آموزش وردپرس آیلین وب

آموزش وردپرس آیلین وب

آموزش وردپرس آیلین وب

آموزش وردپرس این روزها بسیار کاربردی و مفید می‌باشد. کسب‌ و کار اینترنتی توانسته در دنیای امروز جایگاه خاصی را برای خود ایجاد کند. کسب ‌و کارهای اینترنتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. این‌ موضوع باعث می‌شود که آموزش وردپرس بیشتر مورد اهمیت واقع شود.

با استفاده از آموزش وردپرس می‌توانید از نکات اولیه تا انتهای آن را به‌ صورت گام‌ به ‌گام آموزش ببینید و اطلاعات و آشنایی در رابطه با قسمت پنل مدیریت وردپرس داشته باشید تا به ‌سادگی راه‌اندازی یک سایت را آغاز کنید. برای آغاز آموزش وردپرس باید دانست که چگونه می‌توان بدون استفاده از برنامه ‌نویسی یک وب ‌سایت را راه‌اندازی و طراحی کرد. آموزش وردپرس قصد دارد به شما بیاموزد که از سیستم بسیار هدفمند و قدرتمندی در حیطه طراحی وب ‌سایت استفاده کنید. با استفاده از وردپرس راه‌اندازی کسب ‌و کارهای اینترنتی به ‌سادگی امکان‌پذیر می‌باشد. حال در ادامه این مبحث می‌توانید معرفی در رابطه با طراحی وب‌ سایت از طریق وردپرس را مطالعه کنید.

فهرست مطالب این بحث عبارتند از:

  1. وردپرس چیست؟
  2. چرا آموزش وردپرس برای راه ‌اندازی وب‌ سایت مهم می‌باشد؟
  3. هزینه لازم برای راه‌ اندازی یک سایت وردپرس چقدر می‌باشد؟
  4. چه پیش ‌نیازهایی برای آموزش وردپرس نیاز می‌باشد؟
  5. در آخر…

وردپرس چیست؟

برای آموزش وردپرس ابتدا باید مفهوم اصلی وردپرس را دانست. این مجموعه یک سیستم مدیریت محتوا می‌باشد که بسیار به ‌روز است و از کامل‌ترین ابزارهای راه‌اندازی برای وب‌ سایت برخوردار می‌باشد. وردپرس امکاناتی را برای کاربر فراهم می‌کند تا بتواند وب ‌سایتی در ارتباط با کسب ‌و کار مدنظر راه‌اندازی و تاسیس کند. دوره‌های آموزشی وردپرس این امکان را فراهم می‌کند تا به ‌صورت عملی بتوان از آموزش وردپرس بهره کافی را برد و یک وب‌سایت اختصاصی را راه‌اندازی کرد. تصور برخی از افراد برای راه ‌اندازی وب‌سایت این است که باید آموزش‌های برنامه‌ نویسی دیده باشد. اما وردپرس این امکان را بدون نیاز به یک خط برنامه‌ نویسی فراهم می‌کند. اگر بخواهید طراحی سایت از طریق وردپرس را به دست افراد خبره بسپارید، برای طراحی آن حتما هزینه‌های بالایی از شما دریافت می‌کنند. اما آموزش وردپرس می‌تواند سطح اطلاعات و آگاهی شما در این زمینه را بیشتر کند.

سیستم مدیریت محتوایی که برای وردپرس طراحی ‌شده است، بسیار منعطف و پویا می‌باشد و می‌تواند پشتیبانی منحصر به‌ فردی از تمامی زبان‌های دنیا علی‌الخصوص زبان فارسی داشته باشد. به‌ همین منظور در مراحل اولیه می‌توانید زبان موردنظر را فارسی انتخاب کنید تا آموزش وردپرس به راحتی برای شما انجام بگیرد و هیچ‌گونه ابهامی در این ‌باره نداشته باشید. در گذشته نیاز بود که حتما از وردپرس فارسی استفاده کنید. اما به دلیل این‌که این پلتفرم بسیار فعال می‌باشد، نسخه‌های بروزرسانی آن توانست زبان‌های زنده دنیا را نیز پشتیبانی کند. با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا که به ‌صورت کاملاً رایگان در اختیار افراد قرار داده می‌شود و بسیار عملکرد حرفه‌ای دارد، ساخت هرگونه وب‌سایت اعم از شرکتی، خبری، فروشگاه، و شخصی را می‌توان برعهده گرفت. یعنی بدون پرداخت هزینه‌های هنگفت از طریق هاست و دامنه با اندکی خلاقیت و ایده‌های خاص می‌توان دسترسی به یک سایت داشت.

چرا آموزش وردپرس برای راه ‌اندازی وب‌ سایت مهم می‌باشد؟

اغلب افرادی که قصد آموزش وردپرس را دارند، تصور می‌کنند که با یادگیری آن ممکن نیست از امکانات آن بهره ببرند. حال در رابطه با اهمیت آموزش ورد پرس عنوان خواهیم کرد تا به این افراد بگوییم که آموزش وردپرس تا چه اندازه می‌تواند تاثیرگذار و مفید باشد.

  • طی تحقیقات به دست ‌آمده ۷۵ میلیون وب ‌سایت از طریق وردپرس فعالیت دارند.
  • بر اساس تحقیقات وب‌سایت هایی که با وردپرس راه‌اندازی شده‌اند، بیش‌از ۳۰ درصد می‌باشند.
  • در طول روز از طریق آشنایی با وردپرس ۵۰ هزار وب‌سایت جدید راه‌اندازی می‌گردد.
  • بازدید افراد از وب سایت‌های ساخته ‌شده با وردپرس در طول روز بیش ‌از ۴۰۹ میلیون نفر می‌باشد.
  • ترجمه وردپرس به ۴۰ زبان برتر دنیا علی ‌الخصوص زبان فارسی صورت ‌گرفته است.
  • وردپرس توانسته تا به امروز بیشتر از ۹۹ بار سیستم خود را بروز کند.
  • در بین بازاریابان مطرح جهان وردپرس به ‌عنوان محبوب‌ترین CMS شناخته ‌شده است.

آموزش وردپرس به‌ حدی تاثیرگذار و مفید می‌باشد که می‌تواند بازار دیجیتال را در دست خود بگیرد. اگر نگاهی به سایت‌های معروف همانند دیوار، دیجی کالا، دیجی باتو، و دیگر سایت‌های مطرح بیندازید، متوجه می‌شوید که از وردپرس برای این سایت‌ها استفاده‌ شده است. در حال ‌حاضر طبق آمار به‌ دست‌ آمده بیشتر از ۳۱ درصد سایت‌های تمامی دنیا با وردپرس رونق گرفته‌اند.

آموزش وردپرس آیلین وب

هزینه لازم برای راه‌ اندازی یک سایت وردپرس چقدر می‌باشد؟

هنگامی‌که شخص آموزش وردپرس را دیده باشد، با یادگیری از طریق دانش به ‌دست‌آمده می‌تواند در عرض چند ساعت به وب‌سایت دلخواه خود برسد. هزینه‌ای که برای ساخت سایت‌های وردپرس مورد نیاز می‌باشد، بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان ارزیابی ‌شده است. شاید تصور کنید که این هزینه بسیار اندک می‌باشد. علت اصلی کم بودن هزینه آن بر این است که افراد با آموزش وردپرس به ‌تنهایی می‌توانند فعالیت‌های مدنظر بر روی سایت را انجام دهند و طراحی سایت را به‌ خوبی آموزش ببینند. در صورتی‌ که اگر از طراحان سایت کمک بخواهید ممکن است بابت طراحی سایت وردپرس هزینه‌های هنگفتی از شما دریافت کنند. به‌ همین ‌منظور آموزش وردپرس می‌تواند کاهش هزینه‌ها را دربرداشته باشد و به دلخواه خود سایت مدنظر را با توجه به شرایط کسب ‌و کار خود طراحی کنید.

چه پیش ‌نیازهایی برای آموزش وردپرس نیاز می‌باشد؟

اصولاً برا برای یادگیری و آموزش وردپرس تنها کافی است یک کامپیوتر یا لپ‌تاپ داشته باشید و نیاز است که سیستم شما به اینترنت متصل باشد و یک مرورگر بر روی آن نصب ‌شده باشد. با استفاده از همین امکانات کم می‌توان راه‌اندازی سایت‌های وردپرس را آموزش دید. آموزش وردپرس می‌تواند در رابطه با تمامی قسمت‌های طراحی یک سایت اطلاعاتی برای شما داشته باشد و به ‌صورت مقدماتی از ابتدا تا انتها و حرفه‌ای شده‌اند. به شما آموزش خواهد داد و راهنمایی‌های لازم را ذکر خواهد کرد.

آموزش وردپرس آیلین وب

در آخر…

این موارد را در رابطه با آموزش وردپرس ذکر کردیم تا بگوییم از طریق بهترین سیستم مدیریت محتوا با ساده‌ترین زبان می‌توانید راه‌اندازی یک سایت را انجام دهید. این سیستم دارای تعداد نامحدودی افزونه و قالب می‌باشد که در آموزش وردپرس می‌توانید دسترسی لازم را به آن‌ها داشته باشید و استفاده کنید تا بتوانید یک سایت حرفه‌ای را راه‌اندازی کنید و دیگر نیاز به صرف هزینه‌های هنگفت و سپردن راه‌اندازی سایت به طراحان و دیگر افراد نباشید. به ‌غیر از آن برای این‌که آموزش وردپرس را با زبان ساده‌تری یاد بگیرید، ویدئوهای آموزشی بسیاری در دسترس شما قرار می‌گیرند تا اطلاعات جامع‌تری از آن کسب کنید و درک بهتری از ساخت سایت به واسطه وردپرس داشته باشید.

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.