آموزش برجسته کردن گونه با آرایش + عکس

آموزش برجسته کردن گونه با آرایش + عکس(آرایش و زیبایی)

یکی از رایج ترین روش های برجسته کردن گونه ها آرایش است، با ترفندهای آرایشی به طور معجزه آسا گونه ها برجسته میشوند.

آموزش برجسته کردن گونه با آرایش + عکس

 

برجسته کردن گونه با رژگونه

آموزش برجسته کردن گونه با آرایش + عکس:داشتن گونه های برجسته تاثیر شگفت انگیزی در زیبایی دارد و همه خانم ها دوست دارند هرطور که شده گونه هایشان را برجسته کنند. یکی از ساده ترین روش های برجسته کردن گونه ها استفاده از ترفندهای آرایشی است که در این بخش از آموزش برجسته کردن گونه با آرایش را به شما میگوییم.

برجسته کردن گونه

بزرگ کردن گونه

ترفندهای برجسته کردن رژگونه

کرم پودر مات

اولین کاری که باید انجام بدهید این است که کرم پودر مات بزنید آن هم برای اینکه صورت یکنواخت و ظاهری طبیعی داشته باشید این کار باعث میشود رژگونه مدت زمان بیشتری روی پوست تان دوام بیاورد.

رژگونه

لبخند بزنید و قسمتی از گونه ها که بیشتر برجسته میشود را در نظر بگیرید و دقیقا زیر برجستگی گونه ها را رژگونه بزنید، حواستان باشد که نباید رژگونه را تا اطراف پره های بینی پخش کنید در ضمن هرچه رژگونه کمتر و کمرنگ تر بزنید بهتر است.

آرایش گونه برجسته
آرایش گونه برجسته

آموزش آرایش گونه برجسته

رنگ رژگونه

رنگ رژگونه را بر اساس رنگ پوست تان انتخاب کنید تا تاثیر بیشتری در برجسته شدن گونه ها داشته باشد. پوست های سفید رژگونه های صورتی، پوست های گندمی رژگونه های آجری و نارنجی، پوست های سبزه رژگونه های تیره برایشان مناسب است.

هایلایتر

اکنون زمان آن است که کمی هایلایتر بر روی استخوان گونه بزنید اگر هایلایتر نداشتید میتوانید از رژگونه های براق و درخشان استفاده کنید این بهترین کار برای برجسته شدن گونه ها است.

رژ گونه
رژ گونه

برجسته شد گونه با رژگونه

ماندگاری رژگونه:

برای اینکه ماندگاری رژگونه را بیشتر کنید باید کمی از  پودر مات بزنید و با این کار دوام رژگونه را روی پوست خود بیشتر کنید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.