آپدیت گلکسی S21 اولترا ۵G با هدف بهبود عملکرد دوربین بهبود یافته است

آپدیت گلکسی S21 اولترا ۵G با هدف بهبود عملکرد دوربین بهبود یافته است

سامسونگ بروزرسانی امنیتی و نرم افزاری جدیدی برای گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S21 منتشر کرده که به بهبود عملکرد دوربین پرچمداران تازه نفس این شرکت کمک می‌کند.

براساس گزارش منتشر شده از سوی وب‌سایت Sammobile، آپدیت امنیتی جدید علاوه بر بهبود عملکرد دوربین، به بهبود قابلیت Quick Share نیز کمک می‌کند.

این آپدیت با نسخه فریمور G998BXXU3AUDA در حدود ۱.۲ گیگابایت حجم دارد.

در حال حاضر نسخه مذکور تنها برای برخی کاربران در مناطقی از اروپا از جمله در کشور آلمان منتشر شده، اما به زودی در دسترس بقیه کاربران در سایر کشورها نیز قرار خواهد گرفت.

The Galaxy S21 Ultra 5G update has been improved to improve camera performance

کاربرانی که نوتیفیکیشن مربوط به دریافت آپدیت را دریافت نکرده باشند،‌ می‌توانند برای دریافت بروزرسانی جدید به قسمت تنظیمات دستگاه خود وارد شده و آپدیت جدید را دانلود کنند.

گلکسی S21

هنوز مشخص نیست سامسونگ در ادامه قصد دارد آپدیت نرم افزاری و پچ امنیتی را برای کدام یک از دستگاه‌های خود منتشر کند. به علاوه هنوز کره‌ای‌ها جزئیات مربوط به پچ امنیتی ماه مه ۲۰۲۱ را نیز ارائه نکرده‌اند.

گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S21 در سه مدل گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا معرفی و در دسترس کاربران قرار گرفتند. مدل اولترا در واقع بالارده‌ترین نسخه در بین مدل‌های معرفی شده است که ویژگی‌های بیشتری دارد، اما با آپدیت جدید نرم افزاری عملکرد دوربین همه نسخه‌ها نسبت به قبل ارتقا پیدا می‌کند.

پیش از این نیز سامسونگ بروزرسانی ماه آوریل را برای برخی گوشی‌های هوشمند قدیمی خود منتشر کرده بود و ظاهرا حالا نوبت پرچمداران تازه نفس این شرکت رسیده تا آپدیت جدید نرم افزاری و پچ امنیتی را دریافت کنند.

همان‌طور که گفته شد، این آپدیت در اختیار تمام کاربران در کشورهای مختلف قرار نگرفته، بنابراین برای دریافت آن شاید مجبور شوید چند روز دیگر صبر کنید.

نوشته تینا پور شاهید،دیجیاتو

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.