد ویژگی هدف گیری خاصی دارد.
  • از سرعت فعالیت ربات ها آگاه باشید.

ما در این مقاله به بررسی مشکلی پرداخته‌ایم که بسیاری از مشتریان خود را به دردسر انداخته است، بنابراین شما را بدون نتیجه‌گیری با سوالاتی در ذهن رها نمی‌کنیم. افراک با سال ها تجربه در فعالیت های دیجیتال مارکتینگ استفاده از ربات را به شما پیشنهاد نمی کند، اما می توانید تمامی این فعالیت ها را خودتان انجام دهید یا یک مدیر استخدام کنید. برای افزایش بازدید و افزایش فالوور اینستاگرام تنها دو روش بازده خوبی برای کسب و کار شما خواهد داشت، یکی استفاده از امکانات تبلیغاتی در صفحات پربازدید یا به اصطلاح تاثیرگذار و دیگری حمایت از تبلیغات اینستاگرامی.

منبع: https://robotpack.ir

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.